Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام عباس امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهرود در مسجد و حسینیه مدرسه قلعه این شهر، افزود: سخنان بی منطق و همراه با تکبر رییس جمهور امریکا در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، مایه تمسخر همگان شده و هر اتهامی که به ایران زد، به خودشان بازمی گردد.
وی ادامه داد: همه دنیا می دانند که امریکا و اسراییل ، القاعده، داعش، طالبان و دیگر گروه های تروریستی را راه اندازی کرده و به جان ملت های مظلوم منطقه انداخته اند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خطیب جمعه شاهرود ادامه داد: اگر ترامپ حمایت ایران از ملت های مظلوم را تروریسم می داند ، مشکلی نیست و ما به آن افتخار می کنیم .
خطیب جمعه شاهرود تاکید کرد: مرگ بر امریکای ملت ایران ، نه مرگ بر مردم امریکا ، بلکه مرگ بر سیاست مدارانی است که با وحشی گری به خود حق می دهند خون هزاران بی گناه را در نقاط مختلف جهان بر زمین بریزند .
امینی با بیان اینکه ترامپ از مرگ بر امریکای مردم با فرهنگ ایران ناراحت است، خاطر نشان کرد: امریکایی ها اگر وقایعی چون کودتای 28 مرداد، شلیک به هواپیمای مسافربری در خلیج فارس، حمایت از تروریست ها و ده ها جنایت دیگر را کنار هم قرار دهند، به مردم ایران حق خواهند داد.
وی اضافه کرد: ترامپ می گوید دولت ایران با مردمش بردرفتاری می کند؛ اهل سنت و اقلیت های دینی باید بگویند که دولت ایران با آن ها چه رفتاری دارد. مردم ایران از هر قوم و مذهبی به ایرانی بودن خود افتخار می کنند.
امام جمعه شاهرود ادامه داد: در ایران مجازات اعدام در انتظار مفسدان فی الارض و قاچاقچیان عمده مواد مخدر است در حالی که در امریکا هم چنین مجازات هایی وجود دارد .
امینی همچنین به نامه بشار اسد به رهبر معظم انقلاب هم اشاره کرد و گفت: مواضع سیاسی، درایت و مقاومت رهبر انقلاب در منطقه به گونه ای است که باعث می شود رییس جمهور یک کشور در نامه ای از وی قدردانی کند.
وی به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری و دانشجویان دانشکده نیروی انتظامی هم اشاره داشت و افزود: ایشان معتقدند که پرهیز از غرب گرایی به معنای مخالفت با برقراری ارتباط با کشورهای غربی نیست.
خطیب جمعه شاهرود درباره آغاز ماه محرم و هفته امر به معروف و نهی از منکر هم بیان کرد: یکی از اهداف قیام امام حسین (ع) زنده کردن امر به معروف و نهی از منکر و اصلاح امت جدش بوده است.
امینی با تاکید بر اینکه اگر این 2 اصل در جامعه ضعیف شود ، حساسیت ها کم شده و زمینه بروز منکرهای بزرگ تر ایجاد می شود، افزود: انقلاب اسلامی که خون بهای شهیدان است به خاطر حساسیت های ملت ایران به منکرات اخلاقی و شرعی در جامعه آن زمان انجام شد .
وی با بیان اینکه نباید امر به معروف و نهی از منکر را فقط به دولت و دیگر سازمان ها واگذار کرد، گفت: اگر حساسیت مردم به امر به معروف و نهی از منکرات کم شود برکات در جامعه از بین می رود.
خطیب جمعه شاهرود درباره هفته دفاع مقدس هم یادآور شد: دفاع مقدس را نباید به یک هفته محدود کرد بلکه دستاوردهای این هشت سال برای حل مشکلات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور راه حل های خوبی دارد.
امینی ادامه داد: باید معنویت حاکم در میان رزمندگان دوران دفاع مقدس در جبهه های نبرد را برای زندگی در دنیای امروز، زنده نگه داشت.
وی به بازگشایی مدارس نیز اشاره ای داشت و افزود: نظام آموزشی در کشور باید بر اساس نیازهای جامعه باشد و در این میان والدین و انجمن اولیا و مربیان، همچون زنجیره ای در کنار آموزش و پرورش باید برای افزایش سطح آموزشی کمک کنند.
امینی در پایان از مرحوم آیت الله معصومی هم یادی کرد و گفت: ایشان از مفاخر شهرستان بودند و درگذشتشان ضایعه ای بزرگ برای مردم این دیار و حوزه های علمیه است.
نمازگزاران جمعه شاهرود با برگزاری راهپیمایی و سردادن شعارهایی ، سخنان ترامپ در سازمان ملل را محکوم کردند.
7359/6167 خبرنگار : مهسا شانیان ** انتشار دهنده : محسن شاکری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۰۳۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوا در پایتخت قابل قبول است

‌به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۶۳ قرار گرفته و هوای پایتخت در شرایط قابل قبول است.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۵۴ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۴۱ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۸ روز هوای پاک، ۳۸ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6096750

دیگر خبرها

  • هوای مشهد قابل قبول است
  • کیفیت هوای مشهد قابل قبول است
  • امروز در هوای تهران نفس بکشید
  • هوای مشهد قابل قبول شد
  • کیفیت هوا در تهران قابل قبول است
  • وضعیت هوای تهران قابل قبول است
  • هوای پایتخت قابل قبول است
  • کیفیت هوا در پایتخت قابل قبول است
  • جنبش دانشجویان در آمریکا نشانگر بیدار شدن مردم دنیاست
  • دستاورد مجموعه‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی قابل تقدیر است