Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت الاسلام رضا سعادت‌فر، امام جمعه جیرفت در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تسلیت ایام محرم حسینی خطاب به نمازگزاران گفت: محبت به امام حسین(ع) را تا آخرین لحظه عمر خویش برای خود به ارمغان نگه دارید تا زمانی‌که اشک و محبت به امام حسین(ع) شعله‌ور باشد، امید و حیات معنوی انسان زنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ماه محرم، هیأت‌های سینه‌زنی، اشک‌ریختن و نوکری کردن در آستان امام حسین (ع) دوربرگردان سریعی از مسیر گناه و معصیت به سرای الهی است.
سعادت‌فر با تأکید بر جذب حداکثری اقشار مختلف مردم و به ویژه جوانان به سمت نماز جمعه بیان کرد: نباید به گونه‌ای دامنه دوستداران ولایت را تنگ کرد که محدوده آن حداقلی شود، بلکه باید در مسیر حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی به گونه‌ای رفتار کنیم که محبوبیت و عرض ارادت عامه مردم به ولی فقیه زمان روز به روز بیش از گذشته در سطح جامعه بیشتر شود.
امام جمعه جیرفت تصریح کرد: باید از تریبون نماز جمعه منویات مقام معظم رهبری برای همگان تشریح و تبیین شود و امام جمعه سرباز ولی فقیه است که به جز رضایت ولی فقیه هیچ امر دیگری برای آن مهم نیست، امیدواریم در مسیر تبیین فرمایش‌های مقام معظم رهبری در این سنگر مقدس شرمنده خون شهدای عزیزمان نباشیم.
وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهارکرد: مهمترین تأثیر دوران دفاع مقدس این بود که انسان‌ها راه صد ساله را یک‌شبه پیمودند و به سعادت واقعی دست پیدا کردند.
سعادت‌فر اظهارکرد: تنها ثمره دوران دفاع مقدس حفظ آب و خاک میهن عزیزمان نبود، بلکه به برکت مجاهدت‌های رزمندگان و هزاران شهید درخت انقلاب اسلامی ایران آبیاری شد و اکنون اگر چه فتنه‌ها سهمگین است، اما نمی‌تواند به ستون‌ها و پایه‌های انقلاب ضربه‌ای را وارد کند.
وی با بیان اینکه خداوند را بابت توفیق خدمت در شهر دارالولایه جیرفت بسیار سپاسگزارم، تأکید کرد: عشق و محبت مردم این منطقه به امام حسین(ع) و همچنین وجود سرداران شهید دوران دفاع مقدس بسیار زبانزد است و اینها از جمله عواملی بود که موجب انگیزه حضور بنده در این شهر شد.
منبع: ستاد نماز جمعه استان کرمان

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۰۸۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیر انسان در حرکت در مسیر الهی است

ایسنا/زنجان نماینده منتخب مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با اعتقاد به اینکه برخی افراد با وجود علم و دانش، راه گمراهی را در پیش گرفتند، گفت: این افراد مبانی دین را که مهمترین مولفه ایجاد عدالت اقتصادی در جامعه است، انکار می‌کنند که باید متولیان فرهنگی در این زمینه ورود کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین جواد جعفری امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت ماه) در همایش حکمت مطهر که به‌مناسبت هفته عقیدتی - سیاسی سپاه در زنجان برگزار شد، اظهار کرد: در سایه دانش عمیق، انسان سعادت آخرت را نصیب خود می‌کند و افرادی که به دنبال آگاهی عمیق نبودند و به حداقل آگاهی بسنده کنند، خیر زیادی ندارند.

وی بیان کرد: با بررسی احادیث می‌توان به اهمیت توجه به علم و دانش در جامعه اسلامی پی برد، پیروان اهل بیت حرکت در مسیر علم و دانش را سرلوحه امور خود قرار دادند.

نماینده منتخب مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شهید مطهری الگوی جامعه بود و افکار و عقایدش روشنگر راه تمام رهجویان است، افزود: خیر انسان در حرکت در مسیر الهی است چون در این راه، بینش عمیقی پیدا و زیر سایه دانش و آگاهی عمیق تقرب پیدا می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود
  • عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • فضای مجازی سبب شده تا از تربیت فرزندان غفلت شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • خیر انسان در حرکت در مسیر الهی است
  • آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان