Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار سپاهان و پرسپولیس در حالی از ساعت ۲۰ در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود که در آستانه بازی، ظرفیت این ورزشگاه به پایان رسید و جمعیت قابل توجهی از هواداران سپاهان پشت در ورزشگاه ماندند.

خبرگزاری ایسنا: حضور بیش از انتظار پرسپولیسی‌ها در ورزشگاه نقش جهان، اعتراض مسئولان باشگاه سپاهان را برانگیخت.

دیدار سپاهان و پرسپولیس در حالی از ساعت ۲۰ در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود که در آستانه بازی، ظرفیت این ورزشگاه به پایان رسید و جمعیت قابل توجهی از هواداران سپاهان پشت در ورزشگاه ماندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هواداران پرسپولیس سریع‌تر وارد ورزشگاه شدند و جایگاه خود را پر کردند. البته ۲۰۰۰ صندلی هم بیشتر از آن چه اعلام شده بود، به هواداران پرسپولیس اختصاص یافت که این مساله اعتراض مسئولان سپاهان را در پی داشت.

باشگاه سپاهان از مسئولان ورزشگاه نقش جهان خواستند که فضای خالی موجود بین طرفداران دو تیم را کاهش دهند تا هواداران بیشتری از طلایی‌پوشان فرصت مشاهده بازی از نزدیک را پیدا کنند.

هواداران دو تیم قبل از شروع بازی به تشویق بازیکنان خود مشغول بودند که در این بین شجاع خلیل‌زاده بازیکن پیشین سپاهان و کنونی پرسپولیس بیش از سایر بازیکنان مورد تشویق قرار گرفت.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۹۷۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله بایرنی‌ها به یوفا: از استادیوم ما برو بیرون! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازی برگشت بایرن مونیخ و آرسنال در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب با حضور پرشور هواداران باواریایی‌ها آغاز شده است.

دور رفت در ورزشگاه امارات با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. در شبی که هواداران بایرن مونیخ به دلیل آتش‌بازی و پرتاب مواد آتش‌زا به درون زمین چمن در دیدارهای قبلی از حضور در ورزشگاه محروم شده بودند و بایرن بدون حضور هوادارانش موفق به کسب تساوی شد.

در همان زمان هواداران باشگاه مونیخی به تصمیمات یوفا اعتراض داشتند و اشتباه داور بازی رفت و نگرفتن پنالتی به سود بایرن باعث شد اعتراضات بایرنی‌ها به یوفا به اوج خود برسد.

در بازی امشب مقابل آرسنال، آنها با بنری جنجالی به یوفا پاسخ دادند. این هواداران که آتش‌بازی معروف‌شان را در این بازی هم اجرا کردند، در این بنر خطاب به یوفا نوشتند: «ما هم تو را دوست نداریم، حذف یوفا! از استادیوم ما برو بیرون.»

دیگر خبرها

  • مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و شمس آذر| تصمیم عجیب داور در فاصله یک ساعت به آغاز بازی/اعتراض نکونام و دقیقی به خاطر عدم اعلام پنالتی+تصاویر
  • حمله بایرنی‌ها به یوفا: از استادیوم ما برو بیرون! (عکس)
  • ژوزه مورایس: اعتراض هواداران؟ شاید وقتی نباشم، اسم من را صدا بزنند
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • تشویق بی‌امان محرم نویدکیا از سوی هواداران سپاهان + فیلم
  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • استقبال نه‌چندان خوب هواداران اصفهانی از بازی سپاهان و ذوب‌آهن +فیلم
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل صنعت نفت و پرسپولیس| شادی عجیب ویسی بعد از گل دقیقه آخر و اعتراض پرسپولیسی‌ها تا فرار تماشاگران از باران+تصاویر
  • این بازیکن پرسپولیس در آبادان تشویق نخواهد شد
  • عبدالکریم در آبادان تشویق نمی شود