Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد برگزاری اجلاسیه شهدای بهداشت و درمان دفاع مقدس استان سمنان با اشاره به تحقق ۴ مأموریت ویژه دبیرخانه این ستاد گفت: کتاب سفید پوشان حماسه‌ساز در سمنان منتشر شد.

علی یعقوبی در حاشیه اختتامیه دومین اجلاسیه 96 شهید بهداشت و درمان دفاع مقدس استان سمنان در تالار جمعیت هلال‌احمر استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: مجموعه بهداشت و درمان به‌ویژه در استان سمنان در طول دفاع مقدس، جزو تأثیرگذارترین مجموعه‌‌ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه درخشندگی مجموعه بهداشت و درمان برای خدمت به ملت بزرگ ایران و اسلام پس از دفاع مقدس نیز همچنان ادامه بافت عنوان کرد: پس از اتمام دفاع مقدس، قشر فرهیخته بهداشت و درمان کشور در ادامه مجاهدات خود، در خدمت به مردم و محرومان پیشتاز بوده است.

دبیر ستاد برگزاری اجلاسیه شهدای بهداشت و درمان دفاع مقدس استان سمنان با اشاره به برگزاری نخستین اجلاسیه شهدای بهداشت و درمان دفاع مقدس این استان در آذرماه سال 1394 بیان کرد: دبیرخانه دائمی این اجلاسیه پس از برگزاری نخستین سال آن، در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان شکل گرفت.

یعقوبی با اشاره به اینکه اشاعه فرهنگ غنی دفاع مقدس یکی از اهداف تشکیل این دبیرخانه بود بیان کرد: برای برگزاری دومین اجلاسیه شهدای بهداشت و درمان دفاع مقدس استان سمنان بیش از 350 ساعت جلسه در ستاد این اجلاسیه برگزار شد.

وی با اشاره به تعریف چهار مأموریت مهم در این ستاد گفت: برای تحقق این چهار مأموریت چهار کمیته در دبیرخانه ستاد برگزاری اجلاسیه شهدای بهداشت و درمان دفاع مقدس استان سمنان ایجاد شد و امروز با افتخار می‌توان اعلام کرد که هر چهار مأموریت این دبیرخانه محقق شده است.

جمع‌آوری آمار و اطلاعات درباره ایثارگران و شهدای بهداشت و درمان دفاع مقدس استان سمنان، انتشار کتاب بهداری دفاع مقدس با نگرش‌های مختلف، شکل‌گیری بهداری رزم مانند برپایی بیمارستان‌های صحرایی در نقاط محروم استان سمنان و برقراری ارتباط دائمی ایثارگران و خانواده‌های معزز شهدای بهداشت و درمان استان سمنان با دبیرخانه این ستاد از جمله اهداف تشکیل این دبیرخانه بود که دبیر ستاد برگزاری اجلاسیه شهدای بهداشت و درمان دفاع مقدس استان سمنان به آن اشاره کرد.

یعقوبی از تدوین و انتشار نخستین جلد از کتاب بهداری دفاع مقدس استان سمنان با عنوان سفیدپوشان حماسه‌ساز خبر داد و افزود: جلد دوم این کتاب در آینده‌‌ای نزدیک با حمایت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان شاهرود منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

R41366/P1377/S6,64/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۹۷۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در بدو ورود به ارومیه با حضور در باغ رضوان به مقام شامخ شهدا هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.

جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی و هئیت همراه با حضور در باغ رضوان ارومیه با اهدای شاخه گل و نثار فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند.

به گزارش ایسنا، افتتاح یک باب هتل، کلنگ‌زنی یک باب هتل، بازدید از مجتمع گردشگری و تفریحی ستاره سیلوانا، قلعه بدلبو، خانه انصاری، مسجد جامع، مدرسه هدایت و زیرساخت‌های گردشگری دریاچه ارومیه از جمله برنامه‌های یک روزه معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سفر به این شهرستان هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • پیکر شهید جاویدالاثر ایلامی پس از ۴۱ سال شناسایی شد
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • شناسایی پیکر شهید جاوید الاثر ایلامی پس از ۴۱ سال
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو