Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه - فرماندار میاندوآب گفت: ۲۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال اعتبار برای اجرای چهار طرح عمرانی جدید در حوزه راهسازی، فرهنگی و ورزشی به این شهرستان اختصاص داده شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر امیری در نشست شورای اداری شهرستان میاندوآب اظهار کرد: این اعتبار از محل اعتبارات توازن منطقه ای در اختیار شهرستان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ساخت خانه کشتی با هفت میلیارد و ۵۰ میلیون ریال، تخریب و بازسازی کتابخانه دهخدا با ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، ساخت یک باب کتابخانه در کوی قره ورن با چهار میلیارد ریال و بهسازی و آسفالت مسیر چهاربرج به ملکان با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال این طرح ها را شامل می شود.

امام جمعه میاندوآب نیز در این جلسه با اشاره به توصیه های حضرت امیرالمومنین (ع) خطاب به مالک اشتر گفت: میانه روی و اعتدال یکی از توصیه های حضرت علی(ع) به مالک اشتر است.

ححت الاسلام حمید حسن زاده تاکید کرد: همیشه باید عام را در نظر داشت نه عده ای خاص را و نباید مصلحت و منافع عامه مردم را فدای خاص کرد.

وی با ‌اشاره به فرارسیدن ایام محرم الحرام افزود: خدافراموشی یکی از دلایل رویارویی یزیدیان با امام حسین(ع) و یارانش بود و یکی از دلایل واقعه عاشورا، فراموشی خدا بود چرا که اگر انسان خدا را فراموش کند، دچار خودفراموشی شده و دین خود را به دنیا می فروشد و در نتیجه واقعه ای مانند حادثه عاشورا به وقوع می پیوندد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۰۳۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب ماندگی اجرای پروژه محور خورموج _ لاور جبران شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی رستمیان دوشنبه شب به همراه فرماندار دشتی برای دومین بار طی ۲ روز گذشته از روند اجرایی محور خورموج _ لاور بازدید و بر ضرورت تسریع در روند اجرایی این پروژه تاکید کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر با بیان اینکه این پروژه از برنامه زمان بندی عقب است، گفت: باید روند پروژه شتاب بیشتری بگیرد.

رستمیان بیان کرد: عقب ماندگی پروژه با تلاش بیشتر باید جبران و تا پایان خرداد ماه ۴ کیلومتر آن تکمیل شود.

وی یادآور شد: بازدیدهای مستمر و سرزده از پروژه‌های عمرانی استان و شهرستان دشتی با جدیت انجام می‌شود.

رستمیان بیان کرد: با توجه به تأمین اعتبار پروژه هیچ گونه کم کاری در اجرای آن از پیمانکار پذیرفته نیست.

کد خبر 6098843

دیگر خبرها

  • عقب ماندگی اجرای پروژه محور خورموج _ لاور جبران شود
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • ضبط ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب
  • ضبط ۱۸۰ راس دام زنده قاچاق در میاندوآب
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد
  • سرعت گرفتن اجرای طرحهای مرزی در خداآفرین