Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: ویژه برنامه‌های محرم در صداوسیمای خراسان رضوی اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدسبه نقل از روابط عمومی صدا و سیمای خراسان رضوی، محسن نصرپور اظهار داشت: سیمای خراسان رضوی در نظر دارد با تولید و پخش ویژه برنامه مرثیه‌آفتابهم گام با آحاد مردم عزادار گوشه‌هایی از دل‌دادگی‌ زائران و مجاوران عزادار را به طور زنده و مستقیم از حرم مطهّر رضوی منعکس کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی بیان کرد: در برنامه‌مرثیه‌آفتابعلاوه بر پخش زنده‌برگزاری مراسم عزاداری از حرم مطهررضوی، گفت و گوی مجریبرنامه با کارشناسان درباره‌فلسفه و قیام نهضت حسینی و اهداف آن، مداحی و مرثیه‌سرایی دررثاء سالار شهیدان کربلا تهیه می‌شود.

نصرپور افزود: آیتم‌های برنامه عبارتند از گزارش از حال وهوای حرم مطهرو خیابان‌های منتهی به حرم مطهر-پخش مراسم مداحی حرم مطهر،کارشناس مذهبی،گزارش از زائران پیاده در دهه آخرصفر المظفر،گفت‌وگو با مسئولان مربوطه در بحث‌های اسکان و پذیرائی زائران پیاده، امام حسین(ع)در نگاه غیر مسلمانان در قالب نریشن، سیره عملی رسول اکرم در قالب مباحث کارشناسی،وله تصویری از عزاداری هیئاتمذهبی و قرائت شعر شعراء پیرامون امام حسین(ع).

وی تصریح کرد: برنامه‌ی مرثیه‌آفتابویژه‌ برنامه‌دهه‌نخست محرم الحرام و دهه‌آخر صفر المظفرهر شب ساعت 18:40 به مدت 45 دقیقه در 13 قسمت به صورت زنده و مستقیم از حرم مطهررضوی پخش می‌شود.

نصرپور گفت: همچنین امسال هفته دفاع مقدّس با آغاز محرّم الحرام مقارن است و ذکر یا حسین در این هفته با محرم الحرامپیوند دیرینه‌ای است.برنامه زنده و معنوی ایستگاه حسینیّهویژه برنامه‌ای است که به مناسبت ایام تولید شدهو شاخصه‌های هر دو مناسبت را شامل می‌شود. این برنامه از پنج شنبههر شب ساعت 21:00 به مدت 50 دقیقه به صورت زنده پخش می‌شود.

انتهای پیام/

R41347/P1336/S6,1188/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۹۲۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری مدیریت کانون های خدمت رضوی البرز ویژه جشن های دهه کرامت

دریافت 108 MB

تصویربردار: مینا صدیقیان

کد خبر 6099680

دیگر خبرها

  • نشست خبری مدیریت کانون های خدمت رضوی البرز ویژه جشن های دهه کرامت
  • بیش از ۱۰۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در البرز اجرا می‌شود
  • ۳۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • نمایشگاه کتاب را در قاب سیما دنبال کنید
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های مرتبط با «نمایشگاه بین‌المللی کتاب» در تلویزیون
  • کرمان، زیرسایه خورشید/ اجرای ۵۰۰ برنامه فرهنگی ویژه دهه کرامت در پایتخت مقاومت اسلامی
  • پخش شب آوا از شبکه باران
  • ۴۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود
  • تامین امکانات مورد نیاز برای برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس
  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف