Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه دوران ایران هراسی به پایان رسیده گفت: ایران اسلامی با رشادت‌های رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس٬ وجبی از خاک خود را به دشمنان نداد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد،محمدرضا صالحی صبح امروز در آغاز هفته دفاع مقدس و رژه نیروهای مسلح اظهار داشت: امروز شاهد این هستیم که به ایران اسلامی، اتهام تروریستی می‌زنند در حالی که ایران بیشترین ضربه را از تروریسم بین الملل و تروریسم داخل خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به دفاع ایران از حقوق بشر افزود: به ایران اسلامی اتهام مقابله با حقوق بشر می‌زنند و این در حالی است که جایزه صلح نوبل را به کشوری می‌دهند که برای دفاع از حقوق بشر اقدام به نسل‌کشی و کشتار مسلمانان می‌کند.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: ایران با اقتدار را٬ متهم به خشونت و جنگ طلبی می‌کنند در حالی که امام خمینی (ره) در سال 57 و بعد از انقلاب اسلامی فرمودند نیازی به جنگ نداریم و وزارت جنگ را به وزارت دفاع تبدیل کردند.

صالحی در ارتباط با اقتدار رزمندگان در جنگ تحمیلی بیان داشت: ایران اسلامی با رشادت‌های رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس٬ وجبی از خاک خود را به دشمنان نداد.

وی با بیان اینکه امروز افتخار می‌کنیم که ایران هراسی به ایران نیازی تبدیل شده است و برای اینکه صلح در منطقه برقرار شود باید ایران دخالت کند. امروز ایران مقتدرترین نظام سیاسی دنیا است، افزود:کشور جهموری اسلامی ایران بر اساس مبانی دینی اداره می‌شود و مدافع مظلومان جهان هستیم و مستکبران را از سر راه بر می‌داریم.

استاندار خراسان شمالی در پایان به اهمیت نقش رهبری در ثبات و عزت ایران اشاره کرد و گفت: دشمنان با حادثه مجلس شورای اسلامی نیز نتوانستند به اهداف خودشان که ایجاد رعب و وحشت در مردم است برسند. عزت ایران اسلامی٬ در دیپلماسی سیاسی و با پشتوانه نظامی و با رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری حفظ شده است.

انتهای پیام/

R7719/P1486/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۰۱۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس اهدا شد 

 پیراهن تیم ملی فوتسال کشورمان که در روز‌های اخیر عنوان قهرمانی مسابقات جام ملت‌های آسیا را بدست آورده بود، توسط مهدی تاج به موزه دفاع مقدس در کرمان اهدا شد.

رئیس فدراسیون فوتبال امروز به همراه جمعی از مدیران فوتبال استان کرمان با حضور در موزه دفاع مقدس کرمان از این موزه دیدن کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • نسل جوان با رشادت های دفاع مقدس آشنا شوند
  • پلیس جمهوری اسلامی ایران مفتخر به حمایت مردم عزیز است
  • پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس اهدا شد 
  • ۷۵۰ شهید دفاع مقدس تک فرزند خانواده بودند
  • نقش حماسی بانوان در دفاع مطهر بی بدیل است
  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری
  • جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد