Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@07:22:50 GMT

مناظره صادق زیباکلام - موسی نجفی

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۰۸۲۵۲

مناظره صادق زیباکلام - موسی نجفی


بازگشت به بالای صفحه 0 .به کانال تلگرام ما بپیوندید برچسب ها: نبض خبر ، مناظره ، دیالوگ ، ویدیو نظر شما نام: ایمیل: * نظر: سیاست مناظره صادق زیباکلام - موسی نجفی صادق زیباکلام استاد دانشگاه و موسی نجفی سردبیر خردنامه همشهری در مناظره ای در تلویزیون، تعابیر جنجالی به کار بردند. این مناظره را در «تابناک» می‌بینید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لحظات زد و خورد حین سخنرانی اردوغان رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه قصد سخنرانی در نیویورک را داشت که با اعتراض گسترده مخالفانش مواجه شد. اعتراضات در نهایت به خشونت کشیده شد و با معترضان برخورد شدیدی صورت پذیرفت. ویدیو این اتفاق را در «تابناک» می‌بینید. پاسخ روحانی به خبرنگاران در نیویورک دکتر حسن روحانی پس از نطق در مجمع عمومی سازمان ملل، با رسانه ها گفت و گو کرد و به پرسش‌های ایشان پاسخ داد. نشست خبری رئیس جمهوری اسلامی ایران را در «تابناک» می‌بینید. نطق روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور ایران در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد و پاسخ حملات روز گذشته دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را داد. نطق دکتر روحانی را در «تابناک» می‌بینید. لحظات خروج دیرالزور از محاصره ساعتی پیش محاصره شهر دیرالزور پس از سه سال شکسته شد. مردم دیرالزور و نیروهای ارتش سوریه سه سال در مقابل حملات داعش مقاومت کرده بودند و تسلیم نشده بودند. امروز بخشی از حلقه محاصره شکافته شد و ساعتی پیش بخشی از نیروهای ارتش سوریه وارد این شهر شدند که با شادی ساکنان دیرالزور همراه شد. خلاصه بازی والنسیا 2-1 رئال مادرید تیم های رئال مادرید و والنسیا در چارچوب لالیگا به مصاف هم رفتند و در نهایت والنسیا با نتیجه 2 بر یک مقابل رئال مادرید به برتری رسید. خلاصه این مسابقه را در «تابناک» می بینید. صحبت‌های جنجالی کواکبیان درباره روحانی مصطفی کواکبیان در مورد این موضوع که آیا رئیس جمهور سخنرانی های پوپولیستی می کند پاسخی جنجالی داده است. این فیلم ظاهراً توسط طرفداران احمدی نژاد منتشر شده است. اطرافیان ترامپ دنبال قرارداد نفتی با روسیه! ماکسین واترز نماینده دموکرات کالیفرنیا می گوید که بیشتر اطرافیان ترامپ از افراد صنعت نفت و گاز هستند و به خاطر قرارداد میلیارد دلاری با روسیه برای اکتشاف و استخراج نفت از قطب شمال که به خاطر تحریم ها متوقف شده است به کاخ سفید آمده اند و همه شان یک مشت رذل هستند. این گفت و گو را با زیرنویس فارسی در «تابناک» می بینید. جزئیات جالب از مشاور امنیت ملی ترامپ دونالد ترامپ ژنرال مکمستر و ژنرال کلاگ را به ترتیب به عنوان مشاور امنیت ملی و رییس نهاد ریاست جمهوری معرفی کرد. همچنین ریچال مدو درباره انتصاب ژنرال مکمستر با کورتنی کوبی تهیه کننده خبری بخش امنیت ملی ان بی سی گفت و گو کرده است. در جریان این گفت وگو، ما در جریان زندگینامه حرفه ای این مشاور امنیت ملی جدید آمریکا قرار میگیریم. این ویدیو را با زیرنویس فارسی در «تابناک» می بینید. لحظات کشتن برادر رهبر کره شمالی پلیس مالزی ویدیویی تلفیقی از مجموع تصاویری که از عملیات ترور برادر رهبر کره شمالی توسط دوبین های مداربسته ثبت شده را منتشر کرده است. بر اساس این تصاویر، دو زن این عملیات را انجام داده اند. این ویدیو را در «تابناک» می بینید. فارسی العریبة صفحه نخست تابناک جهان اقتصادی ورزشی اجتماعی مجلس ویدیو درباره ما تماس با ما خبرنامه پیوندها جستجو آرشیو آب و هوا اوقات شرعی RSS تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به تابناک می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید "ایران سامانه"

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۰۸۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه کشته شدن معمر قذافی / انفجار مجسمه‌های بودا در بامیان / حال و هوای شانگهای از دهه 30 تا 80 میلادی / اسرای عراقی با پرچم ایران در تهران

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که دیدنش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

 

 

نحوه کشته شدن معمر قذافی

مرگ معمر قذافی، دیکتاتور لیبی به هشت ماه جنگ داخلی در لیبی خاتمه داد اما مرگ وی بحث‌های بسیاری را در مجامع سیاسی ایجاد کرد. مردم خشمگینی که دیکتاتور منفور خود را دستگیر کرده‌اند در حرکتی کاملا خارج از کنترل بعد از تحقیر و شکنجه وی نهایتا او را می‌کشند و در عمل همان خشونتی را مرتکب می‌شوند که بر علیه آن قیام کرده‌اند. در این تصاویر که آخرین لحظات معمر قذافی را به تصویر می‌کشد و توسط تلفن همراه شورشیان فیلمبرداری شده است، رفتار خشونت‌باری که با وی می‌شود را می‌توان دید و توضیحات مردی که او را پیدا کرد و رویدادهایی که منجر به دستگیری قذافی شد تشریح می‌کند. 

 

 

انفجار مجسمه‌های بودا در بامیان

«تندیس‌های بودا در بامیان / Buddhas of Bamiyan» مجموعه مجسمه‌های تاریخی است که قدمت آنها به قرن ششم میلادی بازمی‌گشت. بنای ایستاده این مجسمه‌های تاریخی در کناره‌های صخره‌ای دره بامیان در مناطق هزاره‌جات کنده کاری شده بودند. این دو مجسمه به بلندی 53 متر و 35 متر، در کنار مجموعه‌ای از بناهای تاریخی در این محل برای زمانی طولانی از جاذبه‌های اصلی گردشگری در افغانستان بودند. تندیس کوچکتر در سال 507 میلادی و تندیس بزرگتر در سال 554 میلادی ساخته شده‌است. این دو تندیس، نشان‌دهنده سبک کهن هنر یونانی و بودایی بوده‌است؛ که در مناطق آسیای مرکزی به ویژه در افغانستان رواج داشته‌است. با اشغال افغانستان توسط طالبان، بسیاری از آثار تاریخی تخریب شد و این مجسمه‌ها نیز در همین راستا تخریب شد. نیروهای طالبان به فتوای ملامحمد عمر در روز نهم مارس سال 2001 میلادی، به روی مجسمه‌های غول‌پیکر بامیان آتش گشودند تا در شامگاه یازده مارس از صلصال و شهمامه تنها دو حفره باقی ماند. تندیس‌های بودا در بامیان، تا قبل از آنکه در زمان حاکمیت طالبان تخریب شوند، بزرگ‌ترین تندیس‌های بودا و بلندترین مجسمه‌های سنگی در جهان به‌شمار می‌آمدند. لحظات منفجر کردن این مجسمه‌های عظیم را در تابناک می‌بینید. 

 

 

حال و هوای شانگهای از دهه 30 تا 80 میلادی

«شانگهای / 上海/ Shanghai» در دلتای رود یانگ تسه در جنوب پای رود یانگ‌تسه در میانه انتهای شرقی خاک اصلی چین قرار دارد. شانگهای در طول تاریخ و به ویژه تاریخ معاصر، نقش کلیدی در تحولات چین داشت و حزب کمونیست چین نیز در آن پایه‌گذاری شد. از دهه 1930، شانگهای تبدیل به مهم‌ترین بندر آسیا شد و شعبی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تجاری و بانکی در جهان، در این دفتر مستقر شدند. حال و هوای شانگهای از دهه 1930 تا 1980 میلادی را در تابناک تماشا می‌کنید. 

 

 

اسرای عراقی با پرچم ایران در تهران

در جریان جنگ تحمیلی، صدام حسین برای تامین نیروی انسانی، حتی افسران راهنمایی و رانندگی عراق را نیز به اجبار به جنگ با ایران گسیل کرده بود. بسیاری از این سربازان مقاومتی در مقابل اسارت نمی‌کردند و چون انگیزه‌های ایدئولوژیک قوی نداشتند، پس از اسارت با ایرانی‌ها همراه می‌شدند. گروهی از همین اسرا، با عضویت در گردان بدر در عملیات خیبر علیه صدام شرکت کردند. تصاویری از گروهی از این عراقی‌های اسیر را با پرچم ایران در تابناک می‌بینید. 

دیگر خبرها

  • نحوه کشته شدن معمر قذافی / انفجار مجسمه‌های بودا در بامیان / حال و هوای شانگهای از دهه 30 تا 80 میلادی / اسرای عراقی با پرچم ایران در تهران
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • واکنش واعظی به ادعای خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • بعد از عملیات وعده صادق «بی‌حجابی» را عادی سازی کنید/ زیباکلام: تنبیه رژیم صهیونیستی کار اشتباهی است!
  • امام موسی صدر و سیدحسن نصرالله مایه افتخار جهان اسلام هستند
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت پل شهید نجفی در جاده سی سخت
  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد