Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه مدعی شد که اسرائیل بامداد جمعه یک انبار ممات اسلحه متعلق به حزب الله را هدف حمله قرار داده است. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به گزارش خبرگزاری فرانسه از حمله بامداد روز جمعه اسرائیل به فرودگاه دمشق به نقل از مرکز موسوم به دیده‌بان حقوق بشر سوریه وابسته به مخالفان سوریه، اسرائیل در حمله خود یک انبار اسلحه متعلق به حزب الله را در نزدیکی دمشق هدف حمله قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از زمان شروع جنگ سوریه در سال ۲۰۱۱ اسرائیل بار‌ها مناطق مختلف سوریه را هدف حمله قرار داده که آخرین مورد آن ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور) در غرب سوریه شامل مرکز پژوهش‌های علمی و نظامی و پایگاهی که برای آموزش نیروهای حزب الله استفاده می‌شد.
فرودگاه بین المللی دمشق در ۲۵ کیلومتری جنوب شرقی دمشق پایتخت سوریه قرار دارد.
اسرائیل همچنین چندین بار با حملات هوایی و توپخانه‌ای بلندی‌های جولان را هدف قرار داده است.
این رژیم در سال ۱۹۶۷ نزدیک به ۱۲۰۰ کیلومتر مربع از بلندی‌های جولان سوریه را اشغال کرد و در ۱۹۸۱ آن را جز سرزمین‌های اشغالی اعلام کرد بدون اینکه محافل بین المللی آن را به رسمیت بشناسد. ۵۱۰ کیلومتر مربع از خاک این منطقه تحت حاکمیت سوریه باقی مانده است.
اسرائیل تاکنون چندین مرتبه به جنوب لبنان حمله کرده که آخرین جنگ در سال ۲۰۰۶ بود که در حملات اسرائیل به جنوب لبنان بیش از یکهزار و ۲۰۰ نفر که غالب آن‌ها را غیرنظامیان تشکیل می‌دهند کشته و زیرساختهای این منطقه بشدت آسیب دید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۰۵۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه

وزارت دفاع سوریه ویدیویی از حمله به تروریست‌ها منتشر کرد. خودروهای زرهی تروریست‌ها در این حمله هدف قرار گرفت.

دریافت 21 MB به گزارش مشرق، وزارت دفاع سوریه صحنه‌هایی را از هدف قرار دادن خودروهای زرهی تروریست‌ها در حومه‌های حلب و ادلب و انهدام چند پهپاد در حومه لاذقیه منتشر کرد.

دیگر خبرها

  • در حمله با چاقو در لندن ۴ نفر زخمی شدند
  • حمله راکتی سنگین حزب‌الله لبنان به شمال اسرائیل
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟/آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر رسید
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل
  • مقام حزب‌الله: ایران بازدارندگی ساختگی اسرائیل را نابود کرد