Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازساری، اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران اعلام کرد،همایش جهانی شیرخوارگان حسینی در همه شهر های استان مازندران در حال برگزار ی است.

رساندن پیام مظلومیت امام حسین (ع) و طفل شیرخوار ایشان، حضرت علی اصغر(ع) به جهانیان و آشنایی آنان با نهضت عاشورا، پیام اصلاح امت و امر به معروف و نهی از منکر و مبارزه با ظلم ستمگران از اهداف برگزاری این همایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم لبیک یا حسین در روز دوم محرم، سوگواره احلی من العسل به منظور تجلیل از شهدای نوجوان کربلا به ویژه حضرت قاسم بن الحسن (ع)، روز ۷ محرم در آستانه تکیه پهنه کلا ساری برگزار خواهد شد.

تجمع رهروان زینبی با حضور بانوان عزادار حسینی، در روز دوازدهم ماه محرم هم زمان با سراسر کشور در آستانه امامزاده عباس ساری برگزار می‌ شود.

همایش شیرخوارگان حسینی در حسینیه عاشقان ثارالله قائمشهر

همایش شیرخوارگان حسینی در مصلی جوادالائمه رامسر

خبر در حال تکمیل....

انتهای پیام/آ

برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی در مصلا‌ها و بقاع متبرکه مازندران

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۹۹۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد: تیم بانوان مازندران عنوان نایب قهرمانی مسابقات مینی گلف کشور را کسب کرد.

این مسابقات که با حضور ۲۴ استان به میزبانی اصفهان برگزار شد، در نهایت در یک جدال نزدیک و حساس تیم قم قهرمان شد، مازندران عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد و خراسان جنوبی نیز عنوان سومی را کسب کرد.

مراسم اهدای مدال و کاپ قهرمانی به تیم‌ها و نفرات برتر با حضور مسئولان فدراسیون در اصفهان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • همایش هفته حج در سنندج برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در مازندران
  • باکو، میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها
  • علی اصغر حسن زاده: تفکر ما سورپرایز کردن تیم ها در جام جهانی است!
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت