Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز |

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی با بیان اینکه طرحی داریم که با ایجاد مسیر دوم برای ورود و خروج فرودگاه مشهد را از بن بست خارج کنیم، از خروج فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد از بن بست فعلی با همکاری شهردار جدید مشهد خبر داد.

محمدباقر قاسم‌زاده در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از همکاری شهردار جدید شهر مشهد با فرودگاه خبرداد و گفت: فرودگاه مشهد در یک همکاری تنگاتنگ با شهردار جدید این شهر تصمیم بر اجرای طرحی دارد که منجر به خروج این فرودگاه از بن بست می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امیدوار هستیم با حضور شهردار جدید شاهد تحولات بسیار عظیمی در حوزه حمل و نقل هوایی شهر امام رضا(ع) باشیم، اضافه کرد: ظرفیت اسمی فرودگاه مشهد برای چهار و نیممیلیون مسافر دیده شده است در حالی که اکنون میزان اعزام و پذیرش مسافران به مرز ۱۰ میلیون نفر رسیده است: از طرفی - تا ۵ سال آینده میزان اعزام و پذیرش مسافران فرودگاه مشهد به ۱۵– ۱۶ میلیون مسافر خواهد رسید و بر همین اساس لازم است تا راه‌های دسترسی به فرودگاه مشهد افزایش یابد تا شاهد ترافیک ورودی و خروجی به فرودگاه نباشیم.

قاسم زاده توضیح داد که اکنون تنها یک جاده فرودگاه را به شهر وصل می‌کند و در حقیقت تمامی مسافران از طریق یک جاده می‌توانند به فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد رفت و آمد کنند و گفت: اگر قرار باشد در یک موقعیت بحرانی قرار بگیریم و این راه به هر شکلی بسته شود، راه دیگری برای ورود و خروج مسافران فرودگاه هاشمی نژاد وجود نخواهد داشت؛ بر همین اساس درصدد هستیم تا یک جاده جدید را برای وصل شدن به شهر احداث کنیم که نیازمند مساعدت سایر دستگاه‌ها و شهرداری مشهد هستیم.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی با اشاره به بن بست بودن فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد متذکر شد: در نخستین جلسه با شهردار مشهد به این موضوع اشاره خواهیم داشت تا مسیری به عرض ۶۰ متر و به طول ۲ کیلومتر برای اتصال فرودگاه به بزرگاه شهید کلانتری ایجاد شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی فرودگاه شهید هاشمی نژاد شهر مشهد مقدس دومین فرودگاه پرترافیک کشور بعد از فرودگاه مهرآباد است که وارد رنکینگ جهانی شد و در میان ۳۶۰ فرودگاه از ۸۰ کشور بررسی و توانست صاحب رتبه خوبی در خدمات‌دهی به مسافران شود.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۱۰۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پرواز‌های فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال

سید مهدی رزاز با اشاره به اینکه تغییر‌های فیزیکی بزرگی در مجموعه فرودگاه اهواز برنامه‌ریزی و انجام داده شد گفت: بهره‌برداری از ترمینال ورودی داخلی این فرودگاه یکی از این اقدامات بوده است. 

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان ادامه داد: کانتینر «از من بپرس» برای پاسخگویی به مسافران از جانب میراث فرهنگی در محوطه فرودگاه مستقر شده است، همچنین غرفه صنایع دستی برای فروش صنایع دستی خوزستان توسط اداره در سالن گذاشته شده تا علاوه بر معرفی صنایع دستی خوزستان، در این ایام به نوعی فرودگاه را پر رنگ‌تر کنند.

به گفته او علاوه بر برنامه پرواز که روزانه توسط شرکت‌های ایران ایر، آسمان و … انجام می‌شود از شرکت آوا برای افزایش پرواز‌ها در مسیر‌های مشهد و تهران دعوت کرده‌ایم، اکنون به صورت روزانه ۲ پرواز به مشهد و ۲ پرواز به تهران توسط شرکت آوا انجام می‌شود، همچنین‌ای وان برای مسیر مشهد و تهران اضافه شد، سپهران و زاگرس هم برای مسیر مشهد وجود دارد؛ شب عید یک پرواز استانبول پلن شد و اگر ظرفیت مسافر و استقبال برای ادامه باشد، پرواز دایر خواهد بود.

رزاز ادامه داد: در ایام نوروز، روزانه بین ۴ تا ۵ هزار مسافر در فرودگاه اهواز جا به جا می‌شوند.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: تعزیرات حکومتی به طور مرتب در فرودگاه حضور پیدا می‌کنند تا بر قیمت فروش و عرضه کالا و قیمت فروش بلیط هواپیما نظارت دارند که تاکنون مشکلی وجود نداشته است.

منبع: صدا و سیما

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • شرط هاشمی رفسنجانی برای کاندیداتوری سیدمحمد خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۰ چه بود؟
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • ورود ۷ میلیون و ۸۱۰ هزار زائر به مشهد مقدس
  • درمان بیش از ۵ هزار بیمار در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد
  • افزایش پرواز‌های فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • فرودگاه بین المللی کیش سومین فرودگاه پرتردد در ایام نوروز سال ۱۴۰۳
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • ورود زائران بارگاه منور رضوی به ۶ میلیون و ۸۷۹ هزار نفر رسید
  • ورود ۶ میلیون و ۸۷۹ هزار زائر به استان خراسان رضوی