Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر جریان صدر عراق در پیامی به رهبران کرد با بیان اینکه جدا شدن آنها از عراق به معنای خودکشی است، گفت: مردم کرد میزان خطری که از تمامی جوانب به دلیل همه‌پرسی آنها را فرا گرفته است، درک نمی‌کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از الجزیره، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق با درخواست از کردهای عراق برای عدم مشارکت در همه‌پرسی، هشدار داد که کردها اولین کسانی خواهند بود که از این همه‌پرسی ضرر می‌بینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با درخواست از دولت فدرال عراق برای اتخاذ تدابیر لازم جهت پایان دادن به "این اقدام مضحک" گفت: در غیر این صورت شرایط به سمتی پیش می‌رود که عاقبت خوشی ندارد.

مقتدی صدر تاکید کرد: تمامیت عراق جزء اصول ثابت است و هر کس که علیه آن تلاش کند، "دچار توهم" شده است.

وی با اعلام آمادگی خود برای همکاری با تمامی توانش، از کردها نیز خواست تا بر سر میز مذاکره بنشیند؛ بدون آنکه به جدایی از عراق تهدید کند.

مقتدی صدر با درخواست از کشورهای همسایه برای "خویشتن داری و عدم تشدید اوضاع"،گفت: عراقی‌ها قادر هستند که مشکلاتشان را حل کنند. کسانی که توانسته‌اند تروریسم را به عقب برگردانند از شبح تقسیم و تجزیه کشور هراسی ندارند.

رهبر جریان صدر عراق همچنین به رهبران کرد هشدار داد که جدایی آنها از عراق به منزله خودکشی است.

مقتدی صدر گفت: مردم کرد میزان خطری که از تمامی جوانب به دلیل همه‌پرسی آنها را فرا گرفته است، درک نمی‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۰۱۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با آیت‌الله رئیسی

رئیس اقلیم کردستان عراق، با رئیس‌جمهور کشورمان دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «نچیروان ادریس مصطفی بارزانی» ظهر امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ با آیت الله سید ابراهیم رئیسی در محل نهاد ریاست جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.

رئیس اقلیم کردستان عراق ظهر روز گذشته _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در صدر هیئتی به تهران سفر کرده است.

کد خبر 751095

دیگر خبرها

  • دیدار رییس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب
  • «بارزانی» با امیرعبداللهیان دیدار کرد
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با حسین امیرعبداللهیان
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیر عبداللهیان
  • عکس/ دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیسی
  • بارزانی به دیدار رئیسی رفت + تصاویر
  • رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیسی دیدار کرد
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با آیت‌الله رئیسی
  • بارزانی وارد تهران شد