Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،همایش دهیاران بخش مرکزی شهرستان زرند با حضوردکترامیری نماینده مردم شهرستان های زرند وکوهبنان در مجلس شورای اسلامی،حبیب ا...خنجری فرماندار،علی حسن زاده بخشداربخش مرکزی،محمد پورقربان نماینده آستان قدس رضوی ،اعضاءموکب اربعین شهرستان و دهیاران تابعه در روستای سراپرده ازتوابع دهستان سربنان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حبیب ا...خنجری فرماندار زرند در این همایش ضمن قدردانی از زحمات دهیاران وشوراهای و با اشاره به نقش وجایگاه آنها در روستاها گفت: مردم حق و حقوق را به دست شوراها و دهیاران سپرده اند و آنان نیز باید بر اساس ضوابط وقوانین نهایت سعی و تلاش خود را در راستای خدمت رسانی به مرم و رشد و توسعه روستاها به کار گیرند.
نماینده عالی دولت در شهرستان همچنین گفت: پروژه ها وافتتاحیه ها در هفته دولت نشان داد که خدمات خوب وارزنده ای در روستاها شده است این هفته فرصت مناسبی بود تا اقدامات انجام شده در روستاها به عینه دیده شود وما امروز شاهد توفیقات روزافزون و خوبی در زمینه های مختلف اعم از بخش های کشاورزی اقتصادی ،صنعتی، فرهنگی واجتماعی در روستاها هستیم.واین نشان از تلاش دهیاران وهمت شوراهاست.
خنجری تاکید کرد دهیاران با کمک و همکاری شوراها برای پیشرفت وآبادانی روستاها گام بردارند و درکلیه امورات و مسائل ازیکدیگرمشورت بگیرند.
حبیب ا...خنجری همچنین درخصوص برنامه های ماه محرم و مراسمات پیش رو گفت: موکب اربعین شهرستان زرند همانند سال های گذشته در راه نجف به کربلا به زائرین اباعبدالله (ع) خدمات رسانی خواهند کرد.
وی افزود: امیدواریم همه دهیاری ها از خیرینی که در روستاها وجود دارند مبالغی را جمع آوری تا بتوانیم امکانات مورد نیازاین موکب را فراهم نمائیم.
وی درادامه با عنوان اینکه زرند به عنوان شهر مهدویت مطرح شده است، اظهارامیدواری کرد که بتوان ترویج فرهنگ مهدویت را در روستا ها نیز داشته باشیم.
فرماندارزرند بیان داشت: با پیگیری های انجام شده با آستان قدس رضوی درصددهستیم تا یک روز در سال چلوگوشت زرندی در بین زئرین حرم امام رضا(ع) توزیع شود.
در ادامه این همایش حسین امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: علیرغم اینکه روزانه تعدادی از افراد ازوزارت خانه های مختلف برای دستمزد و حقوقشان جلوی مجلس تجمع می کنند، اذعان داشت: با همین روش پرداخت حقوق اگر پیش برویم باید کل درامد کشور را برای پرداخت حقوق بدهیم و این یک زنگ خطر است.
وی بیان کرد: ما باید در شهرستان زرند حقوق کارمندانمان را بروز کنیم تا آنها با دلگرمی بیشتری مشغول کارباشند.

انتهای پیام/ی

راه اندازی موکب اربعین

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۹۴۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زرند، پیشروترین شهرستان در زمینه کنترل و مهار معضل اعتیاد 

رضا محمودی نسب در جلسه آموزشی تحت عنوان فرزند ایمن و والد آگاه گفت : شهرستان زرند در مواجهه گسترده با انواع اختلالات و آسیب های اجتماعی روبرو بوده است که  در سایه تلاش خیران و تشکل های مردم نهاد فعال در این حوزه و همراهی و همکاری مسئولان و مدیران استانی و محلی، مواجهات تخصصی و کارآمدی را در این شهرستان با این معظلات شاهد بوده ایم که نتایج قابل قبول و در خوری را در پی داشته است.

 وی  افزود : برگزاری جلسات آموزشی تحت عنوان فرزند ایمن و والد آگاه  در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه آگاه سازی و ارتقای مهارت های زندگی فردی و اجتماعی تاثیر به سزایی در کنترل و بهبود وضعیت خواهد داشت و با نهادینه شدن این آموزش ها و با توجه به استقبال خوب و پرشور جامعه هدف و خانواده ها از این دوره های آموزشی، بی تردید در آینده ای نزدیک شاهد اثرات مثبت قابل قبولی در سطح جامعه خواهیم بود.

همچنین کمال الدین مودب،کارشناس مسئول دفتر پیشگیری از اعتیاد زرند، زرند را از پیشرو ترین شهرستان های استان کرمان در زمینه کنترل و مهار معضل اعتیاد معرفی کرد و ابراز امیدواری کرد: با تداوم این همکاری ها و افزایش دوره های آموزشی مرتبط، شاهد رشد و تثبیت این دستاورد ارزنده در سطح شهرستان زرند باشیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • حجاب ارزشی نهادینه در میان بانوان زرندی است
  • مرگ تازه‌عروس زرندی در شب ازدواج
  • سانحه رانندگی جان نوعروس زرندی را گرفت
  • ۱۳۵۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های اربعین در مهران اختصاص یافت
  • اجرای طرح هادی با بهره گیری از مصالح بومی در شهرستان بانه
  • قدردانی از خادمین و خیرین موکب باب الحسین (ع) بخش تنکمان
  • شناسه دار شدن بیش از ۳ هزار هنرمند زرندی در سامانه وزارت میراث فرهنگی
  • شناسه دار شدنبیش از ۳ هزار هنرمند زرندی در سامانه وزارت میراث فرهنگی
  • فنی و حرفه‌ای زرند در سطح استان کرمان، رتبه‌ دوم را کسب کرد
  • زرند، پیشروترین شهرستان در زمینه کنترل و مهار معضل اعتیاد