Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - در حال حاضر انتظار مي رود کمپاني بلک بري اسمارت فون تازه اي با نام رمز Krypton را در دستور کار خود داشته باشد که تصاويرش اخيراً در فضاي مجازي افشا شده اند و طراحي فيبر کربني دستگاه را نشان مي دهند. با در نظرگيري اين موضوع که گلکسي اس 8 سامسونگ و بسياري ديگر از پرچمداران فعلي با بدنه پشتي شيشه اي عرضه مي شوند، پنل پشتي فيبر کربني مي تواند BlackBerry Krypton را به محصولي منحصر به فرد تبديل کرده و مقاومت آن را نيز افزايش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به تازگي دو تصوير از اين موبايل تازه منتشر شده که بخش جلويي دستگاه را نمايش مي دهند؛ هرچند که تضميني براي صحت اين تصاوير وجود ندارد. اما اگر تصاوير واقعي باشند، علاوه بر طراحي فيبر کربني، بلک بري کريپتون به فلاش LED دوگانه در کنار دوربين اصلي مجهز خواهد بود. تصاوير افشايي، پنل جلويي را نشان نمي دهند؛ اما گفته مي شود کريپتون اسمارت فوني تمام لمسي با کيبورد نمادين QWERTY خواهد بود.

گفتني است که اخبار افشايي تازه، مشخصات سخت افزاري دستگاه را شامل نمي شود اما پيش تر شنيده بوديم نمايشگر دستگاه رزولوشن 1920x1080 را مقابل ديدگان قرار مي دهد و بايد منتظر مشخصات ديگري نظير چيپست اسنپدراگون 625، چهار گيگابايت حافظه رم و باتري غول آساي 4 هزار ميلي آمپر ساعتي باشيم.
بلک بري کريپتون به صورت پيش فرض اندرويد 78.0 نوقا را به اجرا در مي آورد و مثل هميشه مي توان منتظر نرم افزار امنيتي پيشرفته بلک بري نيز بود. علاوه بر اين ها، امکان دارد حسگر اثر انگشت بلک بري کريپتون با دکمه هوم ادغام شود و احتمالاً جواز IP67 براي مقاومت در برابر گرد و خاک و آب نيز دريافت مي شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۰۰۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم سرقت میلیاردی از فروشگاه موبایل‌فروشی در تهران

روایت یک فروشنده از سرقت چند میلیاردی از فروشگاه موبایل فروشی در مرکز شهرقدس استان تهران را که در فضای مجازی پربازدید شده است را، ببینید./viral vids

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اندرویدی ها از وجود این فایل مخرب بی خبر هستند
  • هشدار مایکروسافت به اندرویدی‌ها
  • تغییرات گوگل مپس برای گوشی‌های اندرویدی از راه می‌رسد
  • اندرویدی‌ها از وجود این فایل مخرب بی‌خبر هستند
  • تولید خودرو در نخستین ماه بهار افت کرد
  • تبلیغ گوشی موبایل در امریکا توسط دختران با حجاب | تصویر
  • فیلتر کوچکی که دوربین موبایل را گران می‌کند
  • اندروید امن‌تر است یا iOS؟
  • برقراری نخستین ارتباط بلوتوثی با فضا/ مقرون به‌صرفه و کارآمد
  • فیلم سرقت میلیاردی از فروشگاه موبایل‌فروشی در تهران