Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جانشین رئیس پلیس کشور گفت :باید جلوی تقاضای مواد مخدر را بگیریم و آن را کاهش دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، سردار اسکندر مومنی شب گذشته در بدو ورود به کرمان و بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پلیس این استان گفت: تنها مبارزه با مواد مخدر كافی نيست، بلكه مقابله با اين موضوع، نيازمند همكاری همه جانبه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار مومنی،افزود: خوشبختانه با تلاش مضاعف پليس كرمان، اين استان با كاهش قابل توجه وقوع جرايم خشن و افزايش ۳۰ درصدی كشفيات مواد مخدر روبرو بوده و همين مسائل سبب بهبود شاخص های امنيتی استان كرمان نسبت به سال گذشته شده است.

وی در خصوص راهكارهای پليس در مقابله با پديده شوم مواد مخدر اظهار داشت: پليس در اين رابطه دو موضوع را پيگيری می كند که قدم اول پيشگيری است و اين مسئله نيازمند همكاری خانواده ها، نهادها و رسانه ها است تا تقاضا برای مواد مخدر كاهش پيدا كند.

سردار مومنی ادامه داد: موضوع ديگر، مبارزه با قاچاق مواد مخدر است كه پليس به صورت جدی آن را پيگيری می كند.

وی تصریح کرد: استان كرمان در مسير ترانزيت محموله های مواد مخدر قرار دارد و سعی بر اين است تا با اشرافيت كامل بر كوير و استفاده از فناوری های جديد، كنترل دقيقی در خصوص مبارزه با مواد مخدر صورت گيرد.

جانشين نیروی انتظامی گفت: بیش از ۷۰ درصد كشفيات مواد مخدر متعلق به شرق كشور است كه استان كرمان نقش عمده ای در اين آمار دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۰۰۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان

سردار ناصر فرشید گفت: به منظور مقابله همه جانبه با پدیده شوم و زیانبار قاچاق، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در پی دریافت اخباری مبنی بر قاچاق فرآورده‌های نفتی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا برابر استعلامات اخذ شده مشخص شد مالکان ۵ دستگاه کامیون با تشکیل یک باند و صدور بارنامه‌های جعلی اقدام به قاچاق سوخت کرده اند که در ادامه ۵ متهم دستگیر و ضمن کشف ۲۵ هزارو ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق از مخفیگاه آنان، با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار فرشید در این راستا از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه موردی در خصوص جرایم و مفاسد اقتصادی، مراتب را با شماره ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان