Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-04-27@22:07:31 GMT

حزب عبدالله صالح خواهان کاهش تنش با انصارلله شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۸۹۲۱۹

حزب عبدالله صالح خواهان کاهش تنش با انصارلله شد

دبیرکل حزب کنگره ملی یمن در نشستی که با روسای نهادهای رسانه‌ای حزب در خصوص آخرین تحولات یمن تشکیل شده بود، حامیان خود را به آرامش رسانه‌ای...

دبیرکل حزب کنگره ملی یمن در نشستی که با روسای نهادهای رسانه‌ای حزب در خصوص آخرین تحولات یمن تشکیل شده بود، حامیان خود را به آرامش رسانه‌ای و پرهیز از تنش با جنبش انصارالله دعوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش بولتن نیوز، به نقل از یمن پرس، عارف زوکا، دبیرکل حزب کنگره ملی یمن، که علی عبدالله صالح، رئیس جمهور پیشین یمن رهبری آن را بر عهده دارد، بر اهمیت و ضرورت پایبندی به آرامش از سوی همه رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: باید همه رسانه‌ها و فعالان حزب در راستای پایبندی به دستورالعمل‌های سازمانی رهبر حزب، به ایجاد آرامش پایبند باشند.

وی افزود، رهبری حزب کنگره درباره کسی که با دستورالعمل‌های آن مخالفت کند، اقدامات سازمانی اتخاذ خواهد کرد.

دبیرکل این حزب با بیان اینکه آرامش رسانه‌ای در جهت منافع عالی ملی است، گفت: همه باید بدانند که کشور در مرحله‌ خطرناکی قرار دارد؛ تجاوزهای غیرمنصفانه، محاصره ناعادلانه و جنایت‌های مرتکب شده در حق ملت یمن از سوی ائتلاف متجاوز عربی به رهبری عربستان روزانه صورت می‌گیرد و منجر به کشته شدن کودکان و زنان و انهدام زیرساخت‌های کشور و دارایی شهروندان می‌شود.

مدتی است که به دنبال به وجود آمدن تنش بین حزب کنگره ملی و انصارالله، جنگ رسانه‌ای در رسانه‌ها و پایگاه‌های ارتباطات اجتماعی بین آن دو ادامه دارد.

جنبش انصارالله به دنبال استعفای منصور هادی، رئیس جمهور یمن و انحلال پارلمان این کشور در سال ۲۰۱۵ میلادی مسئولیت دولت انتقالی را برعهده گرفت که به دنبال آن عربستان سعودی با ادعای نامشروع دانستن حاکمیت سیاسی انصارالله، خطر آن برای عربستان و حمایت از بازگشت منصور هادی به قدرت، به یمن حمله کرد که ضمن کشته و زخمی شدن هزاران نفر زیرساخت‎های این کشور را نیز از بین برد.

 

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۸۹۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما... | حکم اعدام هاشم آغاجری یادتان هست؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، عبدالله گنجی فعال رسانه ای اصولگرا در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما ظاهرا جمهوری اسلامی باید هزینه اعدام را پرداخت کند.

حکم اعدام هاشم آغاجری یادتان هست؟ او هنوز استاد دانشگاه تربیت مدرس است. اما خرداد ۱۳۸۲ بیش از صد مجروح در زد و خوردهای درون دانشگاهی داشتیم.

کد خبر 847129 برچسب‌ها اغتشاش خبر ویژه اعدام عبدالله گنجی

دیگر خبرها

  • بشاگرد مدال افتخار ایران
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • از حق اعتراض مسالمت آمیز مردم آمریکا حمایت می‌کنیم
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • عبدالله گنجی: توماج صالحی حتما اعدام نمی‌شود
  • جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی بازگشایی شد
  • عبدالله گنجی : توماج صالحی حتما اعدام نمی شود / حکم اعدام هاشم آغاجری یادتان هست؟
  • توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما... | حکم اعدام هاشم آغاجری یادتان هست؟
  • صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود