Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی کنید تا برنامه های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

دانلود Power Clean 2.9.6.4؛ بهینه ساز سریع، قدرتمند و کم حجم برای افزایش سرعت گوشی

احتمالا تجربه کرده باشید که پس از گذشت مدتی و نصب اپلیکیشنهای مختلف، سرعت سیستم عامل اندروید کاهش یافته و بعضا تاخیرهایی در عملکرد آن مشاهده میشود. یکی از دلایل این امر انباشته شدن انبوهی از فایلهای غیر ضروری است که با اشغال بی‌مورد حافظه عملکرد سیستم را تحت‌الشعاع قرار داده و باعث افت سرعت میشوند.

با نصب این برنامه میتوانید براحتی این ایراد شایع را برطرف کرده و سرعت روزهای اولیه را به دستگاه اندرویدی خود بازگردانید. با استفاده از نرم افزار Power Clean که با وجود قدرت و سرعت بالا کم حجم ترین برنامه بهینه ساز اندروید است.


برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید دانلود Battle of Warships 1.39 ؛ بازی نبرد کشتی‌های جنگی بازی‌های موبایل همیشه طرفداران خودشان را دارند و همیشه از پرطرفدارترین اپلیکیشن های اندروید و آی‌او‌اس به حساب می‌آیند. این بازی ها همواره تجربه ای متفاوت را برای مخاطبان خود به همراه دارند و باعث سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت هستند. بازیBattle of Warships یک شبیه ساز جنگ دریایی است که در آن با کشتی‌های دیگر بر سر گنج رقابت می‌کنید.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید دانلود Ships of Battle Age of Pirates 1.47 ؛ بازی کشتی های دزدان دریایی بازی‌های موبایل همیشه طرفداران خودشان را دارند و همیشه از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های اندروید و آی‌او‌اس به حساب می‌آیند. این بازی‌ها همواره تجربه‌ای متفاوت را برای مخاطبان خود به همراه دارند و باعث سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت هستند. بازیShips of Battle Age of Pirates یک شبیه‌ساز جنگ دریایی است که در آن با کشتی‌های دیگر بر سر گنج رقابت می‌کنید.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید دانلود Flowx v2.102 ؛ بهترین نرم افزار پیش بینی وضع هوا برای موبایل

با آمدن فصل سرما، افراد به برنامه ای نیاز دارند که به آنها وضعیت هوای محل سکونتشان را نشان دهد. نرم افزار Flowx در اصل یک گجت بسیار معروف و پرطرفدار است که در گوشی هوشمند شما نصب می‌شود و به شما نشان می‌دهد وضعیت سرما یا گرمای هوا در محل سکونت شما به چه صورت است.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید دانلود Instant Translate 3.2.2؛ مترجم فوری و پر امکانات

نرم افزار Instant Translate ابزاری برای ترجمه عبارات و کلمات است. این نرم افزار قادر است بیش از 90 زبان را شناسایی و ترجمه کند. از ویژگی های بارز این نرم افزار، تبدیل متن به گفتار است که با استفاده از دوربین گوشی خود می توانید متن ها را اسکن و ترجمه کنید و آنها را به صورت صوت دربیاورید.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Meteogram widget 1.9 ؛ کامل‌ترین نرم‌افزار پیش‌بینی وضع هوا

با آمدن فصل سرما ، افراد به برنامه ای نیاز دارند که به آنها وضعیت هوای محل سکونتشان را نشان دهد. نرم افزار Meteogram widget در اصل یک گجت بسیار معروف و پرطرفدار است که در گوشی هوشمند شما نصب می‌شود و به شما نشان می‌دهد وضعیت سرما یا گرمای هوا در محل سکونت شما به چه صورت است.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید دانلود Z Camera VIP 3.06 بهترین برنامه دوربین و گرفتن عکس سلفی امروزه عکاسی و ثبت تصاویر برای کاربران گوشی های هوشمند بسیار مهم است. آنها ساعت ها وقت خود را به گرفتن عکس های سلفی از خودشان می‌کنند. نرم افزار Z Camera VIP ، نرم افزاری است که در گرفتن تصاویر سلفی به شما کمک می‌کند و با ارائه ایفکت های مناسب ، تصاویر سلفی شما را جذاب تر می‌کند.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید دانلود Calls Blacklist PRO 3.1.42 نرم افزار مسدود کردن تماس ها و پیام ها شاید تا به حال شده باشد که بخواهید شماره های مزاحم را به لیست سیاه خود اضافه کنید. این کار با نرم افزار Calls Blacklist PRO بسیار راحت و آسان و البته کاربردی خواهد بود. این نرم افزار شمارهای مزاحم شما را دریافت می‌کند و سپس دسترسی آنها را به گوشی شما مسدود می‌سازد.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید دانلود Internet Speed Test 2G, 3G, LTE, Wifi Premium 2.1.1 برنامه تست سرعت اینترنت نرم افزار Internet Speed Test 2G, 3G, LTE, Wifi Premium برنامه ای قدرتمند برای محاسبه سرعت اینترنت گوشی هوشمند شماست و با استفاده از آن می‌توانید سرعت بسته اینترنتی که در اختیار دارید را تا بالاترین نقطه ممکن برای آن بسنجید و سقف سرعت اینترنت خود را بیابید.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید دانلود G-Download Manager 1.0.33؛ دانلود منیجر حرفه ای اندروید

نرم افزار G-Download Manager یکی از برنامه های پرقدرت در زمینه دانلود فایل از فضای وب است. همانطور که می دانید با استفاده از نرم افزار های دانلود منیجر می توانید فایل ها را با سرعت بیشتری از وب دانلود کنید و در صورت قطع شدن اینترنت، در زمان دیگری به ادامه دانلود بپردازید و دیگر نیازی به شروع دوباره نیست. با استفاده از این نرم افزار می توانید علاوه بر ویژگی های ذکر شده، فایل های خود را مدیریت در زمان بندی دلخواه خود دانلود کنید. نرم افزار G-Download Manager بیش از 5 هزار بار دانلود شده و در گوگل پلی نمره عالی 4.5 از 5.0 را نیز کسب کرده است.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۹۹۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا کابل otg وصل نمیشه؟

اتصال فلش به گوشی از طریق کابل OTG، امکانی را فراهم آورده است تا بدون نیاز به کامپیوتر فلش را به گوشی وصل کنید. اما گاهی اوقات، ممکن است با وصل نشدن این کابل به دستگاه مواجه شوید. سوال «چرا کابل otg وصل نمیشه؟» باید گفت دلایل مختلفی از جمله سخت‌افزاری و نرم‌افزاری علت این مشکل هستند. از جمله مهم‌ترین عوامل می‌توان به خرابی پورت دستگاه، عدم به‌روزرسانی سیستم‌عامل، ناسازگاری بین سخت‌افزار و نرم‌افزار، اشاره کرد. ---------------- رپرتاژ آگهی -----------------

اتصال فلش به گوشی از طریق کابل OTG، امکانی را فراهم آورده است تا بدون نیاز به کامپیوتر فلش را به گوشی وصل کنید. اما گاهی اوقات، ممکن است با وصل نشدن این کابل به دستگاه مواجه شوید. سوال «چرا کابل otg وصل نمیشه؟» باید گفت دلایل مختلفی از جمله سخت‌افزاری و نرم‌افزاری علت این مشکل هستند. از جمله مهم‌ترین عوامل می‌توان به خرابی پورت دستگاه، عدم به‌روزرسانی سیستم‌عامل، ناسازگاری بین سخت‌افزار و نرم‌افزار، اشاره کرد.
برای دریافت پاسخی جامع و کامل برای «چرا کابل otg وصل نمیشه؟» فقط کافی است 5 دقیقه از وقت خود را به خواندن این مقاله اختصاص دهید.
  ناسازگاری نرم‌افزاری؛ اصلی‌ترین علت وصل نشدن otg
یکی از اصلی‌ترین دلایل وصل نشدن کابل OTG به تلفن همراه، ناسازگاری نرم‌افزاری است. زمانی که دریابید کابل OTG سازگار نیست، باید نسبت به رفع علت ناسازگاری اقدام کنید؛ زیرا به این مشکل زمانی رخ می‌دهد که سیستم عامل دستگاه به‌روز نباشد. هم‌چنین ممکن است علت خرابی یا وصل نشدن کابل otg، پشتیبانی نکردن
گوشی از درایو فلش باشد. برای حل این مشکل، ابتدا باید بررسی کنید که سیستم عامل دستگاه به آخرین نسخه به‌روزرسانی شده است.
علاوه‌بر این، بررسی تنظیمات USB و اطمینان از فعال بودن گزینه‌های مرتبط با OTG در تنظیمات گوشی نیز روی فعالیت صحیح otg‌ تاثیر خواهد داشت. در پاسخ به سوال «چرا کابل OTG کار نمی‌کند؟» باید گفت اگر دستگاه شما به‌روز است و همچنان با مشکل مواجه هستید، نصب برنامه‌های جانبی مفید خواهد بود. البته که باید از سلامت رابط نیز اطمینان خاطر کافی را داشته باشید. فرقی نمی‌کند خرید عمده فلش otg را از کجا انجام داده‌اید، مهم است برای خرید فلش مموری کیفیت ساخت و گارانتی فلش otg را بررسی کنید.
    چرا کابل otg وصل نمیشه؟ خرابی یا معیوب بودن کابل
در پاسخ به سوال «چرا کابل OTG سازگار نیست؟» باید گفت معیوبی کابل می‌تواند مانع ایجاد اتصال otg با گوشی شود. ممکن است به دلیل استفاده طولانی مدت یا نگهداری نامناسب، کابل otgَ، دچار خرابی شده باشد. برای تشخیص این مشکل، ابتدا کابل OTG را با دستگاه دیگری تست کنید. هم‌چنین بررسی ظاهری کابل برای یافتن هرگونه آسیب از جمله پارگی، خمیدگی شدید در نزدیکی اتصالات یا سوختگی روکش کابل برای تشخیص سلامت otg‌ مفید است.
البته که برای جلوگیری از این مشکلات، پیشنهاد می‌‌کنیم رابط otg بدون کابل خریداری کنید. این رابط‌ها مانند یک فلش کوچک هستند که با روکش پلاستیکی یا فلزی سخت پوشانده شده‌اند که مقاومت otgها را افزایش می‌دهد. توجه داشته باشید که سلامت otg روی کیفیت فعالیت فلش مموری نیز تاثیر خواهد داشت. از‌همین‌رو برای حفظ کیفیت otg و فلش مموری، در زمان خرید فلش و اوتی‌جی، قیمت فلش ۱۲۸ گیگ یا سایر مدل‌ها را همراه با سرعت و کیفیت ساخت آن‌ها به دقت بررسی کنید.
  خرابی پورت دستگاه؛ علتی برای وصل نشدن رابط otg
زمانی که پورت گوشی خراب باشد، اتصال بین otg‌ و موبایل برقرار نمی‌شود. در این زمان ممکن است با نشانه‌هایی از جمله قطع و وصل شدن اتصال یا متصل نشدن فلش مواجه شوید. برای حفظ کیفیت فلش مموری، مهم است به سراغ خرید کابل OTG مرغوب اقدام کنید.
در پاسخ به سوال «چگونه کابل OTG را تست کنیم؟» باید گفت امکان تست کابل او‌تی‌جی وجود ندارد، اما خرید از مراکز معتبر می‌تواند برای دریافت محصول باکیفیت موثر باشد. برندهای معتبر تولید کننده فلش مموری و انواع otg، همواره خدمات گارانتی فلش مموری را نیز در نظر می‌گیرند تا رفاه مشتریان کاملا فراهم باشد.
    چرا کابل otg وصل نمیشه؟ خرابی یا معیوب بودن کابل
در پاسخ به سوال «چرا کابل OTG سازگار نیست؟» باید گفت معیوبی کابل می‌تواند مانع ایجاد اتصال otg با گوشی شود. ممکن است به دلیل استفاده طولانی مدت یا نگهداری نامناسب، کابل otgَ، دچار خرابی شده باشد. برای تشخیص این مشکل، ابتدا کابل OTG را با دستگاه دیگری تست کنید. هم‌چنین بررسی ظاهری کابل برای یافتن هرگونه آسیب از جمله پارگی، خمیدگی شدید در نزدیکی اتصالات یا سوختگی روکش کابل برای تشخیص سلامت otg‌ مفید است.
البته که برای جلوگیری از این مشکلات، پیشنهاد می‌‌کنیم رابط otg بدون کابل خریداری کنید. این رابط‌ها مانند یک فلش کوچک هستند که با روکش پلاستیکی یا فلزی سخت پوشانده شده‌اند که مقاومت otgها را افزایش می‌دهد. توجه داشته باشید که سلامت otg روی کیفیت فعالیت فلش مموری نیز تاثیر خواهد داشت. از‌همین‌رو برای حفظ کیفیت otg و فلش مموری، در زمان خرید فلش و اوتی‌جی، قیمت فلش ۱۲۸ گیگ یا سایر مدل‌ها را همراه با سرعت و کیفیت ساخت آن‌ها به دقت بررسی کنید.
  خرابی پورت دستگاه؛ علتی برای وصل نشدن رابط otg
زمانی که پورت گوشی خراب باشد، اتصال بین otg‌ و موبایل برقرار نمی‌شود. در این زمان ممکن است با نشانه‌هایی از جمله قطع و وصل شدن اتصال یا متصل نشدن فلش مواجه شوید. برای حفظ کیفیت فلش مموری، مهم است به سراغ خرید کابل OTG مرغوب اقدام کنید.
در پاسخ به سوال «چگونه کابل OTG را تست کنیم؟» باید گفت امکان تست کابل او‌تی‌جی وجود ندارد، اما خرید از مراکز معتبر می‌تواند برای دریافت محصول باکیفیت موثر باشد. برندهای معتبر تولید کننده فلش مموری و انواع otg، همواره خدمات گارانتی فلش مموری را نیز در نظر می‌گیرند تا رفاه مشتریان کاملا فراهم باشد.

دیگر خبرها

  • باج‌افزارها چطور باج می‌گیرند؟
  • هر کیلومتر آسفالت ۳.۵ میلیارد تومان هزینه دارد
  • چرا کابل otg وصل نمیشه؟
  • باج‌افزارهای جدید چطور حمله می‌کنند؟
  • ایلان ماسک راه جولان خودروهایش در چین را باز کرد
  • غربالگری و تشخیص زودهنگام ۶ نوع سرطان با محصول ایرانی جدید
  • هوای ابری و بارانی در لرستان
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟
  • چرا باید در کسب و کار خود از نرم افزار مالی استفاده کنیم؟
  • سرعت بازرگانی در راه آهن شمال غرب افزایش یافته است