Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@10:54:23 GMT

نظام سلطه نباید با ملت ایران به زبان زور سخن بگوید

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۰۱۳۳۲

نظام سلطه نباید با ملت ایران به زبان زور سخن بگوید

فرماندار شهرستان شهریار با اشاره به سخنرانی اخیر رئیس‌جمهور آمریکا در سازمان ملل گفت: نظام سلطه باید بداند که نمی‌تواند با ملت ایران به زبان زور سخن بگوید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهریار، سعید ناجی صبح امروزدر مراسم رژه نیروهای مسلح شهرستان شهریار که به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و 31 شهریور ماه برگزار شد اظهار داشت: اندیشیدن در مورد تقارن محرم و دفاع مقدس، بین عاشورای حسینی و دفاع مقدس به ما نشان می‌دهد که هر آنچه که در دفاع مقدس گذشت و همه ما دیدیم در مسیر درس گرفتن از قیام عاشورا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ایثارگری و شهادت‌طلبی برگرفته از همین قیام عاشورا و مکتب کربلا استو باید گفت تعلق نداشتن به زمین و عشق به پرکشیدن به پیشگاه حق تعالی موضوع مهّمی است که در دفاع مقدس و بعد از آن در دل همه جوانان از مکتب عاشورا رشد پیدا کرده است.

فرماندار شهرستان شهریار ادامه داد: پایداری و ایستادگی در انقلاب و تعالیم دینی و حرکت در مسیر گفتمان ولایت فقیه از آموخته‌های قیام عاشورا است و جوانان این مرز و بوم با الهاماتی که از قیام عاشورا گرفتند در عمل ثابت کردند که در صورت آسیب به دین اسلام با جان خود در مقابل تمام دنیا می‌ایستند.

ناجی عنوان کرد: دفاع مقدس اوج درس آزادگی و آزادمنشی ملت ایران بود و این درس دفاع مقدس امروز در تمام دنیا در حال گسترش است و هر جا ظلم و باطلی وجود دارد حق و ظلم‌ستیزی در مقابل آن رشد کرده و ایستادگی می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تبعیت و ولایت‌پذیری یکی دیگر از مواردی است که از مکتب عاشورا در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و بعد از آن در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، و این مهم مایه افتخار برای ملت مسلمان ایران و آزادمردان جهان است.

فرماندار شهرستان شهریار تصریح کرد: دنیا بداند که ملت ایران، ملتی حسینی است و حسینی زندگی می‌کند و با کلمات سخیف و ادبیات سخیف نمی‌تواند کشور ما را مورد خطاب قرار دهد چرا که ملت ایران آموخته است که در مقابل سلطه‌جویی‌ها و یاوه‌گویی‌ها بایستد و به دشمنان بفهماند که با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با زبان احترام سخن بگوید.

ناجیبا بیان اینکه حق هر ملتی است که در پی تقویت نظامی و انتظامی خود حرکت کند افزود: به همه دنیا اعلام می‌کنیم که ما فرزندان مکتب عاشورا هستیم و لحظه‌ای از خواسته خود عقب نمی‌نشینیم و تا ظلم و ستم از دنیا محو شود همچنان در این مسیر قدم برمی‌داریم و در راه رشد و تعالی کشور اگر علم در ثریا هم باشد ملت ایران برای دست‌یابی به آن تلاش می‌کند.

این مسئول بیان کرد: سخنان سخیف رئیس‌جمهور آمریکا ناشی از سردرگمی آن‌ها استکه به واسطه تدابیر رهبر معظم انقلاب و توان بالای نیروهای نظامی، انتظامی، علمی و دیپلماسی این کشور است که سبب شده که آن‌ها به انزوا رفته و به زودی نیز افول این به اصطلاح ابرقدرت را شاهد شویم.

فرماندار شهریارخاطرنشان کرد: از خداوند اقتدار و عزت روزافزون رامسئلت دارم و امیدوارم که همچنان در مسیر رشد و تعالی، پرتلاش و پرقدرت حرکت کرده و دشمن را ذلیل و ذلیل‌تر کنیم.

انتهای پیام/

R7840/P1492/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۰۱۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا

حجت الاسلام سرائی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: سراسر زندگی استاد مطهری، در راستای احیای مجدد تفکر دینی و حیات بخشیدن به فرهنگ اسلام و مسلمانان سپری شد و او نه تنها به خرافه زدایی و جداسازی پیرایه‌های دروغین از آموزه‌های دینی می‌پرداخت، بلکه فرهنگ بان تیزبینی بود که هر جا می‌دید به آموزه‌ای از آموزه‌های اسلامی ایراد و اشکالی مطرح می‌کنند، آن ایراد را به طور کامل مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌داد، وسپس با توجه به مبانی اصیل اسلامی، خطای اشکال کننده را روشن می‌ساخت و غبار از چهره احکام و قوانین اسلامی می‌زدود.

حجت الاسلام سرایی افزود: استاد مطهری یکی از چهره‌هایی است که در احیای تفکر اسلامی، بیش‌ترین نقش را داشت و یکی از پرچم داران این بینش نوین اسلامی و آثار او قطعا جزو آثار بی بدیل وکم نظیریست که در تمامی زمینه‌های فرهنگی واجتماعی راهگشاست.

وی ویژگی بسیار مهم استاد مطهری، را برخورداری از غیرت دینی دانست عنوان کرد؛ پس از آن که او با پشتکار و تلاشِ بی وقفه، با آموزه‌های حیات بخش معارف الهی آشنایی کامل یافت و هرجاکه احساس کرد به اسلام جفا می‌شود، مردانه وارد میدان شد و با رعایت کامل موازین تحقیق و تحلیل علمی، منصفانه از احکام و اصول اسلامی دفاع کرد؛ و تا جان در بدن داشت، در دفاع از دین کوتاه نیامد.

حجت الاسلام سرایی با اشاره به تهدیدات منافقین در مورد شهید مطهری افزود:وقتی استاد مطهری، با تمام وجود، در دفاع از اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی، در عرصه‌های گوناگون سیاسی و فرهنگی به فعالیّت می‌پرداخت، تهدید‌های بسیاری متوجّه او می‌شد، امّا در برابر این تهدیدها، با خونسردی تمام می‌فرمودند: هر وقت خدا بخواهد ما را می‌برد، حالا اگر از طریق شهادت باشد، خیلی بهتر است.

در ادامه این مراسم از مربیان عقیدتی وهادیان سیاسی نمونه سپاه شبستر تجلیل بعمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اسلامی: برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم
  • آماده انتقال دانش هسته ای به سایر کشورها هستیم
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • الزام سامان دادن یک نظام فراگیر اسلامی برای کنار زدن نظام سلطه
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • یادواره شهدای روستای عیش آباد رفسنجان
  • روایت زندگی تنها شهید فرانسوی دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب
  • برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا