Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@02:09:46 GMT

دو قطعه از باند دوم محور بیرجند- قاین زیر بار ترافیک رفت

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۹۳۸۳۲

دو قطعه از باند دوم محور بیرجند- قاین زیر بار ترافیک رفت

بیرجند- دو قطعه از باند دوم محور بیرجند- قاین به طول ۹ کیلومتر بازگشایی و زیر بار ترافیک رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی صبح پنج شنبه در مراسم بهره برداری از این پروژه اظهار داشت: درجهت ایمن سازی بیشتر، رفاه حال خودروهای عبوری و جلوگیری ازتصادفات رخ به رخ جاده ای صبح امروز دوقطعه از پروژه دوبانده سازی محوربیرجند- قاین بازگشایی و زیربارترافیک رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی جعفری با بیان اینکه قطعه اول ۴.۵ کیلومتر طول دارد، بیان کرد: این قطعه در کیلومتر ۲۰ تا ۲۵ محور بیرجند- قاین و در محدوده گردنه ثمن شاهی قرار دارد.

وی اضافه کرد: قطعه دوم نیز به طول ۴.۵ کیلومتر طول در کیلومتر ۴۰ تا۴۵ این محور و درانتهای حوزه شهرستان بیرجند قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی، اعتبار هزینه شده برای این پروژه را ۱۵ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: تلاش می شود یک قطعه دیگر ازاین محور به طول ۱۰ کیلومتر حد فاصل گردنه خونیک تا کارخانه سیمان قاین تا پایان هفته آینده بازگشایی و زیر بار ترافیک رود.

جعفری با تأکید بر اینکه مهمترین اولویت اداره کل راه وشهرسازی خراسان جنوبی افزایش هرچه بیشترباندهای دوم درسطح استان است، اظهار امیدواری کرد: با همکاری تمامی دستگاه های مرتبط هرچه سریعتر این موضوع محقق شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۹۳۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه‌های روستایی لرستان

 مصطفی ملکی صادقی در حاشیه بازدید از محور‌های روستایی این شهرستان به خبرنگاران گفت: با هدف توسعه راه‌های روستایی، محرومیت زدایی و افزایش ایمنی در محور‌های روستایی، عملیات آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه‌های روستایی استان طی سال گذشته انجام شده است. 
وی به اعتبار هزینه شده در آسفالت راه‌های روستایی اشاره کرد و افزود: ۸۷ کیلومتر راه روستایی با اعتباری بالغ بر ۲ هزارو ۵۵۰ میلیارد ریال احداث شده است.
معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ ساخت و زیرسازی ۹۳ کیلومتر راه روستایی در استان لرستان انجام گرفته است.
ملکی صادقی عنوان کرد: با آسفالت این مقدار راه روستایی ۲۰ روستا در سطح استان از نعمت آسفالت برخوردار شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ◄ امضا کنید؛ کارزار دو بانده شدن جاده نصرآباد به شهرضا
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه‌های روستایی لرستان
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۳۰ فروردین ماه
  • جلسه شورای ترافیک شهرستان پلدشت 
  • نیاز به ۹۰‌ همت اعتبار برای تکمیل پروژه آزادراه حرم تا حرم
  • ◄ ۲فوتی و ۵ مصدوم در محور قاینات
  • دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین
  • ۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات
  • ۲ کشته و ۵ مصدوم در برخورد رخ به رخ ۲ سمند