Web Analytics Made Easy - Statcounter


سنندج- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان گفت: پلیس در این استان به دنبال تحقق خیرین امنیت ساز است تا رهنمودهای مقام معظم رهبری در این بخش محقق شود.

به گزارش خبرنگار بی‌باک، عبدالله فاتحی امروز پنج شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری هفته ناجا دراستان که در سالن شهدای دولت استانداری تشکیل شد، گفت: پلیس به عنوان دستگاه تامین کننده امینت در همه شرایط سعی می کند بستر آرامش بخش برای مردم فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه همه به بحث امنیت و اثرات آن آگاهی دارند، عنوان کرد: امنیت یکی از مولفه های رشد هر جامعه ای است و ما هم در جامعه خود به دنبال ارتقای احساس امنیت که اثر بخشی آن به مراتب بیشتر است، هستیم.

وی اضافه کرد: اگر مردم در جامعه احساس امنیت داشته باشند دیگر دغدغه ای در ارتباط با سرقت اموال خود ووجود دیگر ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی را نخواهند داشت.

معاون اجتماعی فرماندهیانتظامی کردستان اظهارداشت: از آنجا که انجام کارهای فرهنگی واجتماعی ماندگاری و تاثیرگذاری بیشتری دارد پلیس هم در ماموریت های خود پرداختن به این حوزه ها را اولویت قرار داده است.

فاتحی بیان کرد: برای کاهش و کنترل هر نوع آسیبی در جامعه نیاز به آسیب شناشی در ارتباط با علت وقوع آن آسیب وجود دارد و پلیس در جامعه ما ماموریت های خود را با این دیدگاه همواره تبیین و تشریح می کند.

وی ادامه داد: ایجاد امنیت در جامعه رسالت یک یا دو دستگاه نیست و بی شک هیچ نهادی هم به تنهایی قادر به انجام این مهم نیست.

وی عنوان کرد: برقراری امنیت پایدار مستلزم این است که آحاد مردم دغدغه ایجاد آن را داشته باشند و ما در این رابطه به دنبال جلب مشارکت های مردمی هستیم.

معاون اجتماعی فرماندهیانتظامی کردستان گفت: اگر امنیت در استان ما برقرار است در مرحله اول این مهم به فرهنگ مردم و اینکه آنها خواهان امنیت هستند، برمی گردد.

فاتحی اظهارداشت: اگر امکان شهادت برای پرسنل دستگاه های اجرایی وجود ندارد، باب شهادت همیشه بروی ناجا باز است هفته وماهی نیست که یکی از نیروهای ناجا در مقابله با ناهنجاری به شهادت نرسند.

وی عنوان کرد: پلیس درصدد تحقق خیرین امنیت ساز است و این مهم از دستورات مقام معظم رهبری است و باید در راستای عمل به آن تلاش و اقدام کنیم.

وی ادامه داد: پلیس در هیچ شرایطی روبه روی مردم قرار نمی گیرد و همواره با مردم در تعامل است و خوشبختانه اعتماد و رضایتمندی شهروندان از پلیس در سطح بالایی قرار دارد.
معاون اجتماعی فرماندهیانتظامی کردستان اضافه کرد: بیش از ۱۲۰۰ ساعت آموزش برای آحاد مردم در راستای ارتقای بینش آنها برگزار کردیم.

فاتحی بیان کرد: در کلانتری ها و مرکز مشاوره، سال گذشته ۷ هزار و ۳۸ پرونده تشکیل شده که از این تعداد ۶ هزار و ۴۵۶ پرونده مشکلات آنها رفع شد.

وی با بیان اینکه از ۱۴ الی ۲۱ مهرماه به نام هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است، گفت: شعار امسال هفته ناجا، امنیت برای همه و پلیس برای امنیت است.

وی به برنامه های این هفته اشاره کرد و گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه دراستان، سخنرانی فرماندهان انتظامی در نماز جمعه، حضور کارشناسان انتظامی در صداوسیما، نواختن زنگ امنیت، توزیع بروشور و بنرآموزشی در سطح شهر، اهدای خون پرسنل انتظامی، دیداربا خانواده شهدا و اجرای طرح مردم یاری از جمله برنامه های ما در این هفته است.


منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۹۴۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی شهریاری در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: از سپاه و نیروهای مسلح که با عملیات وعده صادق دل تمامی مسلمانان و آزادگان جهان را شاد کردند و زهر چشمی از رژیم غاصب صهیونیستی گرفتند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: در سال گذشته و ماه‌های اخیر تعداد قابل توجهی از فرزندان رشید نیروی انتظامی، سپاه و بسیج به درجه رفیع شهادت و جانبازی نائل آمدند، اما متأسفانه نیروی انتظامی از امکانات فیزیکی از قبیل پایگاه‌ها و قرارگاه‌های ایمن و حتی لباس و اتومبیل مناسب که جان آن‌ها را حفظ کند، محروم است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ضروری است دولت و مسؤولان نظام تدابیر لازم امنیتی را فراهم کنند و از نیروهای بومی در برنامه ریزی‌ها بیشتر استفاده کنند تا ما هر روز مجبور نباشیم نه تنها شهدای استان، بلکه سایر استان‌ها را بر دوش مردم تشییع کنیم.

کد خبر 6086496 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند