Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مناطق مسکوني در سه سال گذشته به هدف نخست جنگنده‌هاي رژيم سعودي تبديل شده‌اند که نتيجه آن قرباني شدن حدود 3 هزار کودک يمني بوده است.
به گزارش مشرق، جنگ عليه مردم مظلوم يمن به نهصدمين روز نزديک مي شود و رژيم سعودي با پشتيباني جبهه غربي - عربي - صهيونيستي، تاکنون دهها هزار نفر را به کام مرگ کشانده و ميليون نفر ديگر هم با فقر و آوارگي دست و پنجه نرم مي کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در سه سال گذشته تمام راه هاي منتهي به يمن توسط رژيم عربستان بسته شده و محاصره باعث شده هيچ کمک غذايي، درماني و بهداشتي به اين کشور ارسال نشود. براساس آخرين آمار منتشر شده توسط سازمان بهداشت جهاني، تاکنون بيش از 600 هزار شهروند يمني به بيماري وبا مبتلا شده اند.
روزانه 5 هزار مورد جديد ابتلا به وبا در يمن ثبت مي شود و تاکنون بيش از 2 هزار نفر جان خود را به دليل نبود امکانات درماني از دست داده اند. در حملات جنگنده هاي عربستاني، نيمي از زير ساخت هاي درماني يمن معادل 30 بيمارستان، درمانگاه و کلينيک پزشکي تخريب و غير قابل استفاده شده اند.

مناطق مسکوني در سه سال گذشته به هدف نخست جنگنده هاي رژيم سعودي تبديل شده اند که نتيجه آن قرباني شدن حدود 3 هزار کودک يمني بوده است. در اثر بمباران هاي هوايي بيش از 3 هزار کودک يمني هم مجروح و معلول شده اند و اعتراض هاي بين المللي هم باعث نشده رژيم مرتجع عربستان حملات خود را عليه کودکان و زنان بي گناه متوقف کند.
حملات جنگنده هاي رژيم آل سعود به زيرساخت هاي يمني هم آسيب شديدي وارد کرده و منجر به تخريب 15 فرودگاه، 14 بندر، 160 نيروگاه برق و 280 کارخانه شده است. در اين حملات بيش از 2 هزار جاده و پل، 800 مدرسه و 250 منطقه نمونه گردشگري ويران شده است.

دهها هزار نفر از نيروهاي شاغل دولتي يمن هم در يک سال گذشته حقوقي دريافت نکرده اند و آمارها نشان مي دهد تاکنون نزديک نيمي از جمعيت اين کشور به دچار سوء تغديه شده اند و قحطي هم زندگي ميليون ها نفر ديگر را تهديد مي کند.
در عرصه ميداني هم اگر چه نيروهاي مزدور سعودي و متجاوزان خارجي از پشتيباني جنگنده هاي ائتلاف سعودي برخوردار هستند اما تغيير خاصي در خطوط درگيري صورت نگرفته و ارتش يمن و نيروهاي انصارالله همچنان دست برتر را در ميدان نبرد دارند و نيروهاي چند مليتي را در مناطق مختلف زمين گير کرده اند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۰۷۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ها در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب پنج جنایت و کشتار علیه خانواده های فلسطینی در این باریکه شده اند.

در این گزارش آمده است: جنایت های وحشیانه رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته دست کم ۴۷ شهید و ۶۱ زخمی برجای گذاشته است.

وزارت بهداشت نوار غزه تاکید کرد که آمار شهدا و زخمی های حمله های همه جانبه این رژیم علیه نوار غزه مجدداً افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش، تعداد شهدای فلسطینی از تاریخ هفت اکتبر سال میلادی گذشته تاکنون به ۳۴ هزار و ۵۳۵ تن افزایش یافته است.

آمار زخمی ها نیز به ۷۷ هزار و ۷۰۴ تن رسیده است. لازم به ذکر است که اکثر قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه طی هفت ماه گذشته را زنان و کودکان تشکیل می دهند.

بر اساس اعلام نهادهای فلسطینی، هنوز پیکر هزاران فلسطینی زیر آوار خانه های تخریب شده در نوار غزه بوده و نیروهای امدادی نتوانسته اند آنها را خارج کنند.

کد خبر 6092933

دیگر خبرها

  • تداوم خیزش جهانی ضداسرائیل/حمایت میلانی‌ها ازفلسطین درهوای بارانی
  • تداوم حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۵۶۸ نفر افزایش یافت
  • برجای ماندن ده‌ها شهید در جریان ۴ جنایت صهیونیست‌ها در غزه
  • آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۳۵ نفر افزایش یافت
  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ ها در غزه
  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ها در غزه
  • آتش سنگین یگان موشکی و توپخانه حزب الله بر سر صهیونیست‌ها/ شهر اشباح؛ نام جدید شمال سرزمین‌های اشغالی + نقشه میدانی و عکس
  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین
  • تجمع دانشگاهیان زنجان درحمایت از خیرش دانشجویان آمریکا برگزار شد