Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@18:41:09 GMT

زمین در میداوود لرزید

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۱۱۲۷۳

زمین در میداوود لرزید

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زمین لرزه ای به بزرگی 3/2 ریشتر در ساعت 9 و 30 دقیقه و 24 ثانیه به وقوع پیوست.

این زلزله در عمق 8 کیلومتری زمین رخ داد.

خوشبختانه تاکنون از این زمین لرزه خسارت جانی و مالی گزارش نشده است.

انتهای پیام/گ

میداوود لرزید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۱۱۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران ۳ - ۰ کویت/ گزارش زنده

تیم ملی فوتسال ایران در سومین بازی خود در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ در تایلند از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف کویت رفت.

ترکیب تیم ملی فوتسال ایران:

سعید مؤمنی، محمدحسین درخشانی، مسلم اولادقباد، سالار آقاپور و بهروز عظیمی

تیم ملی فوتسال کویت:

فهد الخواری، محمد العجمی، عبدالرحمن الطاویل، ناصر العلبان و صالح الفاضل

 علی اکرمی در دقیقه ۸  پس از نفوذ سریع از سمت راست زمین، شوت‌زنی کرد که ضربه او پس از برخورد به عبدالرحمن، کاپیتان حریف تبدیل به گل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در دقیقه ۱۷  پاس رو به جلوی محمدرضا سنگ‌سفیدی به سمت راست زمین برای مهدی کریمی را این بازیکن به جناح مخالف برد و به سالار آقاپور رساند که ضربه فنی او پس از برخورد به احمد الفارسی به تور دروازه چسبید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در دقیقه ۲۰ احمدعباسی به خوبی پاس ناصر العلبان را در میانه‌ی زمین قطع کرد و با شوت زمینی در فاصله پنج صدم ثانیه تا سوت پایان گل سوم ایران را به ثمر رساند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   نیمه اول این بازی با برتری ۳ بر صفر ایران به پایان رسید. باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • وقوع زمین لرزه در مرزن آباد/ خسارتی ثبت نشد
  • مرزن آباد لرزید
  • ده‌ها زلزله و پس‌لرزه تایوان را لرزاندند
  • ایران ۳ - ۰ کویت/ گزارش زنده
  • جواد مجابی: کمال‌الملک شاگردان را به کپیه باسمه‌های فرنگی واداشت/حیدریان: دلش چون بید می‌لرزید که مبادا آن برگ پیش از آن‌که در تابلو ترسیم شود بیفتد
  • بهاباد امروز لرزید
  • بزرگ‌ترین میدان گازی اروپا تعطیل شد