Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ديدار تيم‌هاي سپاهان و پرسپوليس از هفته هفتم ليگ برتر با تساوي به پايان رسيد.
به گزارش خبرگزاري فارس، ديدار تيم‌هاي سپاهان و پرسپوليس از ساعت 20 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان آغاز شد و در پايان دو تيم به تساوي 2 بر 2 رضايت دادند.
ترکيب سپاهان: لي اوليويرا، حسن جعفري، ساسان انصاري، عزت‌اله پورغاز، ميلا سرلک، سعيد آقايي، شاهين ثاقبي، مهرداد محمدي، مروان حسين، رافائل اسچونر و سياوش يزداني.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تعويض‌ها: مهرداد محمدي(رضا ميرزايي 64)، عزت‌اله پورغاز(کايرو رودريگز71)
ترکيب پرسپوليس: عليرضا بيرانوند، حسين ماهيني (کاپيتان)، محمد انصاري، شجاع خليل‌زاده، صادق محرمي، محسن ربيع‌خواه، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، وحيد اميري، مهدي طارمي و علي عليپور.
تعويض ها: محسن مسلمان(بشار رسن70)
داور: اشکان خورشيدي
کمک‌داوران: سجاد طوري و رحيم شاهين
کارت زرد: مهدي طارمي(پرسپوليس)، سياوش يزداني(سپاهان)، ابوالحسن جعفري(سپاهان)ف فرشاد احمدزاده(پرسپوليس)ميلاد سرلک(سپاهان)، جلال‌الدين علي محمدي(سپاهان)
کارت قرمز: ---
گل‌ها: مهدي طارمي (در دقيقه 39 براي پرسپوليس از روي نقطه پنالتي)، مروان حسين (در دقيقه 31 براي سپاهان)، علي عليپور (در دقيقه 72 براي پرسپوليس)، جلال‌الدين علي‌محمدي (دقيقه 86 براي سپاهان)
دقيقه 94
سانتر صادق محرمي با ضربه مهدي طارمي همراه بود اما اين ضربه راهي به دروازه سپاهان پيدا نکرد.
دقيقه 87
جلال الدين علي‌محمدي با ضربه‌اي دقيق دروازه بيرانوند را براي دومين بار باز کرد.
دقيقه 86
سانتر شايان مصلح به فرشاد احمدزاده رسيد اما ضربه اين بازيکن از بالاي دروازه به بيرون رفت.
دقيقه 85
رضا ميرزايي درون محوطه جريمه پرسپوليس صاحب موقعيت خوبي شد اما سجاد طوري کمک داور اول بازي آفسايد اين بازيکن را اعلام کرد.
دقيقه 79
سانتر بشار رسن با ضربه سر خليل‌زاده همراه شد اما اين توپ از کنار دروازه سپاهان به بيرون رفت.
دقيقه 77
پاس خوب وحيد اميري به مهدي طارمي رسيد اما ضربه اين بازيکن دقيقا همان جايي رفت که دروازه‌بان سپاهان آنجا حضور داشت.
دقيقه 74
پاس خوبي به طارمي رسيد اما ضربه اين بازيکن از بالاي دروازه سپاهان به بيرون رفت.
دقيقه 72
پاس عمقي فرشاد احمدزاده در بهترين شرايط به علي عليپور رسيد و اين بازيکن با يک ضربه دقيق دروازه‌ سپاهان را براي دومين بار باز کرد.
دقيقه 65
ساسان انصاري چند بازيکن را از پيش رو برداشت اما ضربه نهايي او به بازيکنان پرسپوليس برخورد کرد و به کرنر رفت.
دقيقه 61
بازيکنان سپاهان از روي نقطه کرنر و با ضربه سر مروان حسين دروازه پرسپوليس را باز کردند.
دقيقه 60
بازيکنان سپاهان موقعيت خوبي به دست آوردند اما حسين ماهيني با تکل به موقع اين توپ را به کرنر فرستاد.
دقيقه 57
بازي سريع بازيکنان سپاهان باعث شد تا مروان حسين صاحب موقعيت خوبي شود اما شوت محکم او را بيرانوند مال خود کرد.
دقيقه 56
سانتر صادق محرمي به مهاجمان پرسپوليس نرسيد و مدافعان سپاهان با فداکاري توپ را دور کردند.
دقيقه 54
ضربه کرنر پرسپوليس را مسلمان روي دروازه سپاهان فرستاد اما ضربه سر شجاع خليل‌زاده دقت کافي را نداشت و توپ از کنار دروازه اوليويرا به بيرون رفت.
دقيقه 52
ساسان انصاري از اشتباه خط دفاعي پرسپوليس استفاده کرد و ضربه اي را به سمت دروازه بيرانوند زد اما توپ اين بازيکن از کنار دروازه بيرانودن به بيرون رفت.
دقيقه 51
بازيکنان پرسپوليس صاحب ضربه ايستگاهي شد اما ضربه محمد انصاري شوت خوبي نزد و ضربه اين بازيکن به بازيکنان سپاهان برخورد کرد.
دقيقه 49
سانتر تند و تيز بازيکن سپاهان را قبل از همه محمد انصاري از مقابل دروازه پرسپوليس دور کرد.
دقيقه 39
مهدي طارمي با ضربه‌اي دقيقه از روي نقطه پنالتي دروازه سپاهان را باز کرد.
دقيقه 37
بازيکنان پرسپوليس به دليل خطاي سياوش يزداني در محوطه هجده قدم سپاهان صاحب ضربه پنالتي شدند.
دقيقه 33
سانتر محسن مسلمان با ضربه دست مهدي طارمي همراه شد و در حالي که بازيکنان پرسپوليس اين توپ را تبديل به گل کردند اما داور بازي خطاي هند طارمي را اعلام کرد.
دقيقه 32
بازيکنان پرسپوليس صاحب ضربه کرنر شدند اما از اين موقعيت به نتيجه‌اي نرسيدند.
دقيقه 28
تلاش مضاعف مهدي طارمي باعث شد تا محسن مسلمان صاحب توپ شود اما سانتر اين بازيکن خوب نبود و توپ از بالاي دروازه سپاهان به بيرون رفت.
دقيقه 27
پاسکاري بازيکنان سپاهان پشت محوطه هجده قدم پرسپوليس به رافائل بازيکن برزيلي اين تيم رسيد اما شوت او از بالاي دروازه پرسپوليس به بيرون رفت.
دقيقه 25
ساسان انصاري مهاجم تيم سپاهان حرکت انفرادي را مقابل دروازه پرسپوليس انجام داد اما ضربه آخر اين بازيکن راهي به دروازه پرسپوليس پيدا نکرد.
دقيقه 21
مهدي طارمي از بين مدافعان سپاهان رد شد اما اوليويرا دروازه‌بان سپاهان اين توپ را قبل از مهاجم پرسپوليس دفع کرد.
دقيقه 15
ضربه ايستگاهي تيم سپاهان را ساسان انصاري زد و اين توپ به شکل خطرناکي از مقابل دروازه پرسپوليس عبور کرد و شاگردان کرانچار از اين توپ حاصلي را به دست نياوردند
دقيقه 13
مروان حسين بازيکن عراقي تيم سپاهان ضربه‌اي را به سمت دروازه پرسپوليس زد اما بيرانوند اين توپ را از زاويه بسته مهار کرد.
دقيقه 8
پاس عمقي فرشاد احمدزاده پشت مدافعان سپاهان به علي عليپور رسيد و اين بازيکن هم پاس خود را به مهدي طارمي داد اما ضربه اين بازيکن در دستان دروازه‌بان سپاهان آرام گرفت.
دقيقه 6
پاس بلند ساسان انصاري به مهاجم سپاهان نرسيد و اين توپ از کنار دروازه پرسپوليس به بيرون رفت.
دقيقه 3
پرتاب بلند بازيکنان پرسپوليس به علي عليپور رسيد و اين بازيکن توپ را وارد دروازه سپاهان کرد اما خورشيدي داور بازي به دليل خطاي بازيکن پرسپوليس روي بازيکن سپاهان اين گل را مردود اعلام کرد.
دقيقه 2
پاس محمد انصاري به وحيد اميري نرسيد و در حالي که اين بازيکن موقعيت خوبي داشت اين مدافعان سپاهان بودند که توپ را دور کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۹۸۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست دور از انتظار چهار بر دو در مسابقه رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، حالا الهلال در استادیوم خانگی خود پذیرای العین است و این تیم امید دارد تا بتواند با جبران این شکست عجیب، راهی فینال مسابقات شود.

ترکیب یازده نفره آبی های ریاض برای این مسابقه اعلام شد و همانطور که پیش بینی می شد، ژرژ ژسوس تیمش را با حضور بونو در دروازه، بدون کولیبالی در خط دفاع و با حضور چهار مهره تهاجمی روانه میدان کرده است.

یاسین بونو سنگربان مراکشی که فصل بسیار خوبی را سپری کرده، به دلیل محدودیت الهلال در استفاده از پنج بازیکن خارجی، نامش در فهرست تیم قرار نگرفت ولی او امروز از ابتدا برای آبی های ریاض به میدان می رود و وظیفه حراست از دروازه تیمش را برعهده گرفته است.

دو مدافع ملی پوش عربستانی، زوج خط دفاعی الهلال را تشکیل می دهند. پس از خروج نام کالیدو کولیبالی از لیست بازیکنان خارجی تیم، حسان تمبکتی جوان در کنار علی البلیهی در قلب خط دفاعی بازی می کنند. سعود عبدالحمید در سمت چپ و یاسر الشهرانی به عنوان مدافع راست بازی می کنند.

در مرکز زمین نیز شاهد حضور دو بازیکن خارجی الهلال هستیم. روبن نوس و سرگئی میلینکوویچ ساویچ که به آمادگی و هماهنگی بالایی رسیده اند، بازیکنان مرکزی تیم هستند. جلوتر از آنها نیز مالکوم برزیلی حضور دارد که باید به عنوان بازیکن پشت مهاجم به بازی بپردازد.

عناصر تهاجمی الهلال برای فتح دروازه العین را نیز مایکل دلگادو در پست وینگر راست و سالم الدوسری در پست وینگر چپ تشکیل می دهند ضمن اینکه در غیاب الکساندر میتروویچ مصدوم، صالح الشهری از ابتدا به میدان می رود.

دیگر خبرها

  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود