Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: مردم، نخبگان و سیاستمداران آمریکا نیز این سخنان ناپسند و نابخردانه ترامپ را تأیید نکردند.
وی افزود: دلیل بیان این سخنان توسط ترامپ شکست‌های متعدد آمریکا در منطقه خاورمیانه از جمله در کشورهای اسلامی عراق و سوریه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه یاسوج بیان کرد: ملت همیشه در صحنه، ولایتمدار و شجاع ایران اسلامی هرگز در برابر آمریکای جنایتکار و دیگر دشمنان تسلیم نمی‌شوند.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی با تسلیت ماه محرم، بیان کرد: اول تا هفتم این ماه به نام هفته امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است.
وی ابراز داشت: مأموریت اصلی تمامی پیامبران الهی عمل به فرایض مهم امر به معروف و نهی از منکر برای گسترش نیکی‌ها و مقابله با فسادها بوده است.
امام جمعه یاسوج گفت: ترویج فرایض امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه همگانی بوده و مختص افراد، گروه‌ها و یا عده خاصی نیست.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی آغاز هفته دفاع مقدس را یادآور شد و اظهار داشت: آمریکا در اوایل پیروزی انقلاب به منظور براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی اقدام به تحریک و حمایت همه جانبه از صدام حسین برای حمله نظامی به ایران کرد.
وی افزود: ملت ایران با ایستادگی، رشادت‌های مثال زدنی و نثار خون‌های پاک در دوران هشت سال دفاع مقدس مشت محکمی به دهان استکبار جهانی به ویژه آمریکا زدند.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی با اشاره به هفته بانکداری اسلامی، بیان کرد: مردم کهگیلویه و بویراحمد با مطالعه بیشتر میزان آگاهی خود را نسبت به این نوع بانکداری افزایش دهند.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۰۴۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای پلوسی درباره پوتین، توهین به آمریکایی‌ها و دموکراسی است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، سخنگوی وزارت خارجه روسیه اتهام رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا را مبنی بر اینکه ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه پشت تظاهرات طرفداران فلسطین در آمریکا است، «توهین به آمریکایی‌ها و دموکراسی» دانست.

ماریا زاخارووا در صفحه شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی نوشت: ادعاهای «نانسی پلوسی» را نمی توان چیزی جز اهانت به آمریکایی‌ها و دموکراسی تصور کرد.

در روزهای اخیر، تعدادی از دانشگاه‌های آمریکا به صحنه‌ای برای اعتراض به تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کمک‌های آمریکا به تل‌آویو به‌ویژه پس از تصویب بسته جدید کمک‌های نظامی واشنگتن به تل آویو تبدیل شده‌اند که پلیس و نیروهای امنیتی آمریکا در حال سرکوب آن است.

کد خبر 6089032

دیگر خبرها

  • گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم
  • معاون رئیس‌جمهور: ۵۰۰ هزار خانه تحویل متقاضیان شد
  • اسرائیل تبدیل به بلای جان آمریکا شده است
  • زاخارووا: پلوسی به آمریکایی‌ها توهین می‌کند
  • ادعای پلوسی درباره پوتین، توهین به آمریکایی‌ها و دموکراسی است
  • مصباحی مقدم: آمریکا بدنبال تدابیر جدید برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی است
  • پیام فرمانده ارتش؛ به هر کجای اسرائیل لازم باشد موشک می‌زنیم | پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد
  • پیام فرمانده ارتش؛ پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد
  • «به‌دنبال جنگ نیستیم، اما پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل می‌دهیم»
  • سخنان کامل حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی»