Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-06@01:48:23 GMT

برنامه دهه اول محرم در ۷ دانشگاه تهرانی

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۹۱۰۱۹

برنامه دهه اول محرم در ۷ دانشگاه تهرانی

دانشگاه های کشور از جمله دانشگاه های شهر تهران همزمان با سراسر کشور برنامه های عزاداری ایام دهه اول محرم را برگزار می کنند. به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، با شروع ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان دانشگاه های مختلف کشور از جمله دانشگاه های شهر تهران در دهه اول محرم برنامه های عزاداری، سخنرانی و نوحه خوانی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دهه اول محرم مصادف با ۳۱ شهریور تا ۸ مهرماه است. دانشگاه زمان سخنران مداح تهران بعد از نماز ظهر و عصر حجت الاسلام پناهیان سعید حدادیان علم و صنعت بعد از نماز مغرب و عشا حجت الاسلام عابدی محمد جواد احمدی و حمید رشدی صنعتی شریف بعد از نماز مغرب و عشا حجت الاسلام صدیقی احمد عباسی و محمدرضا رجبی فر صنعتی امیرکبیر بعد از نماز مغرب و عشا حجت الاسلام میر احمدی امین پویان راد امام صادق(ع) بعد از نماز مغرب و عشا حجت الاسلام پناهیان میثم مطیعی شهید بهشتی بعد از نماز مغرب و عشا حجت الاسلام بنی زاده و حریزاوی مجتبی حیدری تربیت مدرس بعد از نماز مغرب و عشا حجج الاسلام درانی، عیاث، اسدی کیادی، محمدیان، فلاح رفیع و آیت الله قرهی حسین عرب سرخی

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۹۱۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوگ مردم استان یزد در محرم شهادت امام جعفر صادق (ع)+ فیلم

مردم مومن و ولایتمدار استان یزد یزد در سالروز شهادت امام جعفر صادق به سوگواری پرداختند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) مردم استان یزد با حضور در مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و امامزاده‌ها ضمن برگزاری مراسم عزا، دسته‌جات عزا به راه انداختند.

مردم مؤمن یزد در سوگواری خود به مناسبت شهادت رئیس مذهب جعفری در شهر شاهدیه یزد در سوگ امام ششم شیعیان امام صادق (ع) اشک ماتم ریختند.

کد خبر 750556

دیگر خبرها

  • سوگ مردم استان یزد در محرم شهادت امام جعفر صادق (ع)+ فیلم
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران
  • برپایی میز خدمت دانشگاه آزاد اسلامی رودسر و املش در نماز جمعه 
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • حجت الاسلام استاد علوی تهرانی در مسجد امیر به سخنرانی می پردازد
  • اولین نماز جمعه در «فرومد» اقامه شد
  • تاکید بر رفع محدودیت ترخیص کالا‌های ملوانی
  • محدودیت ترخیص کالا‌های ملوانی نیازمند اقدام فوری