Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به عهدشکنی های مکرر دولت آمریکا در طول تاریخ گفت: کاش برخی مسئولان به آمریکا دل خوش نمی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی مشاور عالی فرمانده کل قوا در اجلاسیه 96 شهید و گردهمایی ایثارگران بهداشت و درمان استان سمنان که صبح امروز با حضور جمعی از مقامات کشوری و استانی، خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در سالن هلال احمر سمنان برگزار شد با یادآوری حضور پر رنگ رزمندگان استان در سالهای دفاع مقدس گفت: تیپ 12 قائم (عج)، لشکر 58 ذوالفقار و نیروهای جهاد سازندگی در عملیات های بزرگ دفاع مقدس حماسه بی نظیری آفریدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور پررنگ مردم استان سمنان در دفاع مقدس از بینش عمیق آنها حکایت می کند

مشاور عالی فرمانده کل قوا با اشاره به تقدیم 3 هزار شهید، 7 هزار جانباز و 250 آزاده از استان سمنان در سالهای دفاع مقدس اظهار کرد: استان سمنان از لحاظ شاخص های ایثارگری در جایگاه سوم کشور قرار دارد که این امر ظرفیت های بالای ایمانی و بینش عمیق مردم این استان را نشان می دهد.

رحیم صفوی نقش واحدهای بهداری را در طول سالهای دفاع مقدس بی بدیل دانست و افزود: حضور در بخش های مختلف بهداری جنگ نیازمند روحیه بالای ایثارگری و باورهای عمیق دینی بود.

وی با بیان اینکه در طول هشت سال دفاع مقدس بیش از 100 هزار رزمنده در بخش های مختلف بهداری در جبهه های نبرد حضور داشتند گفت: واحدهای بهداری سراسر کشور بیش از 3 هزار و 500 شهید و 15 هزار جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند.

فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بیش از 800 هزار نفر در طول جنگ مجروح و زخمی شده اند اظهار کرد: در سالهای جنگ نیروهای بهداری حداکثر در یک ساعت و نیم، مجروحان را به مراکز درمانی و بیمارستانها منتقل می کردند که این زمان 2 ساعت از متوسط جنگهای مختلف جهان کمتر بوده است.

ثبت و نشر ایثارگری های واحدهای بهداری ضروری است

رحیم صفوی به افتخار آفرینی واحدهای بهداری استان سمنان در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: مسئولان، پژوهشگران و محققان باید برای ثبت و نشر مجاهدت های شهدای بهداری برنامه ریزی کنند.

وی با تاکید بر حضور انسانهای خوش فکر، متخصص و متعهد در جبهه ادامه داد: بسیاری از رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس امروز در سطوح عالی علمی و دانشگاهی کشور فعالیت می کنند.

مشاور عالی فرمانده کل قوا در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امروز ملت های منطقه نیز به گنجینه هشت سال دفاع مقدس پی برده اند گفت: روحیه جهاد و مقاومت عامل اصلی نجات مردم سوریه و عراق از شر توطئه های استکبار جهانی و گروه های تروریستی بوده است.

کاش برخی مسئولان به آمریکا دل خوش نمی کردند

رحیم صفوی با اشاره به اظهارات گستاخانه رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل متحد اظهار کرد: ترامپ در سخنان اخیر خود ملت ایران را جنگ طلب نامید در حالی که همگان می دانند آمریکایی ها در نقض حقوق بشر، حمایت از گروههای تروریستی و جنایت علیه بشریت کارنامه ای سیاه دارند.

وی با یادآوری تصمیم دولت آمریکا در خارج کردن نام گروهک تروریستی منافقین از لیست سازمان های تروریستی گفت: سران 193 کشور حاضر در مجمع عمومی سازمان ملل از سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا به شدت متعجب شده بودند چراکه اظهارات ترامپ از کمترین مبنای حقوقی برخوردار نبود.

مشاور عالی فرمانده کل قوا با تشبیه اظهارات ترامپ به مواضع هیتلر تاکید کرد: ممکن است دولت آمریکا با این مواضع احمقانه به سال چهارم خود نرسد.

رحیم صفوی با بیان اینکه مواضع جمهوری اسلامی ایران برخلاف رهبران آمریکا مواضعی منطقی و شفاف است خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب بارها با تاکید بر غیرقابل اعتماد بودن آمریکا، توجه به ظرفیت های داخل کشور را راه حل مشکلات خواندند اما کاش برخی مسئولان نیز این موضوع را درک می کردند.

انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۹۵۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر ۴ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود

به گزارش خبرگار مهر، همزمان با سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع) پیکر سه شهید تازه تفحص شده و یک شهید گمنام، روز شنبه در اصفهان تشییع می‌شود.

گفتنی است آئین تشییع با حضور مردم و مسؤولان استان ساعت ۹ صبح روز شنبه (۱۵ اردیبهشت) از میدان فیض به سمت گلستان شهدای شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6095924

دیگر خبرها

  • پیکر ۴ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود
  • ایجاد «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» در مجموعه دفاع مقدس سمنان
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • با جنگ شناختی گسترده‌ای مواجه هستیم/ اساتید نسبت به اتفاقات آمریکا بی‌تفاوت نباشند
  • ما با جنگ شناختی گسترده‌ای مواجه هستیم/ اساتید نسبت به اتفاقات آمریکا بی‌تفاوت نباشند
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز
  • حضور ۳ هزار نفری کارگران سوادکوه در جبهه‌های دفاع مقدس
  • ترامپ اعضای ناتو را تهدید کرد/ پول نمی‌دهیم
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند