Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-05@22:04:38 GMT

اعزام برخی مداحان به خارج از کشور

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۹۵۶۶۲

نائب رئیس کانون مداحان کشور از اعزام مداحان و شعرای آئینی به خارج از کشور خبر داد و گفت: در محرم سال جاری شعرای آئینی به کشورهای مالزی و فلیپین اعزام شدند.

حسین کبیر افزود: این مهم نشان از خلاقیت، استعداد و قابلیت‌ های مداحان، شاعران و ذاکران اهل بیت (ع) دارد.

وی همچنین از ساماندهی آئین های ختم و ترحیم خبر داد و عنوان کرد: در این خصوص کمیسیونی متشکل از نهادهای مرتبط با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی تشکیل و قرار است در قالب یک آئین‎ نامه اجرایی تدوین و سطح‎ بندی مداحان و شعرای آئینی انجام ‎شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کبیر در ادامه از مداحان خواست که با اشعار روز و استفاده از منابع معتبر، مستند، مستدل و به دور از پیرایه نهضت حسینی (ع) به جامعه به ویژه نسل جوان معرفی کنند.

وی با اشاره به جلسه ستاد ساماندهی شئون مناسبت‎ های مذهبی با حضور اعضای ستاد و مدیر کل تشکل‎ های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: لازم است در تحقق منویات مقام معظم رهبری و سیاست‎ های تبلیغات اسلامی؛ نقش و اثرات قیام عاشورا و نهضت کربلای حسینی را در قالب گفتار، اشعار، ذکر مصائب و مرثیه ‎سرایی به مخاطبان ارائه کنیم.

نائب رییس کانون مداحان کشور با تاکید بر نام نویسی مداحان و شعرای آئینی در سامانه طوبی، تصریح کرد: اگر هیاتی بخواهد در سامانه قرار بگیرد باید یکی از فاکتورهای مداح، روحانی، مسئول هیات و یا رابط فرهنگی را داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه از استان گلستان تاکنون 200 مداح در سامانه طوبی نام نویسی کرده اند، گفت: پس از احصاء کامل، مداحانی که مبادرت به ثبت‎ نام در سامانه طوبی کردند سطح بندی می شوند.

مسئول کانون مداحان و شعرای آئینی استان گلستان اضافه کرد: در پانزدهمین اجلاس پیرغلامان حسینی که امسال به میزبانی استان اصفهان برگزار شد بر اساس جدول ارسالی بسیج رسانه 20 نفر از مجموعه هیات ‎های مذهبی، هیات رزمندگان، بسیج مداحان، بنیاد دعبل خزاعی و کانون مداحان و شعرای آئینی استان به اجلاس پیرغلامان حسینی معرفی شدند و در نهایت یک گلستانی در این اجلاس مورد تجلیل قرار گرفت.

وی افزود: حاج حجت‎ الله شاطری پدر شهید منصور شاطری از شهرستان علی ‎آبادکتول به عنوان پیرغلام ملی توانست لوح و تندیس این اجلاس را دریافت کند.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۹۵۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیپ متفاوت ژیلا صادقی در خارج از کشور خبرساز شد(+عکس)

به تازگی عکسی از ژیلا صادقی در فضای مجازی منتشر شد و تیپ و استایل متفاوت او مورد توجه قرار گرفت. به نظر می‌رسد این تصویر در حاشیه یکی از سفرهای او به خارج از کشور گرفته شده است. چندی پیش این مجری با حضور در برنامه برمودا اظهار کرده بود که شهروند آمریکاست و شاید به آمریکا برگردد.

به گزارش برترین ها، این عکس ها در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شوند و با واکنش‌های زیادی از سوی کاربران رو به رو شده اند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اعزام سفیران کریمه به خارج و داخل کشور با ۱۳۰ برنامه
  • امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطا می‌شود
  • امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطاء می‌شود
  • تیپ متفاوت ژیلا صادقی در خارج از کشور خبرساز شد(+عکس)
  • قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی: چک‌های بی محل و پرداخت‌های خارج از ضوابط در دانشگاه آزاد وجود ندارد
  • ویژگی حجاج در سفر معنوی حج/ برائت مشرکان اصل قرآنی است
  • سامانه بارشی امروز از ایلام خارج می‌شود
  • سامانه بارشی تا دوشنبه از البرز خارج می‌شود
  • امیرعبداللهیان: ایرانیانی که نگران تردد خود به ایران هستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد، از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • آبگیری هفت هزارهکتار از تالاب جازموریان