Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@07:05:20 GMT

آزادی ۲۰۸ زندانی جرایم مالی در اردبیل

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۹۹۵۴۶

آزادی ۲۰۸ زندانی جرایم مالی در اردبیل

مراد فتحی در جلسه ستاد دیه اردبیل به آزادی ۲۰۸ زندانی مالی و جرایم غیر عمد از ابتدای سال اشاره کرد و گفت: از این تعداد چهار نفر زن و مابقی مرد هستند.

وی با تأکید به اینکه زندانیان جرایم غیر عمد با رضایت شاکی، حمایت خیرین و تلاش‌های ستاد دیه آزاد شده‌اند، متذکر شد: زندانیان جرایم غیر عمد مجرم نبوده و به دلیل مشکلات مالی زندانی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور زندان‌های استان با تأکید به اینکه در مقاطع مختلف سال برای آزادی زندانیان مالی تلاش می‌شود، اضافه کرد: در نظر داریم در ایام محرم نیز از ظرفیت هیئت‌های مذهبی جهت آزادسازی زندانیان استفاده کنیم.

به گفته فتحی آزادسازی ۷۲ زندانی مالی با بدهی سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تا پایان ماه محرم برنامه‌ریزی‌شده و به منظور تحقق آن از ظرفیت خیرین، عزاداران و هیئت‌های مذهبی استفاده می‌شود.

وی با تأکید به اینکه بعد از زندانی شدن سرپرست خانواده، خانواده فرد نیز دچار مشکل می‌شود، اضافه کرد: به دلیل اینکه زندانیان جرایم غیر عمد بدون ارتکاب به جرم و صرفا مشکلات مالی زندانی هستند برای آزادسازی آن ها تلاش می‌شود.

مدیرکل امور زندان‌های استان به ضرورت استفاده از ظرفیت ماه محرم برای آزادسازی زندانیان غیر عمد تأکید کرد و بیان داشت: با بازگشت زندانیان به آغوش خانواده از آسیب‌های اجتماعی نیز کاسته می‌شود.

46

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۹۹۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک مؤسسه خیریه محبان ام البنین کبیر یزد به آزادی یک زندانی

همزمان با سومین روز از اردیبهشت ما، صدیقه پور امینی، مدیر عامل مؤسسه خیریه محبان ام البنین کبیر یزد با حضور در ستاد دیه استان یزد و بررسی پرونده مددجویان مشمول کمک این ستاد مردمی، مبلغ ۴۰ میلیون تومان بدهی یک پدر را که به دلیل عجز در پرداخت این مبلغ در زندان بود را اهدا کرد.

این بانوی نیکوکار در این خصوص گفت: یکی از آشنایان تصمیم گرفته تا مبلغی را به جای برگزاری مراسم چهلم مادرشان را به آزادی یک زندانی در بند اهدا کند و این مبلغ نیز در همین راستا به ستاد دیه استان اهدا شد.

گفتنی است این مؤسسه خیریه مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را نیز در ایام ماه مبارک رمضان به ستاد دیه استان اهدا کرده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ۳هزار زندانی ندامتگاه قزلحصار کرج از تسهیلات حمایتی بهره مند شدند
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی
  • شاد شدن ۶۲ خانواده با رهایی زندانیان
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • رشد ۳۲ درصدی اعطای مرخصی به زندانیان جرایم غیرمهم البرز
  • افزایش دو و نیم برابری کمک خیران برای آزادی زندانیان
  • کمک مؤسسه خیریه محبان ام البنین کبیر یزد به آزادی یک زندانی
  • کتک کاری زندانی های اسرائیلی در بازداشتگاه نیتسان + فیلم