Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-05-06@20:20:45 GMT

بازتاب جهانی رونمایی از موشک خرمشهر

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۱۰۳۹۴

به گزارش بولتن نیوز، رونمایی ایران از موشک 2000 کیلومتری جدید «خرمشهر» از بازتاب گسترده ای در رسانه های گروهی جهان برخوردار شد؛ به گونه ای که بسیاری از خبرگزاری های غربی و عربی و همچنین رسانه های آسیایی خبر رونمایی از این موشک در رژه امروز نیروهای مسلح را در شبکه تلویزیونی، وبسایت و همچنین صفحه توییتر خود پوشش دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزون بر این، سخنان رییس جمهور کشورمان در مراسم رژه امروز مبنی بر تقویت توانمندی موشکی ایران نیز در کنار خبر رونمایی از موشک خرمشهر از بازتاب گسترده ای در رسانه ها برخوردار شد.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص بلافاصله پس از رونمایی از موشک خرمشهر در صفحه توییتر خود نوشت ایران با بی اعتنایی به ترامپ از موشک جدیدی رونمایی کرد که می تواند به اسراییل برسد.

شبکه تلویزیونی سی ان ان آمریکا گزارش داد ایران در راستای تقویت توان دفاعی خود و اعمال فشار بیشتر بر ترامپ، از موشک دوربرد جدیدی رونمایی کرد که قادر است چندین کلاهک را با خود حمل کند.

روزنامه دیلی صباح ترکیه نوشت ایران همزمان با وعده روحانی برای تقویت توان دفاعی کشورش از یک موشک دوربرد 2000 کیلومتری جدید رونمایی کرد که می تواند چندین کلاهک حمل کند.

روزنامه انگلیسی دیلی استار هم در پایگاه اینترنتی خود نوشت پس از سخنرانی "جاهلانه" ترامپ در سازمان ملل، ایران از یک موشک 2000 کیلومتری رونمایی کرد.

علاوه بر این، بسیاری دیگر از رسانه ها از جمله ایندیپندنت، نیویورک تایمز، واشنگتن پست، جروزالم پست، بی بی سی، خبرگزاری فرانسه، رویترز، آسوشیتدپرس، هندوستان تایمز، الجزیره و ... نیز رونمایی از موشک دوربرد خرمشهر را تحت پوشش خبری خود قرار دادند.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۱۰۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، پایگاه تحلیلی نظامی «Breaking Defense» در گزارشی به ارزیابی یکی از پیامد‌های جهانی عملیات موشکی پهپادی «وعده صادق» پرداخته و آورده است باوجود همکاری و مقابله گسترده چند کشور در کنار اسرائیل با تسلیحات پرتاب شده تهران، اما علاقه جهانی به پهپاد‌های ایرانی رو به کاهش نیست و تحلیلگران می‌گویند بازار پراشتیاقی در سراسر جهان برای دسترسی و خرید پهپاد‌های به نسبت ارزان و کارآمد ایران وجود دارد.

نویسنده گزارش آورده است: شاید اسرائیل و متحدانش توانسته باشند با تعداد زیادی از ۳۰۰ پهپاد و موشکی که ایران در حمله بی‌سابقه خود به اسرائیل پرتاب کرد، مقابله کنند، اما به نظر کارشناسان این امر مشتریان پرنده‌های بدون سرنشین تهران را منصرف نکرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسانه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز» برگزار می‌شود
  • تقلب و تقلای پادشاهان عریان لیبرال دموکراسی
  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز ۲۰۲۴» برگزار می‌شود
  • تصویر پوشش متفاوت دختران ایران در کنکور ۵۰ سال قبل | چند تست بزنید!
  • تغییر محاسبات منطقه با قدرت بازدارندگی ایرانی
  • ناو موشکی سپاه؛ مجهز به موشک‌های بالستیک دوربرد
  • چرا دویچه وله از ایران عصبانی است؟
  • ناو موشکی سپاه را بیشتر بشناسید/ مجهز به موشک‌های بالستیک دوربرد است
  • ناو اقیانوس‌پیما و مجهز به موشک های بالستیک دوربرد سپاه از خط استوا گذشت +جزئیات مهم