Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار بیات در مراسم سان و رژه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان فیروزکوه گفت: کشورهای اروپایی و امریکا و اسرائیل و حتی کشورهای عربی با کمک‌های نظامی و تسلیحاتی و کمک‌های مالی به ارتش عراق در مقابل ما ایستادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری دیمه نیوز، سردار بیات، عضو هیئت علمی دانشگاه جامع امام حسین(ع) در مراسم سان و رژه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان فیروزکوه گفت: ما در ۸ سال دفاع مقدس نشان دادیم با دست خالی در برابر دشمنان ایستادیم؛ روزهای ابتدای جنگ برای حداقل‌ها گرفتار بودیم؛ در طول ۸ سال دفاع مقدس توانستیم به جایگاه رفیع قدرت نظامی رسیدیم و عملیات‌های پیچیده و سخت داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: ما در طول دفاع مقدس توانستیم آموزش‌ها و امکانات را کسب کنیم که در مقابل تمام دنیا ایستادیم؛ کشورهای اروپایی و امریکا و اسرائیل و حتی کشورهای عربی با کمک‌های نظامی و تسلیحاتی و کمک‌های مالی به ارتش عراق در مقابل ما ایستادند؛ ما به همت جوانان خود در مقابل اینها ایستادیم.

سردار بیات با اشاره به این که از ۳۰ کشور اسیر داشتیم، خاطرنشان کرد: ما با عنایت پروردگار در مقابل قدرت‌های جهانی و منطقه‌ای مقاومت کردیم؛ عملیات‌هایی انجام دادیم که تئوریسین‌های جنگ متعجب ماندند؛ رودخانه اروندرود غیرقابل عبور است و رزمندگان اسلام آن زمان از این رودخانه عبور کردند.

وی تصریح کرد: هر چه داریم از دفاع مقدس داریم؛ انقلاب اسلامی مدیون دفاع مقدس است، امروز سیاستمداران ما مدیون ۸ سال دفاع مقدس هستند که امروز این چنین با اقتدار در عرصه‌های جهانی سخن می‌گویند؛ توانمندی‌هایی که امروز داریم مدیون دفاع مقدس هستیم؛ علم هسته‌ای، پل‌ها و سدهای سراسر ایران، موشک‌ها و ساخت تسلیحات دفاعی مدیون دفاع مقدس است.

سردار بیات با اشاره به این که امروز مقتدرانه در خاک کشور نفس می‌کشیم، افزود: ما امروز خط دفاعی را در کشور عراق و سوریه بردیم؛ ما امروز امکانات در اختیار داریم که اگر اراده کنیم می‌توانیم هیبت امریکا را لکه‌دار کنیم؛ ما امروز در سراسر دنیا مسئله سیاسی حل‌وفصل نمی‌شود مگر این که جمهوری اسلامی وارد شود.

وی در پایان تاکید کرد: دفاع مقدس برای ما سرفرازی، بالندگی و ارزش و اعتبار ایجاد کرده است؛ هر زمان در مسیر دفاع مقدس قرار گیریم مشکلات ما یکی پس از دیگری حل خواهد شد؛ حضرت امام در صحبت های خود دائما به وحدت کلمه اشاره داشتند؛ اگر در انقلاب اسلامی پیروز شدیم این امر باعث پیروزی ما شد.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۰۳۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.
وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • ترکیب والنسیا مقابل بارسلونا، جوان‌ترین ترکیب یک تیم در لالیگا طی حداقل 20 سال اخیر
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • حمایت مردم گیلان از جنبش‌های دانشجویی در امریکا و اروپا
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • باهنر: مجلس باید حداقل دو فراکسیون اقلیت و اکثریت داشته باشد /ضرورت ندارد تمام تصمیمات مجلس جناحی باشد
  • موضع تازه وزیر دفاع امریکا به حمله موشکی ایران
  • هفته گرافیک افتتاح شد/ دفاع تمام قد کلهرنیا از سیاست جدید انجمن