Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@02:33:42 GMT

5 بازي فکري و جذاب براي اندرويد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۰۸۴۸۵

خبرگزاري آريا - با گسترش روز افزون استقبال مردم از گوشي‌هاي هوشمند، آمار استفاده از اين محصول به عنوان يک وسيله سرگرم کننده رو به افزايش است.
به گزارش خبرگزاري آريا ، همين موضوع باعث شده است که شرکت‌هاي کوچک و بزرگ بازي سازي در دنيا، بازي‌هاي مختلف و سرگرم کننده بسياري براي قالب تلفن‌هاي هوشمند طراحي کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ميان بازي‌ها و سبک‌هاي مختلفي که دارند؛ بازي‌هاي فکري با استقبال خوبي روبرو مي‌شوند. شايد مهم‌ترين علت اين استقبال، علاقه افراد در به چالش کشيدن خود باشد. اينکه براي گذراندن يک مرحله حسابي فسفر بسوزانند و ذهنشان را درگير بازي کنند. راستش را بخواهيد خود من که بدجوري عاشق اين سبک از بازي‌ها هستم! از همين رو در ادامه به معرفي 5 بازي فکري جذاب و سرگرم کننده مي‌پردازيم که حسابي مشغولتان خواهد کرد.
راه توپ را پيدا کنيد
Roll the Ball

اگر به دنبال يک بازي فکري با گرافيک خوب و نسبتا کم حجم هستيد و نمي‌خواهيد چندان درگير مراحل سخت، دشوار و زمان‌بر شويد، به عنوان اولين پيشنهاد بازي «حرکت توپ» را از دست ندهيد. اين بازي ترکيبي از چند بازي است، يعني شما درآن واحد هم بايد پازل بازِ خوبي باشيد و هم بتوانيد راه را از چاه تشخيص بدهيد. شما مي‌بايست با حرکت دادن بلوک‌ها مسير حرکت توپ را باز کنيد و آن را به بلوک هدف برسانيد، شايد فکر کنيد با يک بازي پازل ساده و بدون چالش مواجه‌ايد اما بهتر است بدانيد که انجام اين بازي آسان ولي مسلط شدن به آن کار مشکلي است!
بازي Roll the Ball – slide puzzle هم اکنون در پلي استور داراي امتياز 4.4 از 5 است و از ويژگي‌هاي آن مي‌توان به مواردي چون زماندار نبودن مراحل، بلوک‌هاي چرخشي براي افزايش تنوع، امکان همگام سازي بازي بين دستگاه‌هاي مختلف، پازل‌هاي چالش برانگيز مبتني بر فيزيک، شامل صدها مرحله‌ي متنوع و صداگذاري هيجان‌انگيز اشاره کرد.
مهندس پل ساز شويد
Bridge Constructor

شما با يکي از چالش برانگيزترين و فزيکي ترين بازي‌هاي موبايلي دنيا روبرو هستيد. البته اين سبک از بازي سابقه طولاني دارد اما بازي کردن آن با موبايل حس و حال ديگري دارد. مخصوصا اينکه سبک‌ها و نوع‌هاي مختلفي از آن در دسترس است. بازي که ما قرار است معرفي کنيم يکي از همين سبک‌هاست که با بستر امروزي طراحي شده است. در اين بازي جذاب مصالح لازم براي ساخت پل در اختيار شما قرار خواهد گرفت و شما بايد با به چالش کشيدن خود، قوانين فزيکي و بهره‌گيري درست و اصولي از مصالح، پل بسازيد تا وسايل نقليه با موفقيت از آن عبور کرده و به مقصد خود برسد.
بازي Bridge Constructor هم اکنون در پلي استور داراي امتياز 4.4 از 5 است و از ويژگي‌هاي آن مي‌توان به مواردي چون ساخت پل با مواد مختلف، تست پل‌ها با ماشين و کاميون، 40 سطح فکري براي ساخت پل و حجم مناسب آن اشاره کرد.
در خطاي ديد غرق شويد
Monument Valley

به جرعت مي‌توان گفت شما با يکي از جذاب‌ترين و زيباترين بازي‌هاي فکري مناسب براي موبايل روبرو هستيد. اين بازي هم زيبايي‌هاي بصري مختلفي دارد و هم از مراحل چند بعدي و به شدت چالش برانگيز برخوردار است. از طرفي گيم پلي بازي به نحوي است که شما را حسابي درگير خودش مي‌کند! نسخه‌اي که ما در مورد آن صحبت مي‌کنيم، نسخه دوم سري بازي‌هاي «دره يادبود» است که اگر علاقه‌مند شديد مي‌توانيد از نسخه اول آن شروع کنيد يا حتي اول نسخه دوم و بعد نسخه اول را بازي کنيد چون دو بازي مستقل از هم است. اين بازي در سطح جهاني محبوبيت بسيار زيادي دارد. در اين بازي وظيفه‌ي شما هدايت يک شاهزاده خانم با نام Ida مي‌باشد که با ايده‌هاي جالب خود مي‌بايستي شاهزاده را از بناهاي تاريخي و راه‌هاي پر از رمز و راز و مخفي بگذرانيد تا هر مرحله را يکي پس از ديگري پشت سر بگذاريد! خطاي ديد شگفت انگيز در بازي تعبيه شده است که شما حسابي گيج خواهد کرد و براي پيش بردن مراحل بازي بسيار به چالش کشيده خواهيد شد!
بازي Monument Valley هم اکنون در پلي استور داراي امتياز 4.7 از 5 است و از ويژگي‌هاي آن مي‌توان به مواردي مثل طراحي شده به صورت حرفه‌اي با کاخ ها و معابد موجود در سراسر جهان؛ استفاده از صداها بسيار نزديک به واقعيت، محيط‌هاي کاملا سه بعدي براي پيش بردن مراحل؛ دارا بودن ويژگي منحصر به فردي براي همگامسازي در تمامي دستگاه‌ها ؛ بهينه شده براي تمامي تبلت‌ها و اسمارت فون‌هاي با صفحه نمايش بزرگ و کوچک و به‌طور کلي گيم پلي اعتياد آورش اشاره کرد!
نور را به هدف بتابانيد
God of Light

«خداي نور» يک بازي جديد و فوق العاده زيبا با گرافيک عالي در سبک بازي‌هاي فکري و پازلي است. بازي با گيم پلي اکتشافي منحصر بفرد، گرافيک‌هاي فوق العاده عالي و موزيک متن اختصاصي که براي مدت‌ها شما را حسابي سرگرم خودش مي‌کند. در اين بازي شما نقش يک منبع نور را در سرزمين‌هاي ماوراي عالم خاکي داريد که قرار است از توانايي منحصر به فرد خودش استفاده کند و به تاريکي‌ها نور و روشنايي ببخشد! نقش قوانين فزيک در انتقال نور بسيار مهم است. لازم است در تمام مراحل بازي با استفاده از همين قوانين نور را از منبعش به مقصدش برسانيد. اگر به من باشد، مي‌گويم اين بازي جذاب‌ترين بازي از نظر بصري در بين بازي‌هاي فکري است.
بازي God of Light هم اکنون در پلي استور داراي امتياز 4.6 از 5 است. از ويژگي‌هاي آن مي‌توان به مواردي چون کاوش در 3 جهان مختلف با بيش از 75 مرحله‌ي متنوع، دارا بودن صداگذاري عالي و هيجان انگيز به همراه گرافيک رنگارنگ اشاره کرد.
در دنياي روبات‌ها
Machinarium

اگر علاقه‌مند به بازي‌هاي فکري باشيد حتما تابه حال بازي‌هاي معمايي را امتحان کرده‌ايد، بازي‌هايي که در آن بايد به حل معماهاي گاه آسان و گاه پيچيده بپردازيد. يکي از بازي‌هاي پرطرفدار در اين سبک، بازي «بازسازي روبات» است. اگر از من بپرسيد شما حتما در اين بازي در مرحله‌اي گير مي‌افتيد به طوري که اگر به نحوي راهنمايي نگيريد قادر به گذراندن آن مرحله نيستيد! مراحل بازي به صورت خيره کننده‌اي به هم مربوط است و کاري که شما در يک مکان انجام مي‌دهيد ممکن است در چند بخش بعد نتيجه بدهد و اين باعث مي‌شود بسياري از معماها با آزمون و خطا حل شود. داستان اين بازي در زندگي يک روبات دوست داشتني اتفاق مي‌افتد. اين روبات براي نجات دوست خود مجبور به مقابله با روبات‌هاي بد شهر است که با استفاده از حل پازل‌هاي فکري بسيار جالب با آنها به مقابله مي‌پردازد.
بازي Machinarium هم اکنون در پلي استور داراي امتياز 4.6 از 5 است. از ويژگي‌هاي آن مي‌توان به مواردي چون گرافيک محيطي عالي و دوست داشتني، داستان جذاب و سرگرم کننده و حضور در ليست 10 بازي برتر فکري جهان اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۰۸۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فون آرنا، به نظر می رسد گوگل پس از سال ها از تست های گاه و بیگاه، قابلیت دانلود و نصب همزمان اپلیکیشن را در پلی استور ارائه کرده است.

برای مشاهده شیوه عملکرد این ویژگی ۲ اپ را نصب کنید و خواهید دید که آنها همزمان دانلود و نصب می شود و دیگر نیازی به انتظار برای تکمیل دانلود یک اپ و شروع دانلود دیگری نیست. می توان این فرایند را داخل پلی استور و همچنین روی نمایشگر رصد کرد.

این به روز رسانی فقط برای نصب اپ های جدید فعال می شود و فقط ۲ اپ به طور همزمان دانلود می شوند. این درحالی است که اپ استور اپل می تواند دانلود و نصب همزمان ۳ اپلیکیشن را کنترل کند.

البته باید در نظر داشت دانلود همزمان گوگل پلی برای آپدیت نرم افزارها به کار نمی رود. هرچند افزودن این قابلیت برای آپدیت کارآمدتر از نصب اپ های جدید است. کاربران امیدوارند گوگل این روند را گسترش دهد.

کد خبر 6091933 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی جذاب ستاره رئال: بالاتر از پوشکاش!
  • تراکتور - استقلال؛ دوئل جذاب هفته با انگیزه‌های متفاوت
  • کشیدن ضامن نارنجک در بالای جدول/ جدال های مثلث جذاب لیگ فوتبال
  • شایعه‌ای جذاب در مورد یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!
  • استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان
  • تیزر جذاب باشگاه هوادار برای بازی در جام حذفی / فیلم
  • اردیبهشت؛ماه جذاب استقلال - تراکتور/این بازی مساوی نمی‌شود!
  • نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد