Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@19:51:27 GMT

مشخصات فنی موشک بالستیک خرمشهر که ایران رونمایی کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۰۴۰۲۳

مشخصات فنی موشک بالستیک خرمشهر که ایران رونمایی کرد

موشک بلندر برد و بالستیک خرمشهر با برد ۲۰۰۰ کیلومتری خود قابلیت حمل کلاهک تا ۱۸۰۰ کیلومتر را دارد. نکته مهم این است که این موشک می تواند به جای یک کلاهک، چند کلاهک جنگی حمل کند. سردار حسین دهقان وزیر وقت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح پیش از این گفته بود که موشک غدیر، موشک سوخت جامد برد بلند، موشک سجیل، موشک جامد برد بلند با دقت اصابت بالا و موشک خرمشهر با دقت اصابت بالا با برد بلند از دستاوردهایی خواهد بود که آینده‌ای نزدیک در خدمت قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با احتساب موشک خرمشهر، شمار موشک‌هایی که ایران قادر است با آنها، اهداف مختلف را در فاصله ۲۰۰۰ کیلومتری هدف قرار دهد، به سه مدل رسیده است. موشک خرمشهر جدیدترین موشکی است که در مسیر سجیل و قدر قدم می‌گذارد. در صورت وقوع هر نوع تهدیدی، جمهوری اسلامی ایران قادر است تمام اهداف مورد نظر به خصوص اهداف مختلف در سرزمین‌های اشغالی، از تاسیسات گازی صهیونیست‌ها در غرب سرزمین‌های اشغالی تا بقیه نقاط این رژیم را به دقت بالا با موشک‌های ۲۰۰۰ کیلومتری هدف قرار دهد. موشک بالستیک سجیل، غول ۲۳ تُنی ایران به حساب می آید. در کنار آن موشک بالستیک قدر F هم جز توان دفاعی مهم ایران است.

البته غیر از موشک‌های ۲۰۰۰ کیلومتری، ایران قادر است با موشک‌های دیگر خود یعنی موشک‌های میان بردی همچون قدر اچ و اس، شهاب ۳ و عماد هم، بیشتر این اهداف را مورد اصابت دقیق قرار دهد.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۰۴۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰۰ اصله درخت جایگزین ویلاهای غیرمجاز

دریافت 46 MB

به گزارش خبرنگار مهر، ۶۴ دستگاه ویلای غیرمجاز ساخته شده در اراضی جلگه‌ای جنگلی یک روستا در نوشهر اواخر سال قبل با ورود دستگاه قضائی تخریب شد و جای آن درخت کاشته شد.

این درختان اکنون جوانه زدند و در حال رشد هستند.

رئیس کل دادگستری مازندران روز چهارشنبه از عرصه درختکاری در اراضی جلگه‌ای جنگلی بازدید کرد..

کد خبر 6087933

دیگر خبرها

  • آغاز به کار همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران
  • ۲۰۰۰ اصله درخت جایگزین ویلاهای غیرمجاز
  • ثبت بیش از ۲۰۰۰ مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری
  • قمار جنگ اسرائیل و ایران
  • ببینید | موشک‌های بالستیک ایران توانستند با عبور از سپر دفاعی اسرائیل را هدف قرار دهند!
  • اهداف راهبردی عملیات «وعده صادق» ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • موشک‌های بالستیک ایران توانستند با عبور از سپر دفاعی اسرائیل را هدف قرار دهند! + فیلم
  • گروسی: اهداف برنامه هسته‌ای ایران ابهام دارد
  • کلاهک‌هایی که موجب حیرت آمریکا و اسرائیل شد
  • واکنش انگلیس به پرتاب موشک بالستیک در کره شمالی