Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@23:37:15 GMT

خیز فجر برای پرش موفق از سکوی ایرانجوان قعرنشین

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۹۲۸۹۱

خیز فجر برای پرش موفق از سکوی ایرانجوان قعرنشین

در یکی از دیدارهای هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم فجر شهید سپاسی به مصاف ایرانجوان بوشهر می‌رود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، در چار‌چوب هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور ساعت 15:30 روز یک‌شنبه 2 مهرماه دو تیم فجر شهید سپاسی و ایرانجوان بوشهر در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف هم می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی بینش داور این دارد خواهد بود.

تیم فجر که بعد از نتیجه عالی خود در جام حذفی و برد دقیقه آخری مقابل تیم خونه به خونه بابل انرژی مضاعف برای این دیدار خانگی پیدا کرده است با توجه به امتیاز میزبانی برای برد در این دیدار و بالا بردن جایگاه خود در جدول تمام تلاش خود به کار خواهد بست.

در مقابل تیم ایرانجوان بوشهر قرار دارد که این روزها حال روز خوبی ندارد و با گذشت 5 هفته نتوانسته است از باتلاق قعر جدول خود را نجات دهد. این تیم فصل گذشته خط حمله خوبی داشت و نتایج مطلوبی در لیگ کسب کرده بود.

تیم فجر در حال حاضر با کسب 3 باخت و 2 برد و کسب 6 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد. تیم ایرانجوان بوشهر نیز با دو تساوی، 3 باخت و کسب 2 امتیار در رده هفدهم جدول قرار دارد. تیم نفت مسجد سلیمان، بادران تهران و شهرداری ماهشهر به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

نتایج قبلی تیم فجر

تیم فجر در هفته نخست رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال در دیداری خانگی مقابل بادران تهران قرار گرفت و با گلی که اکبر صغیری در دقیقه 17 وارد دروازه فجر کرد نتیجه را به تیم بادران تهران واگذار کرد.

تیم فجر در هفته دوم در دیداری خارج از خانه مقابل ماشین‌سازی تبریز به میدان رفت و در روزی که قرعه شانس به نامش نبود با نتیجه 3 بر یک از این تیم شکست خورد. تیم فجر در هفته سوم مقابل تیم مس رفسنجان یک بر صفر پیروز شد.

شاگردان کلانتری در هفته چهارم رقابت‌ها به مصاف نفت مسجد سلیمان رفتند و در نهایت این دیدار را با نتیجه یک بر صفر به حریف واگذار کردند. تیم فجر در هفته پنجم تیم شگفتی‌ساز هفته بود و بازی یک بر صفر باخته مقابل خونه به خونه را در دقایق پایانی 2 بر یک برد.

در دیگر دیدارهای این هفته بادران تهران مقابل راه آهن، نفت مسجد سلیمان مقابل خونه به خونه، صبای قم مقابل گل گهر سیرجان، مس رفسنجان مقابل شهرداری تبریز، نساجی مازندران مقابل ملوان بندر انزلی، ماشین‌سازی تبریز مقابل آلومنیوم اراک، مس کرمان مقابل آینده سازان برق جدید فارس و اکسین البرز مقابل شهرداری ماهشهر به میدان می‌روند.

انتهای پیام/

R41382/P1377/S6,61/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۹۲۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول لیگ برتر | صدر آبی ماند، نفس پرسپولیس پشت سر استقلال

جدول لیگ برتر در پایان هفته 26 مشخص شد.

هفته ۲۶ مسابقات لیگ برتر بیست و سوم فوتبال ایران با برگزاری ۸ بازی به پایان رسید و جدول رده بندی رقابت‌ها در پایان این هفته مشخص شد.

استقلال با کامبک لحظه آخری در ورزشگاه آزادی و کسب پیروزی ۲ بر یک مقابل ذوب آهن صدر جدول را حفظ کرد. پرسپولیس با همین نتیجه نساجی مازندران را شکست داد تا رقابت نفس گیر سرخابی‌ها برای قهرمانی ادامه داشته باشد.

جدول لیگ برتر

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • مکس ابرل: همه ما یک فینال تمام آلمانی می‌خواستیم به جز داوران لهستانی!
  • پرسپولیسی‌ها پاداش گرفتند
  • «چشم و چراغ خونه» روی دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج)
  • شرایط متوازن استقلال و پرسپولیس مقابل قعرنشین‌ها
  • رکورد استقلال در آزادی دست نیافتنی‌تر شد
  • جدول لیگ برتر | صدر آبی ماند، نفس پرسپولیس پشت سر استقلال
  • مدعیان پیروز شدند
  • دومین سکو از دست گیتیزن‌ها رفت
  • الساندرو فلورنتزی و گلزنی در سری آ بعد از ۷۲۸ روز
  • جدول لالیگا در پایان هفته سی و چهارم