Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه فردوس از اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه مختلف فرهنگی در هفته دفاع مقدس در فردوس خبر داد و گفت: با توجه به همزمانی ایام محرم با هفته دفاع مقدس، برنامه‌ها به نوعی با مراسم‌های ایام محرم هم افزایی خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از فردوس، سرهنگ دوم پاسدار ماشاالله محمودی صبح امروز در نشست خبری، انقلاب اسلامی را محصول 1400 سال تلاش و جانشفانی برای مبارزه با ظلم و انحرافات دانست و اظهار داشت: آتشی که کشورهای اسلامی در آن می‌سوزد حاصل انحرافی است که درصدر اسلام پدید آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز توطئه‌های استکبار جهانی بر علیه مسلمانان رو به افزایش است و تنها وحدت، توکل به خدا و تقوای الهی است که موجب ایستادگی در مقابل دشمنان اسلام خواهد شد.

محمودی هدف از برنامه‌های هفته دفاع مقدس را انتقال و ترویج فرهنگ زمان جنگ به نسل نو برشمرد و خاطرنشان کرد: امروز وظیفه همه بسیجیان و کسانی که برای انقلاب دلسوز هستند عمل به فرامین رهبری است تا آتش به اختیار در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن وارد معرکه مبارزه شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فردوس گفت: در طول هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوع و مختلفی در شهرستان اجرا خواهد شد که دیدار با امام جمعه، رژه اقتدار نیروهای مسلح در 31 شهریور قبل از نماز جمعه مقابل مصلای بزرگ امام خمینی با اجرای برنامه‌های نمایشی و اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس از جمله این برنامه‌هاست.

وی همایش شیرخوارگان حسینی، همایش رزمندگان اسلام و تجلیل از رزمندگان مداح، ویزیت رایگان بیماران توسط بسیج سازندگی و برگزاری چندین یادواره شهدا را از دیگر برنامه‌هایی برشمرد که در طول هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

محمودی از برگزاری تورهای ایست و بازرسی توسط بسیجیان خبر داد و افزود: این برنامه پس از هفته دفاع مقدس نیز به صورت مستمر در تک‌تک محله‌های فردوس اجرا خواهد شد.

وی گلباران گلزارشهداء،تجلیل از سربازان، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در باغشهراسلامیه، مسابقات مختلف ورزشی، تجلیل از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس و همایش احلی من العسل توسط بسیج دانش آموزی را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در فردوس برشمرد و افزود: نشست‌های مختلف بصیرتی و برنامه‌های جانبی دیگری نیز توسط پایگاه‌های مقاومت و بسیج ادارات و اصناف در طول هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R41348/P1336/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۹۳۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه نقد پیش از چاپ کتاب داستانی «سروان شوذب مشکینی» نوشته مهرداد عادلی فردا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت با حضور ابوالفضل درخشنده، محمدقاسمی پور، مرجان حصیرچی، طاهره قادری و نویسنده اثر در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این کتاب شامل خاطرات مرحوم سروان شوذب مشکینی از فرماندهان گروهان لشکر ۲۱ حمزه در دوران دفاع مقدس است.

برنامه مورد اشاره فردا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت از ساعت ۱۴ در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

کد خبر 6098992 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • آموزش راویان دفاع مقدس در استان مرکزی
  • دو نماد شهری تهران تغییر رنگ می‌دهند
  • ۵۶۳ برنامه هفته هلال احمر در مازندران اجرا می شود
  • مقطع سطح ۴ در حوزه علمیه خواهران اردبیل اجرا می‌شود
  • برگزاری ۱۵ عنوان برنامه در هفته بسیج سازندگی
  • فعالیت بیش از ۱۵۰ گروه جهادی در آستارا
  • «سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران