Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول تشکل مردمی تفحص سیره شهدای گیلان با بیان اینکه ۳ هزار نفر از والدین شهدای گیلانی فوت کرده‌اند گفت: حدود ۴ هزار نفر از پدران و مادران شهدا چشم به راه حضور شهدا پژوهان هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی از رشت، میثاق بکیان امروز در گردهمایی تشکل های مردم نهاد گیلان در رشت با بیان اینکه بیشترین حوزه فعالیت تشکل مردمی تفحص سیره شهدا در حوزه دانشجویی است اظهار کرد: دوره دفاع مقدس نیروی ذخیره تاریخ اسلام است و باید به آن توجه کافی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید محتوای کار در یادواره های شهدا هدفمند باشد افزود: یادواره های شهدا باید معرفت افزایی و زندگی اسلامی ایرانی را ترویج دهد و صرفا برگزار کردن یادواره های شهدا نباشد.

مسئول تشکل مردمی تفحص سیره شهدای گیلان با بیان اینکه در اوج دوران طاغوت جوانان وارد عرصه انقلاب می شدند گفت: نام ها از سرداران شهید همچون خوش سیرت و املاکی در اذهان شکل گرفته اما در سیره زندگی آنها توجه کافی نشده است.

بکیان با تاکید بر اینکه باید با شهدا از ابتدا تا شهادت زندگی کرد: افزود: در ۱۰ شهرستان گیلان کار پژوهش از سیره شهدا را آغاز کرده و تاکنون پژوهش در سیره زندگی ۹۰۰ شهید را آغاز کرده ایم.

وی با بیان اینکه تفحص از سیره شهدا با کمترین بضاعت در حوزه دیجیتال شروع شده مطرح کرد: سایت جامع دفاع مقدس گیلان به همت دست اندرکاران تشکل راه اندازی شده است.

مسئول تشکل مردمی تفحص سیره شهدای گیلان با بیان اینکه سامانه وبلاگ دهی نصر بلاگ در این تشکل ایجاد شده گفت: سامانه وبلاگ دهی امروز جای خود را به کانال های اجتماعی داده و این جدای آن است که ما گروه های نرم افزاری همچون صراط را طراحی کرده ایم و از همه ی ابزار ها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بهره گرفته ایم.

بکیان با بیان اینکه ۲۰ گروه شهدا پژوه در گیلان توسط این تشکل ایجاد شده است گفت: متاسفانه گنجینه اطلاعات شهدا که والدین شهدا هستند حدود ۳ هزار نفر از دنیا رفته اند و ما نیازمند عزم همگانی در این عرصه هستیم.

وی با تاکید بر اینکه دست یاری به سوی همه ی شهدا پژوهان دراز می کنیم گفت: حجم وسیعی از کار در گیلان باقی مانده و حدود ۴ هزار نفر از پدران و مادران شهدا چشم به راه حضور شهدا پژوهان هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۰۵۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، گروه‌های تفحص شهدا موفق شدند اردیبهشت ماه امسال پیکرهای مطهر ۵ شهید دوران دفاع مقدس را در منطقه عملیاتی شلمچه مربوط به تک دشمن در سال ۶۷ تفحص نمایند.

ویدئوی مربوط به این عملیات تفحص را در ادامه تماشا کنید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • کشف پیکر مطهر پنج شهید دیگر در دهلران
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • از کوچه‌باغ تا باغ‌کاجی | طرشت هنوز به باغ‌هایش معروف است
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا