Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-04-26@17:47:39 GMT

ملکه الیزابت نوه‌اش را برای سلطنت آماده می‌کند

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۹۳۹۸۶

ملکه الیزابت نوه‌اش را برای سلطنت آماده می‌کند

به گزارشبولتن نیوز،برخی خبرها حاکی از آن است که الیزابت دوم، ملکه 91 ساله انگلیس نوه خود شاهزاده ویلیام را برای پادشاهی آماده و او را به آرامی در کنار خود برای هدایت سلطنت راهنمایی می کند.

«رابرت لِیسی»، مورخ انگلیسی و مشاوره برنامه تلویزیونی «تاج» معتقد است ویلیام و مادربزرگش همواره روابط ویژه ای داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: ملکه علاقه خاصی به نوه اش ویلیام دارد و رابطه او با ویلی نسبت به سایر نوه هایش متفاوت است.

لِیسی ادامه داد: وقتی ویلیام نوجوان بود، ملکه او را همراه خود به قلعه ویندسور – بزرگترین قلعه دنیا در برکشر انگلیس-- می برد و نامه های دولتی را در مقابل او می گشود و مطالعه می کرد. این نوعی آموزش قوانین و نحوه حکومت داری به ویلیام بود.

این مورخ با اشاره به اینکه پرنس چارلز، فرزند ملکه در جایگاه نخست خط جانشینی ملکه قرار دارد، اظهار داشت: هیچ شکی در این نیست که چارلز رابطه چندان خوشایندی با ملکه ندارد. اما ملکه با آموزش ویلیام، کاری اضافی انجام می دهد چراکه وارث تخت سلطنت، شاهزاده چارلز است مگر آنکه اتفاق دیگری رخ دهد!

دوک 35 ساله کمبریج پیش از این بارها مراتب احترام خود را به عرض مادربزرگش رسانده است. او مادربزرگش را «بهترین الگویی و تاثیرگذارترین و مهربان ترین راهنمایی که می تواند داشته باشد» توصیف کرده است.

در صورتیکه ملکه الیزابت بنا به دلایلی مانند مرگ و یا استعفا از قدرت کناره‌گیری کند، پسرش شاهزاده چارلز پادشاه انگلیس خواهد شد. با توجه به وجود برخی نگرانی‌ها در مورد وضع سلامت ملکه، بسیاری در انتظار اعلام استعفای وی هستند.

الیزابت دوم دارای رکورد طولانی‌ترین دوره سلطنت در انگلیس است. این رکورد پیش از سپتامبر 2015 میلادی به ملکه ویکتوریا (ملکه انگلیس در سده 19 میلادی) تعلق داشت.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۹۳۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز بازداشت شدند

آفتاب‌‌نیوز :

براساس اعلام پلیس انگلیس، ۲ بازیکن ۱۹ ساله شاغل در لیگ برتر این کشور به اتهام تجاوزی که ۱۹ آوریل گزارش شده بود، بازداشت شدند.

به گفته پلیس، نفر اول به ظن معاونت در جرم روز شنبه و دومین بازیکن نیز یک روز بعد به اتهام تجاوز بازداشت و به قید وثیقه آزاد شده‌اند.

پلیس انگلیس هویت این ۲ بازیکن و باشگاه یا باشگاه‌هایی را که آن‌ها در آن عضویت دارند، افشا نکرده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی برایتون 0-4 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • تداوم تحریم‌های انگلیس علیه صنایع نظامی ایران
  • دستگاه تلقیح مصنوعی ملکه ثبت اختراع شد
  • دنیای مد به روایت «حسنا و ملکه‌های رنگی»
  • گل های جذاب لحظه ثانیه های آخری تیم ملی انگلیس در طول تاریخ / فیلم
  • خلاصه بازی منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی اورتون 2-0 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز بازداشت شدند
  • تصاویر عجیب از یورتمه اسب‌های زخمی در خیابان‌های لندن!
  • فرار اسب‌های گارد سلطنتی انگلیس + فیلم