Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش شیرخوارگان حسینی با حضور مادران کرمانشاهی در سراسر استان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصادنیوز، همایش شیرخوارگان حسینی باحضور مادران کرمانشاهی در سراسر استان برگزار شد.

کرمانشاه

ک

گیلانغرب

به گزارش خبرنگار مطلع الفجر ،در این آیین معنوی مادران با پوشیدن لباس سبز، نصب سر بند و چفیه به یاد علی اصغر و مظلومیت این طفل شیرخوار اشک ماتم ریختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این همایش کربلایی حمزه شاهمرادی مداح مراسم با بیان اشعاری در مظلومیت طفل شش ماهه امام حسین (ع) و رنج های فرزندان سید الشهدا (ع) به عزاداری پرداخت و مادران با حزن و اندوه و غمگینانه با توسل به حضرت علی اصغر (ع) برای تربیت حسینی فرزندان خود دعا کردند.
تجلیل از مقام والای طفل شش ماهه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و تجدید پیمان با اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از جمله اهداف این همایش بود.

حجت الاسلام خاص امیری ؛ امام جمعه گیلانغرب به عنوان سخنران همایش نیز در رابطه با قیام امام حسین (ع)و مصائب وارد شده بر خاندان اهل بیت سخنرانی کرد.

وی ضمن اشاره به جاوندانگی عاشورا و قیام حسینی اظهار داشت: جاودانگی امام حسین (ع) به خاطر کار بزرگ و بی نظیری بود که برای دفاع از اسلام و احیا امر به معروف و نهی از منکر انجام داد و بر علیه ظالمان قیام کرد.

تصاویر تکمیلی: سرپلذهاب

به گزارش بازی دراز، همایش شیرخوارگان حسینی، همنوایی مادران با رباب مادر حضرت علی اصغر(ع) طفل کوچک امام حسین (ع) و کوچکترین سرباز کربلا امروزجمعه مصادف با اولین جمعه ماه محرم الحرام با حضور صدها نفر از مادران و طفلان شیرخوار در مصلی نمازجمعه شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد.

در این مراسم معنوی مادران با پوشیدن لباس سبز، نصب سر بند و چفیه به یاد علی اصغر و مظلومیت این طفل شیرخوار اشک ماتم ریختند.


مداحان در این همایش با بیان اشعاری در مظلومیت طفل شش ماهه امام حسین (ع) و رنج های فرزندان سید الشهدا (ع) به عزاداری پرداختند و مادران با حزن و اندوه و غمگینانه با توسل به حضرت علی اصغر (ع) برای تربیت حسینی فرزندان خود دعا کردند.
تجلیل از مقام والای طفل شش ماهه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و تجدید پیمان با اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از جمله اهداف این همایش بود.

حجت الاسلام مصطفی عسکری در این مراسم معنوی و حزن انگیز اظهار داشت: حضور حضرت علی اصغر (ع) در واقعه عاشورا نشانه اوج از خودگذشتگی و شجاعت امام حسین (ع) بود که در تاریخ ثبت شد.

وی با اشاره به از خودگذشتگی سید الشهدا (ع) از همه زندگی و خاندان خود برای ماندگاری دین خدا بیان کرد: امام حسین (ع) برای پاسداری از ارزش‌های دینی و انسانی حاضر شد از عزیز‌ترین و خردسال‌ترین فرزند خود بگذرد تا ارزش‌های دینی و الهی پابرجا بماند.

وی برپایی این مراسم را موجب آشنایی مادران با فلسفه قیام امام حسین (ع) و شهادت علی اصغر (ع) عنوان کرد و افزود: این همایش یادآور سختی ها و رنج های مادران شهدای کربلا است که چگونه فرزندان و اطفال مورد تهاجم دشمنان اهل بیت قرار گرفتند.

انتهای پیام/*

اسلام آبادغرب

به گزارش اسلام آباد خبر،همایش شیرخوارگان حسینی به یادبود شش ماهه سیدالشهداء؛ حضرت علی اصغر علیه السلام جمعه 16 مهرماه جاری ساعت 9:30 دقیقه صبح با حضور مادران و خردسالان در مسجد امام رضا (ع) اسلام آبادغرب برگزار شد.

همچنین مراسم شیرخوارگان حسینی در حرم مطهرامامزاده حسن(ع) به همت اداره اوقاف و موسسه خیرابشارعاطفه های شهرستان برگزار شد.

همایش شیرخوارگان حسینی یکی از مناسک مذهبی بزرگداشت عاشورا است که به جهت بزرگداشت شهید شش ماهه کربلا در صدها نقطه از جهان برگزار می شود.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۰۵۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه قزوین بر حل مشکل تامین آب کشاورزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: دولت مردان اگر پیش بینی می‌کنند این آب برای کار کشاورزی کافی نیست، باید راهنمایی کنند که این کشاورز یک محصولی را کشت کند که کمتر به آب نیاز داشته باشد، اما اگر به او قول دادید فلان محصول را کشت کن و نگران آب هم نباش، اگر فردا نتوانستید آب را تأمین کنید چگونه پاسخگو خواهید بود؟!

وی اضافه کرد: آن چیزی که هم مردم و هم مسئولان باهم باید دقت کنیم این است که خداوند می‌فرماید اگر آب‌های شما را کمی پایین‌تر ببریم چه کسی می‌تواند به شما آب گوارا بدهد؟!، یعنی زمانی با ۲۰ متر حفاری به آب شرب دسترسی پیدا می‌کردیم، اما الان باید ده‌ها متر حفاری کنیم تا به آب برسیم.

امام جمعه قزوین با اشاره به عملیات صادق اظهار کرد: زمانی فیضیه به پا خاسته بود و چند روزی مقاومت کرد و در نهایت طلبه‌ها را دستگیر کردند و بعد زندان، شکنجه و تبعید شدند، اما امروز به برکت نیت خالص و رهبری‌های امام خمینی (ره) و نفس مؤثر رهبر حکیم انقلاب اسلامی دیگر فیضیه تنها نیست و در عالم قیام می‌بینیم و ظلم ستیزی را مشاهده می‌کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی تصریح کرد: امروز علیه صهیونیست‌ها اظهار انزجار و نفرت را مشاهده می‌کنیم و اینها نوید است و حجت را بر ما تمام می‌کند و خدا را شاکر هستیم برای این شرایطی که پدید آمده است.

خطیب نماز جمعه قزوین ادامه داد: رهبر حکیم انقلاب اسلامی چند سال پیش دو نامه برای جوانان اروپایی و آمریکایی نوشتند و همان جوان‌ها امروز دانشجو و استاد دانشگاه هستند و همان‌ها امروز پای کار مرگ بر اسرائیل و آمریکا ایستاده اند و خوشبختانه در کشور ما دانشگاه‌هایی از جمله دانشگاه امام خمینی (ره) عنوان کردند دانشجویانی که در سرتاسر جهان بدلیل قیام علیه آمریکا و صهیونیست‌ها اخراج می‌شوند، ما پذیرای آنها هستیم و با آغوش باز از آنها استقبال می‌کنیم و از این دانشگاه‌ها تشکر می‌کنیم.

وی بیان کرد: ملت بزرگ ایران دانشجویان قیام کنندگان علیه ظلم آمریکایی و صهیونیستی را فرزندان خود می‌دانند و برایشان دعا می‌کنیم و از آنها حمایت می‌کنیم و آنها را عزیزان در صحنه انقلاب و مقاومت می‌شناسیم.

نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد: خروج آمریکا از برجام برای ما خیلی خوشحالی آورد چرا که از زمانی که آنها از برجام خارج شدند ما نیز گام به گام تعهدات هسته‌ای را کنار گذاشتیم. ما دیگر به آنها متعهد نیستیم و خودمان هستیم که برای مصالح و امنیت و علم و فناوری بهترین تصمیمات را می‌گیریم و امروز نیز در این شرایط قرار داریم.

امام جمعه قزوین اظهار کرد: در خصوص بیماری‌های خاص و صعب العلاج نیاز هست که خیران ما بیشتر پای کار باشند، دولت هم قدم‌هایی برداشته است و لازم است بیشتر پای کار باشند تا با همکاری همه بخش‌های مردمی و دولتی، بیماران مشکلاتشان برطرف شود.

دیگر خبرها

  • رقابت سخت بین حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • دسته روی کرمانشاهی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) + فیلم
  • امام صادق(ع) در مناظرات آموزگار اخلاق و ادب بودند
  • دانشجویان دنیا به دفاع از مردم فلسطین قیام کردند
  • تاکید امام جمعه قزوین بر حل مشکل تامین آب کشاورزان
  • تشویق سید حسین حسینی از سوی هواداران استقلال / فیلم
  • ◄ زمان افتتاح فرودگاه کربلا اعلام شد!
  • خنثی‌سازی فتنه مدعیان دروغین مهدویت توسط امام صادق (ع)
  • رسانه‌ها پای کار بیست‌ویکمین همایش پیرغلامان حسینی باشند
  • عزیمت مادران و دختران اصفهانی برای تجدید پیمان با سردار دل‌ها به کرمان