Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمانشاه از اعلام آمادگی چند سرمایه گذار داخلی و خارجی برای تبدیل چند محور در استان از جمله همدان به کرمانشاه و کرمانشاه به ایلام به آزادراه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا٬ اسدالله رازانی در جلسه کارگروه گردشگری استان اظهارکرد: در حال حاضر چند سرمایه گذار داخلی و خارجی آمادگی خود را برای اجرای آزادراه همدان به کرمانشاه و کرمانشاه به ایلام و خسروی به وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: بر این اساس نیاز است که پهنای کریدور گردشگری بیستون - تاق بستان با نگاه ویژه تری برابر با ویژگیهای آزادراه دیده شود.همچنین ورودی بیستون از سمت همدان نیز نیازمند یک بازتعریف کلی و ساماندهی مجدد است.

وی خاطرنشان کرد: مدتهاست که ذهن مردم استان کرمانشاه درگیر ابرپروژه بیستون-تاق بستان شده و انتظار عمومی این است که مراحل مشخص تری از اجرای این پروژه را ببینند.

استاندار کرمانشاه یادآور شد: نکته مثبت این ابرپروژه داشتن مصوبه سفر مقام معظم رهبری در خصوص عقب نشینی پادگانهای موجود در طول این مسیر است که خود این مصوبه٬ راه طولانی و مهمی است که طی شده است.

وی تاکید کرد: باید برنامه مشخصی برای سال ۹۶ این پروژه تعریف کنیم و همچنین برای سال آینده مشخص شود کدام بخش از کارها باید به انجام برسند.این ابرپروژه یک بحث ادامه دار و طولانی مدت است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۹۱۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز توزیع دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بهرنگ قربانی، افزود: این دفترچه‌ها به استناد طرح جذب و مدیریت سرمایه‌های اتباع خارجی در زنجیره تولید، چاپ شده و در اختیار دفاتر کفالت، اقامت و اشتغال اتباع خارجی استان فارس قرار گرفته است.
او ادامه داد: دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی دارای مهلت و اعتبار ۶ ماهه  است که پس از بررسی وضعیت فرد سپرده گذار، قابل تمدید است.
مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس، در خصوص ضریب امنیتی دفترچه‌ها هم گفت: ضریب امنیتی این دفترچه‌ها با توجه به استفاده از کاغذ چاپ پول و وجود بارکد امنیتی، شماره سریال، مُهر برجسته، امضا و مشخصات فردی تبعه ،بسیار بالا و غیر قابل جعل است.

قربانی افزود: از جمله مزایای افتتاح حساب از سوی اتباع ،امکان دریافت دفترچه اقامت قابل تمدید از سوی اتباع، سپرده‌گذاری، استفاده از بیمه تکمیلی درمان، بیمه حوادث، بیمه عمر و سرمایه‌گذاری، بیمه آتش‌سوزی و استفاده از صندوق ذخیره تسهیلات فرزندان اتباع خارجی است.

دیگر خبرها

  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • تحلیل‌های غیر کارشناسی، امنیت سرمایه‌گذاری را از بین می‌برد
  • انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد
  • اینجا از هر ۱۰ سرمایه، ۹ تا بر باد می‌رود
  • عربستان به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای پروژه نئوم
  • معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران
  • ابرپروژه‌های صنعت گاز برای سرمایه‌گذاری معرفی شدند
  • آغاز توزیع دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی