Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - استانها - ايرنا- خطيبان نماز جمعه سراسر کشور با تاکيد بر اينکه سخنان بي منطق ترامپ عليه ملت ايران، مخالفت مردم آمريکا را هم برانگيخت، اظهار کردند: سخنان رييس جمهوري آمريکا در مجمع عمومي سازمان ملل، عمق دشمني استکبار با يک کشور آزاد و مستقل را براي جهانيان آشکار کرد.

امامان جمعه در خطبه هاي اين هفته نماز با اشاره به مخالفت هاي صريح سران کشورها و نمايندگان رسانه هاي همگاني و حتي مردم آمريکا با سخنان جنگ طلبانه رييس جمهور آمريکا گفت: ترامپ خطاهاي بزرگ و اتهامات بسيار بي پايه و اساسي مطرح کرد که در شان سازمان ملل و رييس جمهوري يک کشور نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خطيبان نماز جمعه با تاکيد بر اينکه سخنان ترامپ عمق دشمني استکبار جهاني با ملت ايران را به جهانيان آشکار کرد اظهار کردند: زماني امام راحل عنوان شيطان بزرگ را به ايالات متحده آمريکا داد و امروز اين صفت در سخنان دونالد ترامپ متجلي شد و ملت ايران نيز يک بار ديگر به دشمني اين شيطان بزرگ پي برد.
امامان جمعه در خطبه هاي نماز جمعه با يادآوري اينکه رهبر معظم انقلاب، فرماندهان نيروهاي مسلح و ائمه جمعه در سخنراني ها و بيانيه هاي مختلف پاسخ دندان شکني به رئيس جمهوري آمريکا دادند از ملت بزرگ ايران خواستند همواره در برابر شيطنت هاي اين شيطان بزرگ آگاه و هوشيار باشند.
سخنراني رئيس جمهور آمريکا در هفتاد و دومين نشست مجمع عمومي سازمان ملل متحد و اتهامات بي پايه و اساس عليه کشورمان موجي از خشم و اعتراض و انزجار از دولتمردان آمريکا و شرکاي استکبار جهاني را در بين مردم انقلابي و هميشه در صحنه به همراه داشته است.
در نماز جمعه اين هفته در سراسر کشور همچنين خطيبان با اشاره با گراميداشت هفته دفاع مقدس تاکيد کردند که بايد شرايط در جامعه به شکلي باشد که رشادت هاي و فدارکاري هاي ارزشمند رزمندگان دفاع مقدس به نسل هاي بعدي منتقل شود.
خطيبان نماز جمعه با بيان اينکه همه ما مديون رزمندگان دفاع مقدس و شهدا هستيم و جايگاه و مقام آنها را بايد ارج نهاده و فرهنگ ايثار و فدارکاري را در جامعه ترويج داد تاکيد کردند: هشت سال دفاع مقدس سند افتخار مردم ايران و پدران و مادران شهداست و تا ابد زنده خواهد ماند.
بخش هايي از خطبه هاي نماز جمعه که در برخي مراکز استاني ايراد شده به شرح ذيل است:
**نماينده ولي فقيه در لرستان:
دليل سخنان ضد ايراني ترامپ شکست سياست هاي آمريکا در منطقه بود
نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به سخنان اخير رئيس جمهوري آمريکا عليه ايران گفت: دليل سخنان ضد ايراني ترامپ شکست سياست هاي آمريکا در منطقه بود.
آيت ‌الله سيد احمد ميرعمادي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته خرم آباد در مصلي الغدير اين شهر افزود: ملت و دولت ايران در مقابل سخنان سخيف ترامپ متحد هستند و با تبعيت از مقام معظم رهبري در مقابل آمريکا ايستادگي مي‌ کنند.
وي با بيان اينکه رئيس جمهوري آمريکا کوچک تر از آن است که بخواهد در مقابل ايران عرض اندام کند، اظهار کرد: سخنان سخيف و جاهلانه رئيس ‌جمهوري نابخرد آمريکا عليه ملت ايران در سازمان ملل تنها در شان خودش بود.
وي افزود: ترامپ حق دارد زوزه بکشد چرا که در عراق، لبنان، افغانستان، يمن و خاورميانه با شکست مواجه شده است.
امام جمعه خرم آباد با بيان اينکه ملت ايران بر مواضع شرافتمندانه و قدرتمندانه خود تا آخرايستادگي مي ‌کند، اظهار کرد: سخنان ترامپ آنچنان سبک و بي محتوا بود که شرکت کنندگان در اجلاس سازمان ملل از وي ابراز نفرت کردند و فقط نخست وزير ابله رژيم صهيونيستي از اين سخنان خوشش آمد.
وي افزود: رئيس جمهوري آمريکا بهتر بود قبل از تهديد ملت ايران، تاريخ هشت ساله دفاع مقدس را مرور مي کرد.
آيت الله ميرعمادي گفت: ملت ايران هشت سال با دست خالي در برابر دنيا ايستادگي کرد و از 38 کشور جهان اسير گرفت.
**امام جمعه ياسوج:
مردم آمريکا هم سخنان نابخردانه ترامپ را رد کردند
امام جمعه ياسوج با بيان اينکه سخنان نابخردانه ترامپ از سوي مردم آمريکا نيز رد شد، گفت: مسئولان اجرايي و مردم ايران پاسخ کوبنده، قاطع و دندان شکني به سخنان توهين آميز، گستاخانه و نامعقول «دونالد ترامپ» رئيس جمهوري آمريکا در مجمع عمومي سازمان ملل دادند.
حجت الاسلام و المسلمين سيد علي اصغر حسيني در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته ياسوج اظهار داشت: مردم، نخبگان و سياستمداران آمريکا نيز اين سخنان ناپسند و نابخردانه ترامپ را تأييد نکردند.
وي افزود: دليل بيان اين سخنان توسط ترامپ شکست‌هاي متعدد آمريکا در منطقه خاورميانه از جمله در کشورهاي اسلامي عراق و سوريه بوده است.
امام جمعه ياسوج بيان کرد: ملت هميشه در صحنه، ولايتمدار و شجاع ايران اسلامي هرگز در برابر آمريکاي جنايتکار و ديگر دشمنان تسليم نمي‌شوند.
**امام جمعه ايلام :
برجام دستاويز است امريکا دشمني ديرين با انقلاب ايران دارد
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام گفت:مطالبي که رئيس جمهوري امريکا درخصوص قرار داد برجام ادعا مي کند دستاويز است سردمداران اين کشور از ابتداي انقلاب اسلامي تاکنون با ايران دشمني کرده اند.
حجت الاسلام والمسلمين محمدنقي لطفي در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه ايلام اظهار کرد: شوراي امنيت ملي با توجه به عهدشکني هاي مکرر آمريکا و بايد بيش از گذشته در برابر نقض عهد برجام و مواضع خصمانه آمريکا واکنش جدي نشان دهند.
وي با بيان اينکه آمريکا بعد از پيروزي انقلاب همواره در صدد ضربه زدن به نظام ايران اسلامي بوده و اکنون برجام را دستاويز قرار داده، افزود: اکنون مسئولان ايران اسلامي بايد جوابي کوبنده و تو دهني متقابل به رئيس جمهور آمريکا بدهند.
حجت الاسلام لطفي به توطئه شوم استقلال کردستان عراق و اقليم اشاره کرد و گفت: اين توطئه توسط مثلث آمريکا، اسرائيل و رژيم آل سعود و در پي شکست ائتلاف بين المللي حمله به داعش به سردمداري آمريکا و با هدف تفرقه در عراق و کشورهاي منطقه و ايجاد پايگاه اسرائيلي در نزديکي مرزهاي ايران در حال طرح ريزي است.
وي به تقارن هفته دفاع مقدس با ايام عزاي حضرت اباعبدالله (ع) اشاره و اظهار کرد: پيروزي انقلاب، استمرار آن و پيروزي در برهه هاي حساس همچون جنگ تحميلي برگرفته از مکتب عاشورا است.
**امام جمعه شيراز: سخنان ترامپ بيانگر جاه طلبي بي حد و حصر دشمنان است
نماينده ولي فقيه در فارس و امام جمعه شيراز، با اشاره به سخنان اخير رئيس جمهوري آمريکا در مجمع عمومي سازمان ملل گفت: سخنان ترامپ بيانگر اين مطلب است که جاه طلبي و فرون طلبي دشمن هيچ حد و حصري ندارد.
آيت الله اسدالله ايماني در خطبه هاي نماز جمعه شيراز افزود: دشمن همواره دنبال توسعه منافع خودش است و با نگاه به صحبت هاي اين فرد ناداني که رئيس جمهوري آمريکا شده است به منفعت طلبي آنها پي مي بريم.
وي ادامه داد: او (ترامپ) مي گويد که ما منافعي داريم و دنبال منافع خودمان هستيم و منافعمان هرکجا که باشد دنبال مي کنيم، ايران هم برود دنبال منافع خودش، برجام هم اگر در جهت منافع مان بود قبول مي کنيم و اگر نبود آنرا نمي پذيريم.
آيت الله ايماني اضافه کرد: اين يعني جاه طلبي و فزون طلبي دشمن حد و حصر ندارد، و همانگونه که معاويه و يزيد و بني اميه اينگونه بودند دشمنان اسلام و صاحبان زر و زور امروز و فردا هم اين چنين هستند و خواهند بود.
**امام جمعه موقت بندرعباس:
ترامپ و اطرافيانش کاخ سفيد را مفتضح تر کرده اند
امام جمعه موقت بندرعباس گفت: ترامپ و اطرافيانش با اقدام ها و سخنان خود کاخ سفيد را در پيش چشم جهانيان مفتضح تر کرده اند.
حجت الاسلام سيد علي حسيني پور در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته بندرعباس افزود: ترامپ ياوه سرايي هايي مي کند که آمريکا را با سخنانش مي شناساند ولي اين ها براي ما تازگي ندارد.
وي ادامه داد: رئيس جمهوري در نطق سازمان ملل خود به خوبي پاسخ ياوه سرايي هاي ترامپ را داد و مقابله کرد.
وي در بخش ديگري از سخنان خود به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن براي تصرف پايگاه اسلام ناب محدي حمله کرده بود و ملت ايران با روحيه اي برخاسته از قيام امام حسين (ع) به دفاع جانانه پرداخت.
**امام جمعه تبريز: سخنراني خردمندانه رئيس جمهوري ايران در سازمان ملل جاي تشکر دارد
نماينده ولي فقيه در استان آذربايجان شرقي و امام جمعه تبريز با اشاره به سخنراني رئيس جمهوري ايران در سازمان ملل،گفت: سخنراني درست و خردمندانه رياست جمهوري در صحن علني سازمان ملل جاي تشکر دارد.
حجت الاسلام والمسلمين محمدعلي آل هاشم در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته تبريز با اشاره به حضور رئيس جمهور ايران در نشست اخير سازمان ملل و دفاع منطقي از ايران و پاسخگويي به توهين هاي رئيس جمهور آمريکا اظهار کرد: رئيس جمهوري اسلامي ايران در مقابل ياوه گويي هاي ترامپ سخنان به جايي گفتند.
**امام جمعه زاهدان:
سخنان ابلهانه ترامپ از پيشرفت و قدرت جمهوري اسلامي ايران حکايت دارد
نماينده ولي فقيه در سيستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: سخنان ابلهانه ترامپ رئيس جمهوري آمريکا با ادبياتي گانگستري و مخلوط با دروغ، حکايت از پيشرفت و اقتدار جمهوري اسلامي ايران دارد.
آيت الله عباسعلي سليماني در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته زاهدان اظهار داشت: ملت ايران در سايه حکومت جمهوري اسلامي به چنان خودباوري و اقتداري دست يافته است که ديگر شيطان بزرگ نمي تواند عليه اين کشور سخنان زورگويانه بگويد.
امام جمعه زاهدان افزود: سياست ها و توطئه هاي قدرت هاي استکباري عليه ايران نه تنها در هشت سال جنگ تحميلي، بلکه امروزه هم با شکست مواجه شده است و به منفورترين حکومت ها در دنيا تبديل شدند.
نماينده مقام معظم رهبري در امور اهل سنت استان هاي سيستان و بلوچستان و کرمان با گراميداشت آغاز هفته دفاع مقدس گفت: دوران دفاع مقدس برگ زريني در کارنامه نظام اسلامي ايران است.
نماينده مردم سيستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبري ادامه داد: پايان دوران ضعف به معني نشان دادن توان ايران در مقابله با تهاجم دشمنان، رسيدن به خودباوري و تلاش براي پيشرفت، توجه به جوانان به عنوان سرمايه هاي واقعي کشور و تقويت روحيه بسيجي از مهمترين دستاوردهاي دوران دفاع مقدس به حساب مي آيد.
آيت الله سليماني افزود: امروز واژه و ادبيات نظامي گري در مقابل ايران به گفتمان تمدن ها براي رسيدن به نتيجه تبديل شده و بستر محاکمه ترامپ حتي در درون آمريکا نيز در حال فراهم شدن است.
نماينده ولي فقيه در سيستان و بلوچستان با تاکيد بر تقويت روحيه بسيجي به عنوان يکي از سرمايه هاي مهم کشور گفت: امروزه بسيجيان با اجراي پروژه هاي مختلف زمينه اشتغال، تحصيل و بهبود شرايط زندگي شمار زيادي از مردم استان را فراهم کردند.
امام جمعه زاهدان با اشاره به قرار گرفتن در آستانه آغاز سال تحصيلي جديد تاکيد کرد: براي مقابله با اقدامات ضد فرهنگي دشمنان در ايران اسلامي، بايد روحيه بسيجي در تمام مدارس، مراکز دانشگاهي، حوزوي و نظامي تقويت شود.
نماينده مقام معظم رهبري در امور اهل سنت استان هاي سيستان و بلوچستان و کرمان با تسليت آغاز ماه محرم اظهار داشت: با توجه به اينکه محرم، ماه آغاز سال جديد هجري قمري است اما هيچ فردي در اين ماه به شادي و برپايي جشن نمي پردازد که مهمترين دليل آن حزن و اندوه مومنان در سوگ شهادت مظلوم ترين انسان به همراه يارانش در اين ماه است.
آيت الله سليماني افزود: ارمغان محرم واقعه کربلاست و برپايي مجالس سوگواري، عزاداري و مرثيه سرايي با هدف بيداري و آگاهي بخشي جامعه و نشر فرهنگ اصيل عاشورايي، قوي ترين عامل زنده نگه داشتن اين حادثه تاريخ ساز است.
نماينده مردم سيستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبري ادامه داد: بنابر بيانات رهبر معظم انقلاب، اسلام را مرهون حماسه عاشورا هستيم.
امام جمعه زاهدان گفت: با توجه به اينکه در دياري زندگي مي کنيم که مسائل امنيتي در آن جزو موضوعات جدي است و متوليان امر از دلباختگان عاشورا و واقعه کربلا هستند از مردم مومن و ولايي استان در خواست داريم در برگزاري آيين ها ويژه ماه محرم با مسئولان امنيتي همکاري داشته باشند.
**خطيب جمعه اهواز:سخنان ترامپ ناشي از احساس شکست و فلاکتشان مي باشد
امام جمعه موقت اهواز گفت: سخنان رئيس جمهوري آمريکا در مجمع عمومي سازمان ملل متحد ناشي از عصبانيت و احساس شکست و فلاکت است در حالي که جمهوري اسلامي ايران حرف اول را در منطقه مي‌زند و پيروز ميدان است.
**نماينده ولي فقيه در استان مرکزي
ملت ايران با الگوگيري از نهضت عاشورا در مقابل استکبار مي ايستد
نماينده ولي فقيه در استان مرکزي گفت: ملت ايران با الگوگيري از نهضت عاشورا و مکتب سرخ سالار شهيدان، با تمام توان در مقابل ظلم و استکبار مي ايستد.
آيت الله قربانعلي دري نجف آبادي در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه اراک در مصلي بيت المقدس اين شهر افزود: سخنان سخيفانه رئيس جمهوري آمريکا بيانگر موضع ضعف ترامپ است.
وي بيان کرد: عاشورا و نهضت حضرت سيدالشهدا(ع) مکتبي سرشاز از عزت، شرف، جهاد، شهادت و آزادي است و ملت ايران نيز با بهره گيري از اين الگوي ارزشمند الهي به هيچ عنوان در مقابل زياده خواهي هاي آمريکا و متحدانش سر تسليم فرود نمي آورد.
خطيب جمعه اراک ادامه داد: رئيس جمهوري آمريکا در سخنراني اخير خود در سازمان ملل با گزينه هاي مختلف ملت ايران را مورد هجمه قرار داد، اما ملت ايران با تمام وجود از آرمان ها و ارزشهاي خود دفاع مي کند.
آيت الله دري نجف آبادي افزود: آمريکاي جنايتکار همواره خود را حامي دموکراسي در همه جهان معرفي مي کند اما، در سازمان ملل که مرکز رسيدگي به امور کشورهاي ستمديده است بر طبل بدخواهي و ستيز مي کوبد.
وي اظهار کرد: آمريکاي جنايتکار بعد از جنگ جهاني دوم اسرائيل را بر منطقه خاورميانه تحميل کرد و اکنون نيز با نيرنگ تجزيه کشور عراق قصد سازماندهي کشور ديگري با عنوان اسرائيل دوم را در منطقه دارد اما، کشورهاي منطقه با وحدت و يکپارچگي و حمايت از عراق نبايد اين اجازه را به آمريکا و متحدانش بدهد.
**امام جمعه اروميه: سخنان ترامپ در سازمان ملل به ادبيات هفت تيرکش هاي غربي شباهت داشت
نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي و امام جمعه اروميه گفت: سخنان اخير ترامپ در سازمان ملل به ادبيات هفت تيرکش هاي تاريخ اين کشور شباهت داشت.
**امام جمعه اروميه: سخنان ترامپ در سازمان ملل به ادبيات هفت تيرکش هاي غربي شباهت داشت
حجت الاسلام والمسلمين سيدمهدي قريشي در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه اروميه افزود: جنايت عظيم آمريکا در سطح جهان نيز ناشي از دنباله روي برخي از مسئولان اين کشور از هفت تيرکش هاي غربي است.
وي با طرح اين سوال که فاجعه زندان ابوغريب و نظاير آن توسط چه کشوري اتفاق افتاده است، اظهار کرد: مسئولان آمريکايي نبايد از انسانيت سخن بگويند و کارنامه مشخصي در اين خصوص دارند.
**امام جمعه کرج: ملت ايران با صلابت مقابل قلدري هاي آمريکا ايستاده است
نماينده ولي فقيه در استان البرز و امام جمعه کرج گفت: مردم ايران در مقابل زورگويي ها و قلدري هاي آمريکا و دشمنان خود با صلابت و شرافتمندانه ايستاده و از آرمان هاي خود عقب نمي نشينند.
آيت الله سيد محمدمهدي حسيني همداني در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه کرج با اشاره به اهداف امام حسين (ع) در قيام عاشورا، تصريح کرد: ملت هوشمند و بصير ايران در مقابل استکبار جهاني و ابرقدرت ها هرگز کرنش نخواهد کرد و همواره از منافع ملي و مواضع نظام اسلامي دفاع خواهد کرد.
وي افزود: اگر روزي گذر و نظر دشمن به ايران بيفتد، مطمئن باشد پشيمان خواهد شد و به سادگي از اين باتلاق بيرون نخواهد رفت.
نماينده ولي فقيه در البرز اظهار داشت: ما نبايد هيچگاه به اروپا و آمريکا با ديد مثبت نگاه کنيم چرا که آنها غيرقابل اطمينان بودن خود را سال ها است که به اثبات رسانده اند.
امام جمعه کرج در ادامه با اشاره به سخنان اخير دونالد ترامپ رئيس جمهوري آمريکا در مورد مردم ايران، افزود: مقام معظم رهبري حضرت امام خامنه اي جواب ياوه گويي هاي رئيس جمهور آمريکا را با صلابت دادند و مردم ايران نيز همواره ثابت نمودند در مقابل دنياي استکبار ايستاده و از آرمان ها و اعتقادات عقب نشيني نخواهند کرد.
وي اظهار داشت: آمريکا به عنوان دشمن اول مردم ايران و آزادي خواهان جهان از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي به دنبال براندازي اين انقلاب مردمي بوده که پشتيباني همه جانبه از رژيم بعث صدام در جنگ هشت ساله تحميلي از نمونه هاي بارز آن است.
حسيني همداني گفت: مردم ايران با دفاع مقدس خود تمام نقشه هاي شوم استکبار جهاني را بر هم زدند و دوران دفاع مقدس به ما ياد داد که چگونه از موانع سخت عبور کرده و در مقابل ظلم استکبار بايستند.
**امام جمعه يزد: عصبانيت آمريکايي ها عليه ايران به خاطر پيشرفت هاي کشور ماست
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد گفت: عصبانيت و مواضع تند مسئولان آمريکايي از جمله دونالد ترامپ رئيس جمهوري آن کشور عليه ايران و انقلاب اسلامي به خاطر پيشرفت هاي کشور ما در عرصه هاي مختلف داخلي و خارجي است.
آيت الله محمدرضا ناصري يزدي امروز در خطبه هاي نمازجمعه شهر يزد با اشاره به سخنان اخير رئيس جمهوري ايالات متحده آمريکا و دولتمردان مستکبر اين کشور عليه انقلاب اسلامي ، افزود: آمريکايي ها در 38 سال گذشته از هيچ کوششي در برقراري تحريم و فشار نظامي ، اقتصادي و تهديد نرم عليه ملت و کشور ما کوتاهي نکرده اند.
وي ادامه داد: ملت ايران به رغم توطئه هاي مختلف نه تنها تسليم فشارها و زورگويي هاي استکبار جهاني نشده اند بلکه با قدرت و درايت کوبنده خود با عزم جدي تر براي تحقق اهداف مقدس خود ادامه مي دهند.
خطيب جمعه يزد تصريح کرد: تهديدها ، فشارها و تحريم هاي استکبار جهاني عليه ايران مقتدر اسلامي ادامه دارد ولي در مقابل ملت ايران نيز جانانه گوش به فرمان مقام معظم رهبري وظايف ديني و انقلابي خود را انجام و راه نوراني خود را ادامه مي دهند.
ناصري يزدي در ادامه به قيام امام حسين (ع) و نهضت کربلا و واقعه درس آموز عاشورا اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامي ايران به رهبري حضرت امام خميني (ره) تداوم نهضت سرخ حسيني است.
**امام جمعه موقت اردبيل:
ارزش هاي دفاع مقدس به نسل بعدي منتقل شود
امام جمعه موقت اردبيل گفت: رشادت هاي و فدارکاري هاي رزمندگان دفاع مقدس ارزشمند است و بايد به نسل هاي بعدي منتقل شود.
حجت الاسلام محمد علي فروغي در خطبه هاي نماز جمعه اردبيل افزود: همه ما مديون رزمندگان دفاع مقدس و شهدا هستيم و جايگاه و مقام آنها را بايد ارج نهاده و فرهنگ ايثار و فدارکاري را در جامعه ترويج داد.
او به گراميداشت هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: هشت سال دفاع مقدس سند افتخار مردم ايران و پدران و مادران شهداست و تا ابد زنده خواهد ماند.
به گفته وي ، دفاع مقدس نتيجه همان پيام غدير بود که ايرانيان بدان لبيک گفتند، صاحب ولايت، حماسه آفرين خواهد بود و تا دشمني دشمنان پابرجاست، دفاع نيز پابرجا خواهد بود.
حجت الاسلام فروغي بيان کرد: امروز در سراسر کشور شاهد برگزاري مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس هستيم و اين نشان مي دهد کشور ما از اقتدار کامل برخوردار است
وي افزود: مدافعين حرم نيز امروز ، فرزندان همان هشت سال دفاع مقدس هستند و با اينکه دشمن هويت خود را تغيير داده ولي موضع خود را فراموش نکرده و در آن ثابت قدم مانده است.
او اظهار کرد: ما حامي صلح و آرامش هستيم اما چون دشمنان ما هميشه اهل خيانت بوده اند وظيفه ملت ماست که با هوشياري و پيروي از رهبري ، در برابر فتنه ها ايستادگي کنند.
وي درباره عزاداري هاي مردم در ماه محرم افزود: همه وظيفه داريم ارزش ها و فداکاري هاي اباعبدالله الحسين را در اين ماه و نهضت عاشورا را به مردم تبيين کنيم تا جوانان هدف از قيام امام حسين را درک کرده و راه و منش آن امام را در دفاع از ارزش هاي اسلامي پيش بگيرند.
1596 ** تهيه و انتشار : عباسعلي نقي يان
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۰۵۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد

دریافت 237 MB

به گزارش خبرنگار مهر، روسای اتحادیه های صنفی چهارمحال و بختیاری امروز دوشنبه با امام جمعه شهرکرد دیدار داشتند.

کد خبر 6092388

دیگر خبرها

  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • خشونت بی‌منطق علیه حق‌طلبی دانشجویان آمریکا دردی از ظالمان دوا نمی‌کند
  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لجبازی درست نیست
  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لحبازی درست نیست
  • رئیس جمهور هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • رئیسی هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد