Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی کهکشانی‌ها پاسخ منتقدان تیمش را داد اما تاکید کرد نمی‌خواهد در مورد عملکرد داوران اظهار نظر کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زین‌الدین زیدان که شاگردانش پس از شکست خانگی یک بر صفر چهارشنبه شب برابر رئال بتیس، عصر فردا (شنبه) در هفته ششم لالیگای اسپانیا میهمان آلاوس هستند، با اشاره به اختلاف 7 امتیازی تیمش با بارسلونای صدرنشین گفت: برخی فکر می‌کنند که فصل تمام شده است، اما ما این‌طور فکر نمی‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر شما فکر می‌‌کنید که لیگ تمام شده به شما تبریک می‌گویم، اما فصل طولانی است و ما هم آنجا خواهیم بود.

وی در ادامه با اشاره به ناکامی تیمش در بازی با بتیس اظهار داشت: توضیحی ندارم که بگویم چرا ما قادر به گلزنی در آخرین بازی‌مان نبودیم. نگرانی هم از این بابت ندارم و خیلی به این موضوع فکر نمی‌کنم که چرا نتوانستیم در بازی با بتیس گلزنی کنیم. حرفه ما ایجاب می‌کند که بازی‌های تیم‌مان را به منظور بهبود کیفی تیم آنالیز کنیم. ما موقعیت‌هایی روی دروازه حریفان ایجاد می‌کنیم، هر وقت از این حیث ضعیف ظاهر بشویم، نگران خواهم شد.

زیزو درباره بال ولزی خود که در هفته‌های اخیر بارها از سوی هوادران رئال مورد انتقاد قرار گرفت، یادآور شد: نمی‌دانم که چه زمانی بهترین بیل را خواهیم دید، اما امیدوارم این اتفاق هر چه زودتر بیفتد. گرث البته پیشرفت خوبی داشته و می‌دانیم که او می‌تواند در بالاترین سطح بازی کند. او مقابل بتیس هم عالی بود.

سرخیو راموس پس از بازی با رئال بتیس داوران لالیگایی را به جانبداری از بارسلونا متهم کرد. زیدان اما در این باره گفت: نمی‌خواهم وارد این بحث‌ها شوم و هرگز در مورد داوری صحبت نکرده و نخواهم کرد. به هر حال نباید دنبال بهانه باشیم و تنها مسئول عملکردمان، خودمان هستیم و به کاری که می‌کنیم، باور داریم.

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها خبر داد که تونی کروس در بازی فردا حاضر نخواهد بود و نمی‌خواهد از او استفاده کند.

انتهای پیام/

R1015161/P35350/S3,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۰۵۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای جالب کروس: احساسی به بایرن ندارم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ روبروی این تیم به میدان رفت و دو تیم در نهایت به تساوی 2-2 رضایت دادند تا همه چیز در بازی برگشت مشخص شود.

گل اول این بازی را وینیسیوس جونیور در دقیقه ۲۴ وارد دروازه حریف کرد که روی پاس گل تماشایی و فوق العاده کروس به ثمر رسید، پاسی که تاثیر بسیاری را برای او به همراه داشت و فوتبال دوستان و رسانه‌ها در سراسر اروپا از عملکرد خوب او در این بازی تقدیر کردند.

این ستاره آلمانی پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« پاسی که ارسال کردم خیلی هم خاص نبود.  باید به خاطر این گل از وینیسیوس تشکر کرد. پاسی که من برای او فرستادم کاملا معمولی بود.

دیدم که مدافعان میانی بایرن به صورت مدام حرکات وینیسیوس جونیور را دنبال می‌کند و می‌دانستم که وینی همیشه توانایی نفوذ به فضاها را دارد. به همین دلیل است که باید از او به خاطر این گل تشکر کرد. در واقع او بود که این فضا را باز کرد.

بازی با کیلیان امباپه، جود بلینگام و وینیسیوس جونیور در فصل آینده؟ بعید می‌دانم که آنها قرار باشد در بازی برگشت برابر بایرن مونیخ در کنار هم قرار بگیرند، بنابراین این موضوع به من هیچ ربطی ندارد. بازی برگشت برابر بایرن بسیار خاص خواهد بود ون مهم‌ترین بازی فصل برای ماست.

آیا وینی بهترین بازیکن دنیاست؟ نمی‌دانم. این انتخاب سختی است و ممکن است هر هفته یا هر دو هفته یک بار عوض شود. بازیکنان خوب بسیاری هستند و مطمئنا وینی هم یکی از آنها است. یک هفته قبل همه می‌گفتند که بلینگام بهترین است و امروز این عنوان به وینی رسیده است. یعنی ما بازیکنان خوب بسیاری داریم.

احساسم از بازگشت به مونیخ؟ غدد طولانی از زمانی که مونیخ را ترک کرده‌ام گذشته است و احساسی که از بازگشت به این ورزشگاه داشتم صرفا برگزاری یک بازی خارج از خانه با رئال مادرید بود.»

دیگر خبرها

  • کیم مین جائه تفاوت بزرگ بایرن و رئال بود
  • کروس: وینیسیوس یکی از بهترین بازیکنان دنیا است
  • ادعای جالب کروس: احساسی به بایرن ندارم!
  • تونی کروس: پاس گلم به وینیسیوس؟ پاس خیلی خاصی نبود؛ به آینده فکر نمی‌کنم
  • حق با توخل بود: وقتی هیچکس فکرش را هم نمی‌کرد
  • اثر هنری رئال در آلیانز: کروس جواب بایرنی‌ها را داد
  • تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است
  • نویر تنها یادگاری بایرن مونیخ از شب زانو زدن مورینیو!
  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!