Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@09:06:51 GMT

تامین و توزیع اقلام اساسی پرمصرف ماه محرم و صفر

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۰۰۰۶۱

تامین و توزیع اقلام اساسی پرمصرف ماه محرم و صفر

زنجان-مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: اقلام اساسی پرمصرف ماه محرم و صفردر زنجان تامین و توزیع شد.

علی جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: براساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار کشور و ابلاغیه شرکت بازرگانی دولتی ایران، مقرر شد اقلام پر مصرف ایام محرم و صفر شامل برنج، شکر، گوشت قرمز منجمد و گوشت مرغ منجمد با قیمت مصوب بین هیئت های مذهبی و تکایا توزیع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به استناد مصوبه کمیته تنظیم بازار محصولات کشاورزی مقرر شد فروشگاه های رفاه و اتکا به عنوان مباشرین توزیع در شهرستان های زنجان، ابهر، خرم دره و خدابنده و فروشگاه های تعاونی روستایی در سایر شهرستان های استان برای توزیع برنج و شکر و نیز شرکت پشتیبانی امور دام به عنوان مباشر برای توزیع گوشت قرمز و مرغ منجمد اقدام کنند.

جعفری افزود: قیمت گوشت قرمز منجمد سردست 22 هزار تومان و ران 23 هزار تومان و همچنین قیمت گوشت مرغ منجمد با قیمت 5 هزار و 300 تومان درب شرکت پشتیبانی امور دام تعیین شده است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: متقاضیانی که مصرف عمده دارند می توانند معرفی نامه مستقیم برای مراجعه به شرکت غله دریافت کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۰۰۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران

رضا افراسیابی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران از تامین و توزیع ۲۶ هزار و ۳۳۱ کیلوگرم/لیتر انواع آفت کش‌های نباتی در استان مازندران طی یک سال گذشته خبر داد.

او افزود: تامین آفت کش‌های نباتی با محوریت مبارزه با آفات و بیماری‌های ویژه کشت برنج در استان مازندران انجام و از طریق کارگزاران مجاز توزیع تحت پوشش شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به کشاورزان متقاضی در استان توزیع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت روز مرغ و ماهی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت کالاهای اساسی؛ گوشت چند شد؟ +جدول
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ذخیره‌سازی ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در لرستان
  • ذخیره سازی ۱۵۲۰ تن گوشت و مرغ منجمد در لرستان
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • توزیع اقلام‌ اساسی بین خانوارهای حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم