Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان کوراش مردان ایران به ۳ مدال نقره و یک برنز بازی‌های داخل سالن آسیا رسیدند.

به گزارش ایسنا، در جریان رقابت‌های کوراش بازی‌های داخل سالن آسیا در ترکمنستان چهار نماینده ایران به مصاف حریفانشان رفتند که حاصل آن ۳ مدال نقره و یک برنز برای ایران بود.

در وزن ۹۰- کیلوگرم مجتبی زمانی مقدم، حاجی قلی‌اف از کشور میزبان را ۱۰ بر صفر شکست داد و در یک چهارم نهایی ایشاق از افغانستان را ۵ بر صفر برد و با صعود به نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در نیمه نهایی ۱۰ بر صفر آتاویل علی که زیر پرچم کمیته بین المللی المپیک مبارزه می‌کرد را ۱۰ بر صفر شکست داد و به فینال رسید اما در دیدار نهایی با حساب ۱۰ بر صفر مقابل ارسلانوف از ازبکستان شکست خورد و به مدال نقره رسید.

در همین وزن شایان خیراندیش در دور نخست حریف خود را شکست داد و در یک چهارم نهایی نیز سالانس از فیلیپین را ۱۰ بر صفر و با ضربه فنی از پیش‌رو برداشت و راهی نیمه نهایی شد. وی در نیمه نهایی ۳ بر صفر به ارسلانوف از ازبکستان باخت و به مدال برنز رسید.

مجتبی نیک بین، نماینده وزن ۱۰۰- کیلوگرم ایران در نخستین مبارزه برابر شارما از هند به برتری رسید و در یک چهارم نهایی نیز سعیدوف از تاجیکستان را از پیش رو برداشت. او در نیمه نهایی مقابل بگالیف از کشور میزبان با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شد و به فینال رسید اما در فینال ۳ بر صفر مقابل جورایف از ازبکستان باخت و به مدال نقره رسید.

در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم کامران رستمی ابتدا عبدالرحمانوف از تاجیکستان را به‌دلیل غیبت حریف از پیش رو برداشت. او در نیمه نهایی نیز مقابل عمرخیل از افغانستان با نتیجه ۱۰ بر صفر پیروز شد و به فینال رسید. وی در دیدار نهایی برابر خیسودیمینوف از ازبکستان ۵ بر صفر شکست خورد و به مدال نقره رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۰۶۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایلند فینالیست جام ملت های فوتسال آسیا شد

در نخستین دیدار نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ تیم ملی فوتسال تایلند میزبان به مصاف تاجیکستان رفت که این دیدار در وقت‌های قانونی و اضافی با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و در نهایت تایلندی‌ها توانستند با نتیجه ۶ بر ۵ از سد تاجیک‌ها بربیایند تا برای سومین بار راهی فینال این مسابقات شوند.

پیش از این نیز تایلندی‌ها در سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ به فینال راه پیدا کرده بودند و در هر ۲ بار شکست خوردند و به عنوان نایب قهرمانی رسیدند، اما این بار آن‌ها بسیار امیدوارند با توجه به امتیاز میزبانی شان جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

در دیگر دیدار نیمه نهایی تیم ملی فوتسال ایران به مصاف ازبکستان می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال فوتسال آسیا
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • تایلند فینالیست جام ملت های فوتسال آسیا شد
  • ۲ مدال با ارزش نقره و برنز، رهاورد اسکواش‌بازان کشورمان از مسابقات قطر جونیور
  • 2 مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • ۲ مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • ۲ مدال باارزش نقره و برنز از مسابقات قطرجونیور
  • تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره رسید