Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مديرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: جالب است که ما اين روزها مي‌توانيم رئيس جمهور را ببينيم اما وزير ورزش را نه چون يک عده افراد مرتب در حال منفي بافي عليه من هستند.
علي فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس؛، در خصوص استعفاي عليرضا منصوريان و اتفاقاتي که طي هفته‌هاي اخير براي باشگاه استقلال رخ داده صحبت‌هاي زير را انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گزيده‌اي از صحبت‌هاي مديرهامل سابق استقلال را بخوانيد:
*4 سال است از استقلال رفته‌ام اما هنوز مديرعاملم!
*آقايان مدير بله‌قربان گو مي‌خواهند که هر روز بگويد چشم
*وزرا براي استقلال تصميم مي‌گيرند نه روساي جمهور
*باز هم تاکيد مي‌کنم افرادي در بدنه دولت به سلطاني فر فشار وارد مي‌کنند
*مگر به سلطاني‌فر گفتم من را مديرعامل کن؟
*رئيس جمهور را مي‌توانم ببينم ولي سلطاني‌فر را نه!
*منصوريان اشتباه کرد اما آقايان هم او را سوزاندند
*آقاي افتخاري شما يک جام بياور بعد صحبت کن
فارس: از شرايطي که اين روزها پيش پاي طرفداران استقلال افتاده، صحبت کنيد.
من هم مثل همه طرفداران استقلال از وضعيت فعلي ناراحتم و کاري هم نمي‌توانم انجام دهم.
فارس: بازي استقلال را ديديد؟
بله و آنچه که ديدم چيزي جز يک مسابقه مردانه نبود. استقلال به برد احتياج داشت و بازي بسيار زيبايي صورت گرفت ولي شرايط به شکلي است که تماشاگران استقلال را چيزي به جز پيروزي آرام نمي‌کند.
فارس: حتما مي‌دانيد اوضاع واحوال استقلال چه از نظر مديريتي و چه فني چندان جالب نيست.
اين موضوع را وزير محترم ورزش بايد ببيند. او بايد نسبت به استقلال و پرسپوليس نگاه ويژه داشته باشد و نه اينکه اين دو تيم را تافته جدا بافته ببيند بلکه معتقدم او شرايط دو تيم را به شکلي درک کند که طرفداران دو تيم خيالشان راحت باشد. شما ببينيد وقتي استقلال يا پرسپوليس يک بازي را مي‌بازند چه تاثيري روي جامعه دارد. مشکل بعدي اين است که اين دو باشگاه به صورت غيرقانوني در حال اداره هستند. 4 سال است من و آقاي رويانيان از دو باشگاه جدا شده‌ايم ولي هنوز در ثبت شرکت‌ها نام ما به عنوان مديرعامل ثبت شده است. اين يک تخلف است و نمي‌دانم چرا و بر چه اساس اجازه مي‌دهند اين تخلف ادامه پيدا کند.
فارس: اين روزها بحران مديريت بيشتر از بحث فني به چشم مي‌آيد، قبول داريد؟
دقيقا. ما افرادي مثل منزوي وهاشم ساعدي راداريم که مي‌توانند عضو هيأت مديره باشند. آيا اين افراد کمتر از نفراتي هستند که الان در هيأت مديره استقلال حضور دارند؟ علي اميري و بهرام اميري 2 معاون سابق من اين روزها در نساجي حضور دارند. علي اميري مديرعامل و بهرام هم معاون است. شما ديديد مديريت اين نفرات باعث شد تا نساجي قائم‌شهر، پارس جم صدرنشين ليگ برتر را از جام حذفي حذف کند. آيا جاي اين نفرات در استقلال نيست؟ اين همه حسن روشن مي‌گويد کميته فني چرا هيچ کسي گوش نمي‌دهد؟‌آيا اينها راهکار نيست. به اعتقادم وزن هيأت مديره استقلال پايين است و اگر شما دقت کنيد اعضاي ثابت هيأت مديره استقلال الان يا رئيس ديوان محاسبات کشور هستند يا عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام. آقايان از من خوششان نمي‌آيد و 4 سال است دو وزير به اين مملکت معرفي شدند يکبار نخواستند از من سؤال کنند حرفم چيست. اين دوستان افراد بله قربان‌گو مي‌خواهند و هر کسي بيشتر بله قربان بگويد مسئوليتش هم بيشتر است.

فارس: اين روزها شايعه عجيبي در افکار عمومي به راه افتاده است. به طور مثال عنوان مي‌شود در دولت قبل (احمدي‌نژاد) وضعيت پرسپوليس اسفناک بود و حالا در دولت جديد (روحاني) نوبت استقلال است. نظر شما در اين مورد چيست؟
اين شايعه را که دولت‌ها در وضعيت دو باشگاه تاثير دارند را قبول ندارم. من در زمان آقاي هاشمي رفسنجاني مديرعامل بودم و اعتقاد دارم دوران طلايي استقلال همان زمان بود. اتفاقات رئيس‌جمهور فعلي خط فکري‌اش نزديک به آيت‌الله هاشمي رفسنجاني است. پس من چرا نيستم؟ اينها شايعه‌ها است اما وزيرها براي استقلال تصميم مي‌گيرند نه رياست دولت‌ها. اين وزير است که نقش عمده‌اي دارد و در سرنوشت اين دو باشگاه دخيل هستند. من روراست حرفم را مي‌زنم و تاکيد مي‌کنم افرادي که در بدنه دولت هستند به سلطاني‌فر فشار وارد مي‌کنند و قبلا هم چند نفري نزديک آقاي گودرزي بودند که در مورد من ذهنيت‌هاي منفي ايجاد مي‌کردند. اعتراض من در همان زمان هم همين بود که اگر من برگردم ممکن است دست اين افراد رو شود. مگر من به سلطاني‌فر گفته‌ام که من را مديرعامل استقلال کن. من چند بار فقط مصاحبه کردم که حرف من را گوش بده و اگر اشتباه گفتم آن را نپذير. متاسفانه اينها هست که استقلال را زمين مي‌زند و هواداران استقلال از اين موضوع ناراحت هستند.جالب است که يک کمپين تشکيل شده و برخي آن را قلابي تلقي کرده‌اند. حالا من سؤالي دارم.
فارس: بفرماييد؟
يک پيج تلگرامي کمپيني تشکيل داده که 450 هزار عضو دارد و آن‌ها مي‌خواهند من به استقلال برگردم. اگر اين قلابي است پس چرا از پليس فتا کمک نمي‌خواهند که دست من را رو کند.در اين پيج اسم افراد و شماره تلفن آنها وجود دارد و خيلي راحت با يک پيگيري ساده از پليس فتا مي‌شود نام اين افراد و شخصيت‌شان را رصد کرد. من که به افراد حاضر دراستاديوم آزادي خط ندادم. شما ديديد چقدر اسم من مطرح شد ومعتقدم اسم‌ها مهم نيستند بلکه به نظر مردم بايد احترام گذاشت. آيا با من بد هستيد واز من خوشتان نمي‌آيد از معاونان من هم خوشتان نمي‌آيد؟ همانطور که گفتم چند نفر مرتب در حال پر کردن ذهن وزير و منفي‌باقي عليه من هستند. جالب است ما رئيس‌جمهور را مي‌توانيم ببينيم ولي وزير را نه! من اگر اراده کنم همين فردا نزد وزير ورزش مي‌روم اما نمي‌خواهم اين شکل باشد و مي‌خواهم خود وزير حداقل نظر ما را بپرسد و ما هم بگوييم در اين باشگاه چه خبر است.
فارس: شما با سلطاني‌فر مشکلي داريد؟
اصلا و ابدا. اتفاقا با او سلام و عليک گرمي دارم و مطمئن هستم من را قبول دارد. حتي زماني که او براي وزير شدن راي نگرفت در بيت رهبري او را ديدم و خطاب به او گفتم اي کاش شما وزير مي‌شدي. من سلطاني‌فر را درک مي‌کنم و مي‌دانم وقتي يک شخص سمت مهمي مي‌گيرد ممکن است رودربايستي‌هايي هم داشته باشد. اما از اين طرف هم بايد پذيرفت که تيم به سمت نابودي مي‌رود.
فارس: شرايط علي منصوريان را چطور ارزيابي مي‌کنيد؟
اگر به مصاحبه‌هاي من دقت کرده باشيد در همان ابتداي حضور منصوريان با خبرگزاري فارس مصاحبه کردم و گفتم که اگر هيأت مديره حامي شما است به استقلال بيا. مرتب هم اين موضوع را تکرار مي‌کردم و حتي دوستان از من سؤال مي‌کردند چرا اينقدر روي اين موضوع تاکيد مي‌کني و من هم جواب دادم چون اطلاع دارم اين هيأت مديره حامي تو نيست. در روزهاي خوب همه چيز خوب است ولي وقتي وارد بحران شديد آنجا متوجه حمايت‌ها مي‌شويد. حتي مثالي زدم و گفتم که سرمايه‌هاي دوگانه سوز ما مثل منصوريان نبايد سوخت شوند که خبرنگار مربوطه سؤال کرد سرمايه دوگانه‌سوز يعني چه؟ من هم پاسخ دادم سرمايه اول اين است که حدود 70 ميليارد هزينه شده و اتفاقي رخ نداده است و سرمايه دوم سرمايه معنوي بود که شخص منصوريان مدنظرم بود. منصوريان مي‌توانست يک مربي خوب براي استقلال در آينده باشد ولي با عدم مديريت همه چيز بر سر او خراب شد و در واقع او را سوزاندند. بازيکني که من براي خداحافظي‌اش آن جشن مفصل را گرفتم نابود شد و به نظرم حقش اين نبود که تمام مشکلات باشگاه بر گردن او بيفتد. البته منصوريان اشتباهاتي داشته و اين را همه مي‌دانند ولي مردم خواهان رسيدگي به وضعيت مديريت باشگاه هستند که خودشان را عقب کشيدند. اقاي وزير اگر براي حضور مديرعامل به شما فشار وارد ميکنند براي هيأت مديره که اين اتفاق نمي‌افتد! استقلال به اندازه يک وزارتخانه کار دارد و من معتقدم بايد هيأت مديره قوي داشته باشد.
فارس: ظاهرا از اظهارات افتخاري در برنامه نود ناراحت شديد؟
محبوبيت من اين بنده خدا را آزار مي‌دهد. افتخاري ناراحت پرچمي بود که من روي دستانم گرفته بودم. من 22 ميليارد بدهي انباشته گذاشتم که مربوط به قبل هم بوده ولي دو جام حذفي، 3 قهرماني ليگ، نائب قهرماني آسيا، 55 ام جهان و از همه مهمتر احداث کمپ مرحوم حجازي را در کارنامه‌ام دارم. مردم خودشان قضاوت کنند. افتخاري اول يک قهرماني بياورد بعد صحبت کند. اتفاقا براي او آرزو مي‌کنم از اين مرحله عبور کند چون او مشت زياد خورده و به خاطر اين مشت‌ها چشم‌بسته به سمت من مشت پرتاب کرد. اشکالي هم ندارد.
فارس: بامنصوريان که بعد از استعفا صحبت نکرديد؟
هنوز نه چون او نياز به آرامش دارد ولي قطعا با او صحبت مي‌کنم.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۰۲۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش منفی وزارت ورزش نسبت به تغییر نام استقلال؛ این موارد باید رسما به ما اعلام شود!

اسبقیان به اخبار تغییر نام باشگاه استقلال واکنش نشان داد

طرفداری | پس از معرفی پتروشیمی خلیج فارس به عنوان مالک جدید استقلال، امروز (دهم اردیبهشت) اخباری در خصوص تغییر نام باشگاه استقلال به استقلال خلیج فارس در رسانه ها منتشر شد.

موضوع تغییر نام استقلال، واکنش شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی را در پی داشته است. او در یک گفتگوی تلویزیونی در این خصوص گفت:

این مواردی است که باید رسماً به ما اعلام شود تا ما آن را بررسی کنیم. نمی‌شود که یک نفر شایعه‌ای را مطرح کند که نام باشگاه را تغییر دهند و سپس همه به این مسئله بپردازند. چنین چیزی نیست.

تا کنون از طرف صاحبان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، یعنی کنسرسیوم‌های صنایع پتروشیمی و بانک‌ها، چیزی (در خصوص تغییر نام باشگاه‌ها) به صورت رسمی به وزارت ورزش و جوانان اعلام نشده است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • تعجب بایرن مونیخ از اولی هونس؛ چرا در این مقطع حساس آن حرف‌ها را به توخل زدی؟
  • تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد
  • اختلاف دو وزارتخانه بر سر تغییر نام استقلال
  • واکنش منفی وزارت ورزش نسبت به تغییر نام استقلال؛ این موارد باید رسما به ما اعلام شود!
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • روزنامه دولت توجیه کرد: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!