Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از پایگاه خبری نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در واکنش به عملکرد نمایندگان فراکسیون امید در مجلس گفت: نمایندگان فراکسیون امید در رفتارها و عملکرد خود از زمان شروع مجلس دهم تاکنون دون شأن نمایندگی مجلس و ناهماهنگ با شعارهایشان در پرداختن به حل مشکلات مردم ظاهر شده و نتوانسته‌اند بروز و ظهوری در راستای وظایف نمایندگی ملت داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: نمایندگان فراکسیون امید دچار سردرگمی در مواجهه با امور محوله و مسائل پیش رو در جامعه و در ارتباط با مردم هستند و خروجی عملکردهایشان به عنوان نماینده تاکنون قابل توجه و اعتنا در مجلس نبوده و در واقع برنامه‌ای در راستای وظیفه نمایندگی خود برای مردم نداشته‌اند.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس با بیان اینکه مردم شاهد و نظاره‌گر رفتار و عملکرد این نمایندگان‌اند خاطرنشان کرد: قطعا مردم در آینده فریب شعارهای پر زرق و برق این افراد را نخواهند خورد، این افراد شعارهای پر زرق و برقی به مردم برای حل مشکلات کشور دادند ولی در مجلس که مشتشان باز شده دستشان خالی از برنامه در راستای منافع مردم بود و جز با پرداختن به اموری واهی هیچ‌کاری برای مردم نکرده‌اند و برنامه‌ای هم نداشته و ندارند.

انتهای پیام/ج/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۱۰۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده مردم استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری با استاندار لرستان دیدار و گفتگو کرد.

آیت‌الله «هاشم نیازی» نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری، عصر امروز پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت‌ماه با استاندار لرستان دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه آیت‌الله نیازی ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه دولت در مسیر محرومیت‌زدایی برای استاندار لرستان در منصب جدید آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان ضمن تقدیر از اهتمام و تلاش مجموعه روحانیت در تبیین مسائل استان، به بحث و تبادل نظر در خصوص بخشی از برنامه‌ها و اقدامات مدیریت استان در حوزه‌های مختلف پرداخت.

در این دیدار معاون هماهنگی امور اقتصادی، حجت‌الاسلام حیات الغیب مدیر حوزه علمیه کمالوند خرم‌آباد و حجت‌الاسلام موسوی نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان حضور داشتند.

کد خبر 6095391

دیگر خبرها

  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • مردم تقسیم‌بندی‌های سیاسی مجلس را مشخص می‌کنند
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند
  • یکی از مطالبات مردم در دور اول انتخابات مجلس موضوع تحول بود
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند/ سهم مستقلین در مجلس دوازدهم
  • مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می‌کند
  • رقابت جدی ۷ نفر برای کرسی ریاست مجلس به روایت نوری قزلجه /اصولگرایان مجلس دوازدهم «یک فراکسیون سیاسی» نخواهند داشت
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند/ سهم مستقلین در مجلس دوازدهم
  • ببینید | شاهکار جدید زاکانی پس از گذشت ۲ روز از خرابی مترو و سردرگمی مردم؛ باید بپرسم!
  • اعطای مشوق‌های مالیاتی به تولید در راستای تحقق شعار سال