Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا-مرکز موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه مدعی شد که اسرائیل بامداد جمعه یک انبار ممات اسلحه متعلق به حزب الله را هدف حمله قرار داده است.

به گزارش روز جمعه خبرگزاری فرانسه از حمله بامداد روز جمعه اسرائیل به فرودگاه دمشق به نقل از مرکز موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه وابسته به مخالفان سوریه، اسرائیل در حمله خود یک انبار اسلحه متعلق به حزب الله را در نزدیکی دمشق هدف حمله قرار داده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از زمان شروع جنگ سوریه در سال 2011 اسرائیل بارها مناطق مختلف سوریه را هدف حمله قرار داده که آخرین مورد آن 7 سپتامبر (16 شهریور) در غرب سوریه شامل مرکز پژوهش های علمی و نظامی و پایگاهی که برای آموزش نیروهای حزب الله استفاده می شد.
فرودگاه بین المللی دمشق در 25 کیلومتری جنوب شرقی دمشق پایتخت سوریه قرار دارد.
اسرائیل همچنین چندین بار با حملات هوایی و توپخانه ای بلندی های جولان را هدف قرار داده است.
این رژیم در سال 1967 نزدیک به 1200 کیلومتر مربع از بلندی های جولان سوریه را اشغال کرد و در 1981 آن را جز سرزمین های اشغالی اعلام کرد بدون اینکه محافل بین المللی آن را به رسمیت بشناسد.510 کیلومتر مربع از خاک این منطقه تحت حاکمیت سوریه باقی مانده است.
اسرائیل تاکنون چندین مرتبه به جنوب لبنان حمله کرده که آخرین جنگ در سال 2006 بود که در حملات اسرائیل به جنوب لبنان بیش از یکهزار و 200 نفر که غالب آنها را غیرنظامیان تشکیل می دهند کشته و زیرساختهای این منطقه بشدت آسیب دید.
خاورم**9366**1908
مترجم:صغری رحیمی** ناشر : افشار دارابی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۰۵۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری متفاوت از لحظاتی پیش از عملیات «وعده صادق»

تصاویر کمتر دیده شده از قرائت دعای توسل قبل از عملیات تا نوشتن نام شهدای اخیر سفارت ایران در دمشق روی موشک‌هایی که به سرزمین‌های اشغالی رژیم صهیونیستی اصابت کرد را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مدتی قبل شعری که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در آستانه عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی، یک بیت از آن را در جلسه‌ای خواندند منتشر شد؛ در ادامه تصاویری از این شعر و تصاویر کمتر دیده شده از قرائت دعای توسل پیش از عملیات تا نوشتن نام شهدای اخیر سفارت ایران در دمشق روی موشک‌هایی که به سرزمین‌های اشغالی رژیم صهیونیستی اصابت کرد را مشاهده می‌کنید:

کد خبر 749284

دیگر خبرها

  • جنایات رژیم اسرائیل تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است
  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است
  • در حمله با چاقو در لندن ۴ نفر زخمی شدند
  • تصاویری متفاوت از لحظاتی پیش از عملیات «وعده صادق»
  • حمله راکتی سنگین حزب‌الله لبنان به شمال اسرائیل
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه