Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک نماینده اصلاح طلب مجلس گفت: رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل تاکید کرد که برجام فرصتی برای دنیا است که باید از آن استفاده کنند و ما هم ملتی صلح دوست و صلح خواه هستیم.

حسین امیری خامکانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به سخنرانی رییس جمهور در سازمان ملل گفت: چند نکته در صحبت های آقای روحانی بود که یکی بحث عجین دانستن حقوق بشر، حقوق شهروندی، عدالت اجتماعی، صلح و ارزش های اسلام خواهی بود، در واقع راه سعادت بشر، امنیت و صلح در اسلام خواهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: صلح عادلانه برای همه ملت ها و کشورها خوب است و اگر سازمان های بین المللی و غرب با نگاه دوگانه ورود نمی کردند و اگر غرب به ندای ایران در خصوص عدم حمایت از تروریسم گوش داده بود وضعیت اینگونه نبود که سرانجامش داعش باشد.

نماینده مردم زرند در مجلس تاکید کرد: صلح، عدالت، حقوق بشر و شهروندی باید برای همه ملت ها ارزش باشد حتی اگر با ملتی یا کشوری مخالف باشید و در مقابل بعضی امور ضد ارزش مانند ترور، جنگ و بی عدالتی باید برای همه ملت ها باشد.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس همچنین بیان کرد: در واقع اگر دو گانه برخورد شود بی نظمی امنیتی و نا امنی سرایت خواهد کرد که متاسفانه امروز اینگونه شده است.

وی با بیان این که سخنان رییس جمهور تبین صدور انقلاب بود که از ابتدای انقلاب هم وجود داشته است، اظهار داشت: آقای روحانی مطرح کرد که برجام فرصتی برای دنیا است و دنیا باید از این فرصت استفاده کند و برای همه چالش های بین المللی الگو باشد که به جای جنگ و بی خانمان کردن ملت ها از این الگو استفاده کرده و چالش ها را حل کنند.

امیری خامکانی همچنین افزود: روشی که دولت جدید آمریکا در پیش گرفته در هیچ مکتب سیاسی قابل قبول نیست و ملت آمریکا را بی اعتبار می کند و بی تعهدی آمریکا را ثابت می کند.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس در ادامه اظهار داشت: در حوزه توان دفاعی و موشکی نیز، رئیس جمهور تاکید کرد که توسعه موشکی ما بازدارنده و تدافعی است و صرفا در راستای دفاع از کشور است.

وی در پایان با بیان اینکه رییس جمهور اعلام کرد که با عقل و تدبیر با ملت ها صحبت می کنیم، گفت: ملتی هستیم صلح دوست و صلح خواه که نمونه اش برجام است که با مذاکره در مورد آن وارد عمل شدیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۸۸۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام وضعیت اضطراری در ۵ استان اکوادور+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تی‌آرتی، «دانیل نوبوآ» رییس‌جمهور اکوادور با انتشار پیامی تصاویری اعلام کرد که به علت آنچه «درگیری مسلحانه داخلی» نامید، در پنج استان ساحلی این کشور اعلام وضعیت اضطراری شده است.

روز یکشنبه در پی وقوع حمله مسلحانه در شهر «گوایاکیل» واقع در جنوب غربی اکوادور، دست کم هفت نفر کشته شدند. رسانه‌های محلی در حالی به نقل از پلیس اکوادور این خبر را اعلام کرده‌اند که چندی پیش شهروندان این کشور با شرکت گسترده در همه‌پرسی درباره اعمال تدابیر سختگیرانه و سرکوب دارودسته‌های تبهکاری، با اکثریت قاطع به این اقدام رای دادند.

افراد مسلح نقاب‌دار که قاچاقچیان زندانی برخی از آنها را اجیر کرده بودند، در ماه ژانویه به یک شبکه تلویزیونی که در حال پخش زنده بود، یورش بردند. پس از این حادثه، دنیل دوبوآ، رییس جمهور ۳۶ ساله اکوادور در این کشور وضعیت «جنگ مسلحانه داخلی» اعلام کرد و حدود ۲۰ باند تبهکار را در فهرست «تروریستی» قرار داد.

کد خبر 6093820

دیگر خبرها

  • اعلام وضعیت اضطراری در ۵ استان اکوادور+ فیلم
  • اصل ۷۵، اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد
  • اصل ۷۵ اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • معرفی فرصت‌های شغلی برای کارجویان در نمایشگاه کار دانشگاه امیرکبیر
  • ۸۰ درصد تجارت ما از خلیج فارس است
  • مکرون دوباره طرح کاربرد سلاح هسته‌ای در مقابل روسیه را مطرح کرد
  • ۱۱۰ فرصت اقتصادی استان به ۲ زبان زنده دنیا ترجمه شد