Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی کریمی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پیکان، گفت‌: بابت تاخیرم در نشست خبری عذرخواهی می‌کنم و ان‌شاء‌الله دیگر تکرار نمی‌شود.

وی درباره مصاف با پیکان گفت: شرایط ما را همه می دانند. ما بعد از بازی با گسترش فولاد یک برنامه تمرینی خوب را تدارک دیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی زمان نداشتیم. نسبت به بازی قبل تلاش کردیم روی بدن بازیکنان کار کنیم. آن بازی هم مساوی شد. من از آن مساوی هم راضی هستم. آن شرایطی که داشتیم به شکلی بود که مساوی هم برایمان خوب بود. پیکان توانست تیم فوتبال پرسپولیس را که از همه نظر آماده است را شکست داد. با این حال این ملاک نیست چون قرار نیست تیمی که بازی را برده، نمی‌تواند برنده قطعی بازی بعدی باشد هر بازی شرایط خاص خودش را دارد ما طبیعتاً تیم های مقابل خود را آنالیز می‌کنیم ولی این به بازیکنان خودمان بر می گردد که چه عملکردی داشته باشند. در این بازی محروم مصدومی نداریم.

او درپاسخ به این سوال که وضعیت مربیان جوان در لیگ را چطور می بیند و نظرش راجع به جدایی منصوریان چیست، گفت: اوضاع زیاد خوب نیست. من و امثال من هم از این قاعده مستثنی نیستیم. وقتی تیم نتیجه نگیرد نوک پیکان به سمت مربی است. جا دارد به منصوریان خسته نباشید بگویم. او تحت فشار بود. یک شرایطی است که فقط و فقط بر عهده مدیریت باشگاه است. همه جا کانون هواداران دارند. مدیریت باشگاه خیلی بیشتر باید روی این قضیه تمرکز کند تا شاهد این قضایا نباشیم. منصوریان از من پیشکسوت تر است ولی او هنوز در اول راه است و مطمئنا او در آینده بازهم کار می کند.

کریمی درباره اظهارات ترامپ علیه ایران گفت: ما خودمان نباید اجازه دهیم او این توهین ها را بکند. در همین حد به شما می گویم.

او درباره وضعیت آل کثیر گفت: برای او هم اتفاق مشابه افتاد. قرارداد او را هم دستکاری کردند. گفتم بروید فدراسیون پیگیری کنید. گفتم از عوامل کسر قراردادت کیفری شکایت کن.

سرمربی نفت درباره جدایی تاوادزه از تیمش و پیوستنش به استقلال خوزستان، بیان کرد: او امسال در استقلال خوزستان خوب پاس گل می دهد و امیدوارم در آنجا موفق شود. با عدم مدیریت قبلی باعث شدند او برود. یک سری آقایان او را نخواستند ولی او فیکس استقلال خوزستان. البته قبول دارم مربی گری کار سلیقه ای است.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۹۴۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام گودرزی‌ در کنار یاسین سلمانی قرار گرفت

به گزارش “ورزش سه”، عنایتی که پیش از حضور در پیکان هدایت تیم المپیک ایران را عهده‌دار بود و اتفاقات عجیبی را طی آن دوران پشت سر گذاشته بود، اینبار روی نیمکت پیکان از شاگرد قدیمی‌اش لطمه خورد.

سرمربی سابق تیم المپیک که از برخی شاگردانش بعد از حذف از المپیک و ناکامی در بازی‌های آسیایی گلایه داشت، به نظر می‌رسد باید نام حسین گودرزی را هم به این سیاهه اضافه کند.

گودرزی که در تیم المپیک شاگرد عنایتی محسوب می‌شد، در ثانیه‌های پایانی بازی توانست تساوی را با یک برد ارزشمند برای تیمش تغییر دهد و یک شکست تلخ را برای عنایتی رقم بزند.

گودرزی در جریان بازی علیرغم شرایط فنی این جدال که فرصت کمی نصیب وی می‌کرد، از بزرگ‌ترین موقعیت تیمش برای رسیدن به برد به بهترین شکل بهره برد و یک خاطره تلخ دیگر از سوی شاگردانش برای عنایتی شکل داد.

مدافع چپ‌پای شمس آذر که بعد از درخشش در این تیم حتی به اردوگاه تیم امیر قلعه‌نویی‌ نیز راه یافته بود، طی دیدار قبلی برابر استقلال با انتقاد مواجه شده بود. او اما در این بازی به بهترین شکل بازگشت و یک برد ارزشمند را نصیب سعید دقیقی کرد تا بار دیگر اعتماد سرمربی تیمش را بهمراه داشته باشد و بتواند امیدوار به درخشش در ادامه فصل و اتفاقات شیرین آینده باشد.

دیگر خبرها

  • واکنش تحقیرآمیز یک پیشکسوت به بازی تراکتور-استقلال
  • کرمانی‌مقدم: بازی پرسپولیس و سپاهان خسته‌کننده و بی‌روح بود
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • نام گودرزی‌ در کنار یاسین سلمانی قرار گرفت
  • شمس آذر ترمز پیکان را کشید
  • کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!
  • سوپر پاس گل سامان سوخت! (ویدیو)
  • ببینید | خلاصه بازی شمس آذر قزوین ۲ - پیکان ۱
  • انتقاد شدید پیشکسوت استقلال از تغییر نام این باشگاه