Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت کشتی استان همدان گفت: در مسابقات کشتی انتخابی جوانان استان همدان تیم نهاوند الف در کشتی آزاد و همدان در کشتی فرنگی در جایگاه نخست ایستادند.

علی رحیمی فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان با بیان این که مسابقات کشتی آزاد و فرنگی انتخابی جوانان استان همدان در تاریخ 30 و 31 شهریور ماه در نهاوند برگزار شد اظهار داشت: در رقابت های کشتی آزاد تیم نهاوند الف با 79 امتیاز قهرمان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم های همدان الف با 76 امتیاز و تویسرکان با 61 امتیاز به ترتیب در رتبه دوم و سوم ایستادند.

رئیس هیئت کشتی استان همدان از قهرمانی تیم همدان با 77 امتیاز در رقابت‌های کشتی فرنگی خبر داد و گفت: در رقابت‌های کشتی فرنگی که در روز جمعه در سالن علیمرادیان شهرستان نهاوند برگزار شد، تیم های تویسرکان با 69 امتیاز و رزن با 50 امتیاز دوم و سوم شدند.

رحیمی‌فر عنوان کرد: علی قپانوری، مجتبی غلامی، سجاد چهاردولی، امیرحسین صادقی، علیرضا علی بخشی، امیرمحمد مختاری، مهدی بابایی، میثم شریفی، مهدی صدری و رضا کزازی در ده وزن کشتی آزاد انتخابی جوانان استان قهرمان شدند.

وی افزود: در کشتی فرنگی نیز امیر فرهادی، محمد سبزی، محمد حسین عبدالوند، امیرحسین گروسی، پوریا حاجی میرزا محمدی، محمد امین دالوند، عارف رضایی، پوریا بیات، علی منصوری و میثاق مالمیر از کبودرآهنگ در به مقام نخست اوزان دهگانه دست یافتند.

رحیمی‌فر از حضور نفرات برتر مسابقات کشتی انتخابی جوانان در قالب تیم استان همدان در مسابقات قهرمانی کشور جوانان خبر داد و خاطرنشان کرد: این مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و بی تردید با حمایت از تیم های جوانان و نوجوانان استان و توجه به تیم‌های پایه آینده کشتی همدان تضمین می‌شود.

انتهای پیام/

R41405/P1357/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۰۹۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، فینال مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه آقایان جمعه، ۷ اردیبهشت در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و در پایان نفرات برتر در سه رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان معرفی شدند.   نتایج نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان به شرح زیر است: ۱- امیر جوهری‌خو از تهران ۲- حسین ظفرجعفرزاده از خراسان رضوی ۳- سیداحمد میرجهانبخش موسوی از البرز   مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی نایب رئیس بانوان، علی کلاتی سرمربی تپانچه جوانان و نوجوانان، علی گداری سرپرست برگزاری مسابقات، یاسر خلیل‌نژاد سرپرست کمیته آموزش، محمد مهدیان انفورماتیک، علی گل‌محمدی مسئول کمیته سلاح و مهمات، علی کاظمی، مسعود کلهری، محمود افضلی، حمید هدایتی، امین حق‌نیا و سیده شیما محمدی اعضای تیم داوری در سالن فینال سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام تختی شد
  • ایران قهرمان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی شد
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات و تیم‌های برتر مشخص شدند/ ایران قهرمان شد
  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • کل‌کل سرخابی بین پدر و پسر قهرمان کشتی
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین