Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@01:28:10 GMT

طرح جذاب مرکز تفریحی فیلیپین با برج های چرخان محیط زیستی

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۹۱۳۸۸

طرح جذاب مرکز تفریحی فیلیپین با برج های چرخان محیط زیستی

یک شرکت پاریسی طرحی برای مرکز تفریحی در سواحل فیلیپین ارائه کرده که در آن برج هایی چرخان ساخته می شود. این طرح دارای فناوری های حافظ محیط زیست است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیواطلس، شرکت پاریسی Vincent Callebaut Architectures همیشه طرح هایی خارق العاده برای ساختمان های حافظ محیط زیست ارائه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از آخرین طرح های این شرکت مرکز تفریخی Nautilus Eco-Resort در فیلیپین است. این طرحشامل ساختمان های متحرک و فناوری های حافظ محیط زیست است. همچنین تولید انرژی را نیز تضمین می کند.

طرح مذکور قرار است در یکی از مناطق ساحلی فیلیپین ساخته شود و در کل شامل ۱۲ برج چرخان توریستی با ارتفاع های متفاوت است. این برج ها همراه با چرخش خورشید حرکت می کنند. در این طرح چند پاویون پراکنده ساخته می شوند که مرکز آنها یک ساختمان چوبی با سقفی پوشیده از گیاهان است.

در داخل مرکز تفریحی استخر، آزمایشگاه علمی، مدرسه ابتدایی، مکانی برای نگهداری کودکان و سالن ورزشی برای جوانان در نظر گرفته شده است.

در این طرح فناوری های حافظ محیط زیست مختلفی وجود دارد مانند توربین های زیر آبی که انرژی امواج را جذب می کنند، یا گیاهان روی درختان و سقف برای بهبود تهویه ساختمان.

روی نما و سقف ساختمان نیز پنل های خورشیدی نصب می شود. علاوه براین موارد آب باران در این سازه جمع آوری و دوباره استفاده می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۹۱۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست شورا‌های محیط زیست در زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، علی مرادی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گفت:  با توجه به اینکه پتانسیل‌هایی در لایحه‌های اجتماعی وجود دارد و در بحث زیست محیطی استفاده میشود ،مخاطبین اثر گذار یک بخش شورا‌های اسلامی شهر هستند که در تبیین مسائل و اهداف محیط زیستی مشترک دارند.
وی افزود: این جلسه با حضور رئیس محیط زیست کشور و معاون رییس جمهور و شورا‌های عالی استان‌ها در کل استان‌های کشور به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • جامعه‌شناسی محیط‌زیست
  • پویش بزمان زیبا با طبیعت بدون زباله اجرا شد
  • انواع درب ساختمان
  • برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران در بندرعباس
  • نشست شورا‌های محیط زیست در زاهدان
  • پسماند‌ها به معضل محیط زیستی کشور تبدیل شده است
  • پاکسازی اتوبان کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی
  • رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس بیان کرد؛ نمره ضعیف کشور در برخی شاخص های محیط زیستی
  • افت شاخص عملکرد محیط‌زیست نسبت به سال‌های گذشته/ دفن تنها ۶/۶۹ درصد پسماند‌ها در سطح دنیا