Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@12:37:23 GMT

در اينستاي ستاره هاي خارجي چه خبر است؟ (101)

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۸۹۳۴۱

خبرگزاري آريا - برترين ها: اينستاگرام، اين روزها تبديل به دفترچه خاطرات تصويري خيلي ها شده است. بسياري از چهره هاي شناخته شده دنياي هنر و ورزش هم، از اين طريق با طرفداران خود در دورترين نقاط جهان در ارتباط هستند. از سوي ديگر سعي دارند با اين روش هواداران بيشتري نيز براي خود دست و پا کنند که اين نيز خود به يک رقابت حيثيتي ميان سلبريتي هاي قرن 21 تبديل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حتي گاهي اوقات عکس هايي به اشتراک مي گذارند که جنجال بسياري به راه انداخته و خبرساز مي شوند، توجه رسانه ها و مردم به آنها جلب مي شود و شهرت بيشتري نيز براي آنها به ارمغان مي آورند. در اين سري مطالب ما سعي داريم به طور هفتگي گزيده اي از عکس هاي چهره هاي محبوبتان را با شما به اشتراک بگذاريم.
بدون شک مهم ترين اتفاق هفته گذشته برگزاري مراسم امي بود که کهکشاني از ستاره ها با لباس ها و جواهرات طراحي شده توسط بزرگ ترين برندها و طراحان در آن حضور داشتند. يک رويداد ديگر که جمع کثيري از هنرمندان در آن حضور داشتند برنامه ي خيريه ي تلويزيوني «دست در دست» بود که براي جمع آوري پول براي کمک به قربانيان طوفان هاي اخير برگزار شده بود. اين مراسم بيش از 44 ميليون دلار براي قربانيان اين حادثه جمع آوري کرد. عکس هاي مربوط به هفته مد نيويورک نيز همچنان در صفحه هاي اينستاگرام ستاره ها ديده مي شدند.
«آنجلينا جولي» در مصاحبه اي با مجله ي «پيپل» از وضعيت خودش پس از جدايي از «برد پيت» و اين که حالا قويتر شده است صحبت کرد.

«جسيکا چستين» در مهماني برند «رالف لارن» مثل هميشه شيک پوش و برازنده بود.

«مت بامر» خوشحال از اين که در کنار يکي از قهرمان هاي هميشگي اش، يعني «الک بالدوين»، قرار گرفته است.

«بيانسه» در حال نمايش جواهراتي که در مراسم خيريه ي سالانه ي «دايمند بال» پوشيده بود؛ «ريحانا» اين مراسم را هر سال به نفع بنياد خيريه ي کلارا لايونل که توسط خودش بنيان گذاري شده است برگزار مي کند.

«زين ماليک» در کنار مادر زن احتمالي آينده اش، «يولاندا حديد».

«جورج کلوني» و «جوليا رابرتز» در مراسم خيريه ي «دست در دست».

«جاستين بيبر» و «جو جوناس» هم در اين مراسم حضور داشتند و با جواب دادن به تلفن هاي مردم به جمع آوري پول براي قربانيان طوفان کمک کردند.

«سلنا گومز» با انتشار اين خبر که به تازگي عمل پيوند کليه داشته است يک عالمه سر و صدا به راه انداخت. کليه هاي سلنا به دليل ابتلاي او به بيماري لوپوس که يک بيماري خود ايمني است از کار افتاده بودند. در اين بيماري سيستم ايمني بدن شروع به حمله به بافت ها و اندام هاي خود بدن فرد مي کند.

«لئوناردو دي کاپريو» و «جيمي فاکس»، که پيش از اين در فيلم «جنگو» در کنار هم ايفاي نقش کرده بودند، در اين مراسم هم در کنار هم قرار گرفتند.

«زک افرون» همراه با برادرش در مليبوي کاليفرنيا، پس از شرکت در مسابقات سه گانه ي ورزشي که به نفع يکي از مراکز تحقيقاتي که در زمينه ي مبارزه با سرطان در کودکان فعاليت مي کند، برگزار شد.

يکي ديگر از عکس ها و سلفي هاي بيشمار «جنيفر لوپز» و «الکس رودريگز»؛ آن خانمي که آن گوشه ي تصوير مي بينيد هم اصلا چيزي از قبيل روح و شبح و امثالهم نيست.

«جاستين تيمبرليک» در فستيوال موسيقي «راک اين ريو» که قرار بود «ليدي گاگا» هم در آن اجرا داشته باشد، اما به دليل بيماري در آن حاضر نشد.

«هيو جکمن» در حال بهره بردن از آخرين فناوري مدرن در زمينه ي خنک کردن هوا.

«آرمي همر» روي جلد فصل نامه ي «جي کيو استايل».

يعني آيا «کيت هادسون» براي اثبات ميزان شباهتش به پسرش موهايش را اين مدلي کوتاه کرده است؟!

«کري واشينگتون» و «جرد لتو» هم در مراسم «دست در دست» در کنار هم تلفن هاي مردم را جواب دادند.

آهنگ جديد «نيک جوناس» در هفته ي تولد بيست و پنج سالگي او منتشر شد.

«کريسي متز» با اين عکس به همکارش «استرلينگ براون» براي دريافت جايزه ي امي بهترين بازيگر نقش اول مرد در يک مجموعه تلويزيوني درام تبريک گفت.

«جيمز مارسدن» در تبليغات «هوگو باس»؛ خوب آخر انتخابي بهتر از آقاي به اين خوش تيپي هم مگر داريم؟

«جيمي کينگ» هم در اين فوتوشوت بالاخره نشان داد که از قافله ي مد عقب نمانده و او هم پيژامه پوش شده است.

«لوک ايوانس»، «دنيل برول» و «داکوتا فنينگ»، ستاره هاي سريال «روان پزشک» که به زودي از تلويزيون آمريکا پخش خواهد شد. اين سريال بر اساس داستاني از «ماشادو د آسيس» نويسنده ي برزيلي ساخته شده است.

«کيت آپتون» مثل هميشه زيبا و برازنده، در يکي از مهماني هاي برند «مايکل کورس» در هفته مد نيويورک.

«ميلو ونتيميليا» را اگر از سريال «قهرمانان» به ياد نداشته باشيد حتما اين روزها با سر و صداي زيادي که سريال «اين ما هستيم» به راه انداخته است او را شناخته ايد.

«جاستين ثرو»، «ديو فرانکو» و «ابي جيکوبسون» که همگي از صداپيشگان انيميشن سه بعدي «فيلم لگو نينجاگو» هستند. اين فيلم روز جمعه در آمريکا به روي پرده ي سينما خواهد رفت.

آدم ها در انتخاب بهترين دوستشان آزاد هستند، بهترين دوست «گرگ سالکين» هم سگش است.

«گوئينت پالترو» با اين عکس تولد «استلا مک کارتني»، اين طراح جوان و زيبا و در عين حال هنرمند، را تبريک گفت.

«داکوتا جانسون» همراه با «ملاني گريفيث» در يک گردش مادر و دخترانه.

«لورد» روي جلد مجله ي «ووگ» استراليا.

بارداري هم نتوانسته جلوي «جسيکا آلبا» را بگيرد و او همچنان در حال تلاش براي گسترش و پيشرفت برند آرايشي بهداشتي خودش است.

اولين حضور «جاش دوهامل» در برابر دوربين ها پس از اعلام خبر جدايي او و «فرگي» پس از هشت سال زندگي مشترک به ظاهر سعادتمندانه!

اين روزها تنها فيلم جديديي که مي توانيد «هيلاري داف» را در آن ببينيد سريال «جوان تر» است که آن هم ظاهرا فصل جديدش هفته ي گذشته به پايان رسيده است.

«داگلاس بوث» که اين روزها مشغول بازي در فيلم «گور» بر اساس زندگي نامه ي «گور ويدال»، نويسنده ي سرشناس آمريکايي، است در ويلاي فوق العاده زيباي آقاي ويدال.

«راک» طبق معمول هميشه در سفر؛ همين تلاش هاي شبانه روزي او را تبديل به راک کرده اند، وگرنه لبخند زيبا و هيکل عضله اي و سر کچل تا دلتان بخواهد پيدا مي شود!

«ليدي گاگا» به خاطر وضعيت سلامتي اش فعلا تمام کنسرت هايش را لغو کرده است، از اين طريق از هواداران واقعي اش که وضعيت او را درک مي کنند سپاسگزاري کرده است.

«بليک لايولي» در کنار «ميس پيگي» معروف، در يکي از عکس هايي که براي مجله ي «لاو» گرفته شده است.

«مارک رافلو»، «اسکارلت جوهانسون» و «رابرت داوني جونيور» در اين عکس هيچ شباهتي به ابرقهرمان هاي مارول ندارند، اما هنوز هم بسيار دوست داشتني هستند.

اين هم از «مارکو آسنسيو» که خواسته بوديد. فقط عکس متعلق به هفته ي قبل است، اما خواستيم هر چه زودتر به خواسته ي شما عمل کرده باشيم.

«مسي» و همسرش پس از حضور در کنسرت «مالوما» خواننده ي محبوب کلمبيايي

«کريس رونالدو» در يک جمع دوستانه و عکسي که مشخص است بعد از صرف دسر گرفته شده است.

«آي يو»

«کيم هيچول» در کنار «کيم سول هيون که اصلا هم به زور لبخند نزده است.

«چوي سي وان» که به تازگي به عنوان فرستاده ي يونيسف به ويتنام سفر کرده بود در حال آماده سازي ويديويي در رابطه با اين سفر و وضعيت کودکان ويتنامي است.

آنهايي که مي گويند خوش به حال «بائه سوزي» که اينقدر لاغر است يک نگاهي به ظرف غذايش که روي ميز است هم بيندازند!

ما که نفهميديم چه مشکلي براي «لي جون کي» پيش آمده بوده است، اما خوب ظاهرا در حال حاضر سالم و سلامت است و جاي هيچ گونه نگراني نيست.

تولد بيست و هشت سالگي «لي جونگ سوک».

«سلمان خان» در سفر به لندن و در حال پرستاري کردن از برادرزاده اش، آهيل، که به نظر نمي رسد به دستان چندان ماهري سپرده شده باشد.

ظاهرا گرفتن اين عکس همراه با اين همه پسر بچه ي شيطان براي «هريتيک روشن» يک چالش تمام عيار بوده است.

«کريتي سانون» بدون آرايش؛ کمتر پيش مي آيد که هنرمندان هندي عکس هاي بدون آرايش خودشان را به اشتراک بگذارند!

«پريتي زينتا» در حال نوازش بچه شيرها در باغ وحشي در آفريقاي جنوبي.

«کارينا کاپور» در کنار خواهرش «کاريسما»؛ گفتن اين که کدام يک از اين دو خواهر از محبوبيت بيشتري برخوردار است کاري است بسي دشوار!

«وارون دهاوان» اين روزها دارد براي آغاز اکران فيلم سينمايي «Judwaa2» روزشماري مي کند. از پوستر پشت سرش هم مشخص است که فيلم ماجراي دو برادر دوقلو است.

«پريانکا چوپرا» در کنار ملکه ي اردن؛ اين ديدار در ظاهر که خيلي دوستانه و صميمي بوده است.

«باريش اردوچ» و «الچين سانگو» که هر دو هم از ستاره هاي پر طرفدار سينما و تلويزيون ترکيه هستند به زودي با فيلم «کنارم بمان» به روي پرده ي سينما خواهند رفت.

«مروه بول اوئور» در ديزني لند پاريس؛ از موهاي کوتاه شده و تغيير رنگ يافته ي مروه مي شود حدس زد جدايي از همسرش آنقدرها که سعي مي کرد نشان بدهد هم برايش راحت نبوده است.

«تولگا ساريتاش» در نقش قهرمان سريال «قول» که مطمئنا هنگام تماشاي آن نمي توانيد جلوي اين احساستان را بگيريد که به تقليد از سريال هاي آمريکايي ساخته شده است.

«برک آتان» در صحنه اي از سريال جديدش به نام «اشک هاي بهشت».

«گوکهان آلکان» هنرپيشه ي نقش اول سريال «ضربان قلب» در يکي از عکس هايي که براي مجله ي «آل» ترکيه گرفته شده است.

زيبايي «هانده ارچل» در اين عکس هنر دست اين آقاياني است که پشت سرش مي بينيد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۸۹۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس جالب کاظم نوربخش سلمان سریال «نون خ»

آفتاب‌‌نیوز :

کاظم نوربخش عکسی از خود در کنار علی اخوان در پشت‌صحنه سریال «نون خ» منتشر کرد.

کاظم نوربخش (زاده ۱ مهر ۱۳۵۵ در بیجار)، است. وی با بازی در نفش سلمان سریال نون خ به شهرت رسیده است. او یکی از هنرمندان باسابقه دنیای هنر است که فعالیت‌های هنری را از دوران مدرسه آغاز کرد و از سال ۷۰ به طور جدی به بازیگری پرداخت.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • علت ممنوعیت سریال مصری حشاشین؛ تحریف تاریخ ایران
  • فیلم| جزئیات جدید از آسیب دیدگی سعیدآقاخانی در سریال «نون خ»
  • ببینید | جزئیات جدید از آسیب دیدگی سعیدآقاخانی در سریال «نون خ»
  • نشست خبری سریال نون خ
  • ببینید | واکنش شمسایی به شوخی با او در سریال نون خ
  • (ویدیو) افشاگری مهران رجبی در مورد سریال پایتخت
  • بازیگران سریال تورم
  • عوامل «نون خ» با مردم صحبت می‌کنند
  • حملات ضدفرهنگی پدافند شایسته می‌طلبد
  • عکس جالب کاظم نوربخش سلمان سریال «نون خ»